نه تنها نیازهای انرژی برآورد شده ، به خوبی محاسبه شده (دقیقاً مشخص نیست) ، بلکه محتوی کالری واقعی آنچه می خورید دشوار است. برچسب گذاری مواد غذایی به دلیل تعداد اندازه “سرو” از گرد شدن خشن رنج می برد و محصولات طبیعی نیز معمولاً به طور دقیق اندازه گیری نمی شوند. بسته به بسته بندی بسته بندی شده ، یک “فنجان” اسفناج می تواند محتویات بسیار متفاوتی داشته باشد. مگر اینکه چنین محصولاتی را با دقت وزن کنید ، حتی ممکن است به آن نزدیک نشوید.

نکته اصلی این است که در هر دو انتها اشتباهی رخ می دهد. آخرین کلمه متعلق به سنگ و آینه شماست. بازخورد بهترین تصحیح خطا است. اگر از چربی بدن خود فراتر رفته اید ، کالری دریافتی خود را کاهش دهید ، تولید کالری خود یا هر دو را افزایش دهید. اگر زیر سن هستید ، برعکس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *