من در همه جا به دنبال این پاسخ بودم ، اما چیزی پیدا نکردم زیرا به نظر می رسد که برای یک سوال بسیار خاص است.

بنابراین من یک مرد 5’10 “/ 176 سانتی متر هستم که حدود 190 پوند و تقریباً 18 تا 20 درصد چربی بدن دارد. از آنجایی که بدن شما در طول روز کالری بیشتری می سوزاند ، اگر توده عضلانی بیشتری دارید ، آیا راهی برای برآورد کنید که من چقدر از Apple Watch برای پیگیری میزان کالری مصرفی در روز استفاده می کنم ، اما BMI را در نظر نمی گیرم که با BMI نیز بسیار متفاوت است. و ترکیب ماهیچه به چربی ، آیا راهی وجود دارد که بتوانید تعداد کالری غیر فعال بیشتری را که به دلیل حجم عضلانی اضافی در روز می سوزانید ، متأسفیم اگر در این بین هیچ کدام از این داده ها نادرست بوده و پیشاپیش از شما متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *