امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذای سالم و رژیم غذایی و …) ، اما می بینیم که ما همه اینها را انجام دادیم ، اما نتیجه دلخواه ما آن را نفهمیدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام نقطه وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی ، استرس می تواند انرژی مورد نیاز شما را تأمین کند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
وقتی صحبت از استرس و نقش آن در کاهش وزن می شود ، ابتدا باید در نظر بگیرید که استرس چنین است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. به عنوان عوامل استرس زای کوچک (مثال: رانندگی یا رانندگی و شرایط استرس زا)

بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین یک فرد معمولاً به جای در نظر گرفتن عوامل سبک زندگی ، در رژیم غذایی چه می کند؟، مصرف آن را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما بدون اینکه وزنش را بدانم کاهش نخواهد یافت.

وقتی از نامزدها می پرسیم ، “برای کاهش استرس 9 از 10 چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، پس چه باید بکنید؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت هایی که به شما کمک می کند از استرس خارج شوید بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای پیشرفت و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

بکشید یا رنگ کنید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *