مراقبت از همه به جز خودتان؟ در اینجا چند ایده برای تهیه غذا برای مادران آورده شده است تا شما نیز بتوانید خوب غذا بخورید!

این پست با مشارکت Project Family Health Project نوشته شده است.

شما دیشب جعبه های ناهار را بسته اید ، صبح امروز پنکیک را برای بچه های خود برگردانده اید و میان وعده های سالم بعد از مدرسه تهیه کرده اید.

در همین حین ، شما یک پنکیک سرد و باقی مانده برای صبحانه خوردید ، یک میز انرژی برای میز ناهار خوردید و یک مشت بیسکویت ماهی قرمز را در حین پختن شام گرفتید.

اگر اینطور به نظر می رسد ، شما در یک دام مشترک هستید: آنقدر بر تغذیه خانواده خود تمرکز کنید که فراموش کنید درست غذا بخورید. و بله ، من هم آنجا بودم.

شما لیاقت بیشتری دارید

همه ما مراقب فرزندانمان هستیم. اما ما همچنین باید مراقب خود باشیم – و نحوه غذا خوردن بخش مهمی از آن است. وقتی خوب غذا می خوریم – با غذاهایی که به ما انرژی می دهند ، ما را ارضا می کند و (این نیز مهم است!) ما را خوشحال می کند – ما برای مقابله با همه چیز و دیگران آماده تریم.

بنابراین اجازه دهید با آن موافق باشیم تغذیه خودمان به اندازه تغذیه فرزندانمان اهمیت دارد.

چگونه آشپزی می تواند کمک کند

اگر برخی از وعده های غذایی هفتگی را برای خود کنار بگذارید ، برآوردن نیازهای غذایی خود آسان تر خواهد بود. دوست دارم به آن زنگ بزنم با غذای مناسب آماده کنیدبه در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

  1. سخت ترین مکان های روز خود را مشخص کنید ، غذا یا زمان هایی که درست غذا می خورید سخت است. شاید شما صبحانه را حذف می کنید زیرا زمان شما تمام شده است یا به جای اینکه ناهار خود را تهیه کنید ، پوسته های پیتزای دور ریخته شده فرزندتان را فراموش کرده اید. این مکانهای پیچیده برای هر یک متفاوت و برای هر مرحله از فرزندپروری متفاوت خواهد بود.
  2. در ابتدای هفته کمی وقت بگذارید (یا هر زمان که می توانید لحظه ای را بدزدید) و برای مقابله با این مکان های پیچیده چیزی آماده کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

تهیه غذا برای مادران: 7 ایده

1. ظروف برای ناهاربه این ردیف های زیبا از ناهارهای آماده فقط برای Pinterest نیست. آنها کاملاً قابل انجام هستند – و آینده شما برای یک ناهار گرم بسیار سپاسگزار خواهد بود.

می توانید دسته ای از دستور العمل مورد علاقه خود را تهیه کرده و چند ظرف را پر کنید (من ظروف را در Costco بردم ، اما این ظروف شیشه ای برای پخت و پز شبیه به هم)

اگر ایده تغذیه عکس زیر را دوست دارید ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک دسته برنج ، کینوا یا فارو را بجوشانید
  2. یک تابه از سبزیجات که دوست دارید بپزید
  3. شامل محصول غنی از پروتئین (مانند مرغ کبابی یا میگو ، توفو خرد شده یا نخود کنسرو شده یا سایر حبوبات)
  4. سسی را که دوست دارید بخرید یا درست کنید

دستور العمل برای شروع:

2. سالاد: سالاد همیشه از نظر تئوری خوب به نظر می رسد. سپس فکر کنید همه این شستشو ، برش و آماده سازی و قبل از اینکه بدانید ، یک تکه سالامی را از کشوی ظرافت بردارید و آن را ناهار بنامید.

بنابراین کمی زمان صرف کنید تا چند سالاد را در یک شیشه تهیه کنید (وسایل سنگین تر را در قسمت پایین ، سبزیجات را در بالا ، پانسمان را جداگانه ذخیره کنید) ، که می توانید در یک کاسه بریزید و لباس بپوشید. در اینجا یک فرمول بدون مشکل برای شما آورده شده است: طرز تهیه سالاد سالم

یا چند ست سالاد که بسیار زیبا به نظر می رسد (این کلم شیرین مورد علاقه من است) بردارید و آنها را با یک منبع پروتئینی راضی کننده ، مانند کنسرو ماهی تن ، تخم مرغ آب پز ، کنسرو لوبیا یا عدس یا یک سبزی خرد شده همراه کنید. همبرگر

3. میان وعده ها و میله ها: گاهی اوقات شما به یک میان وعده نیاز دارید که گرسنگی شما را به سرعت و به راحتی برطرف کند ، به عنوان مثال ، هنگامی که به نوزاد شیر می دهید یا با کودکان در حال رفت و آمد و ورزش هستید. شما می توانید یک میله تهیه کنید ، اما همچنین می توانید با تهیه تنقلات ، میله ها و توپ های خود در هزینه خود صرفه جویی کنید. وقتی دسته ای در یخچال دارم همیشه خیالم راحت می شود.

توپ های بی مزه برای تنقلات

دستور العمل برای شروع:

4. سبزیجات آماده: آیا وقتی سبزیجات شسته ، برش زده و در مقابل شما قرار می گیرند ، بیشتر می خورید؟ دارم انجامش می دهم! با خرید سبزیجات قبلاً شسته شده ، مانند چوب کرفس ، هویج بچه و نخود فرنگی ، زمان بیشتری را صرفه جویی خواهید کرد. آنها را به ظروفی تقسیم کنید که می توانید بردارید ، کیسه ای بیندازید یا روی میز کار خود قرار دهید تا در حین کار غذا بخورید.

5. بسته های اسموتی. اسموتی های صبحگاهی را با تهیه بسته ها ساده کنید. سپس می توانید محتویات را در مخلوط کن بریزید ، یک لیوان آب یا شیر (شیر یا بدون شیر) اضافه کنید و در یک تکان سریع مخلوط کنید. در اینجا نحوه تهیه این بسته های اسموتی سبز در کیسه های قابل استفاده مجدد آورده شده است.

مواد لازم برای تهیه اسموتی در یک کیسه قابل استفاده مجدد

6. مواد اولیه آماده شدهبه گاهی اوقات فقط یک ماده اصلی آماده آن را بیشتر می کند. در اینجا مواردی است که باید در نظر داشته باشید:

7. براکت هایی که دوست داریدبه شما زمان زیادی را صرف خرید غذای مورد علاقه خانواده خود می کنید. آیا خود را فراموش می کنید؟ چه نام تجاری محبوب حمص ، سبزیجاتی که شما (و فقط شما) می خورید ، یا یک صبحانه شور که قصد ندارید آن را بخورید (من یک نوجوان گرسنه دارم ، بنابراین من از غذاهای مخفی کامل حمایت می کنم) ، شما شایسته خوردن غذایی هستید که دوست دارید.

برای شریک زندگی من: پروژه ای برای یک خانواده سالم

او در حال حاضر به عنوان متخصص تغذیه در این زمینه خدمت می کند پروژه خانواده سالم، یک سازمان بازاریابی علت ایجاد نسل سالم تر. از زمان تأسیس آن در سال 2002 ، مزارع شومان بیش از 7 میلیون دلار برای کمک به کودکان و خانواده ها جمع آوری کرده است. آنها نزدیک به هم کار می کنند تغذیه آمریکا و سایر موسسات خیریه که به نفع کودکان و خانواده های سراسر کشور است.

این پست را به عنوان بخشی از سالانه آنها نوشتم ماموریت تغذیه کمپینی که برای کمک به خانواده ها برای تغذیه سالم و درک قدرت برنامه ریزی غذا ایجاد شده است. تو می توانی در اینجا به مجله برنامه ریزی کوچک غذا رایگان دسترسی پیدا کنید و در کلاس های آشپزی مجازی رایگان ثبت نام کنید با متخصصین تغذیه ثبت شده در سراسر کشور.

پروژه خانواده سالم همچنین دارای دستور العمل ها و نکات سالم زیادی است که مناسب خانواده است در وب سایت آنها ، و ادامه دادن آنها سرگرم کننده است اینستاگرامبه یا در گروه فیس بوک خود به من بپیوندید ، پروژه خانواده سالم ، جایی که ما در مورد تغذیه کودکان صحبت می کنیم – و خود ما!

من عضو برنامه Amazon Services LLC Associates هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور ارائه راهی برای به دست آوردن هزینه با اتصال به Amazon.com و سایت های مرتبط طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *