در مورد نشاسته های مداوم کمی گیج شده ام. من می دانم که نشاسته مقاوم کالری کمتری نسبت به نشاسته معمولی دارد و می دانم که نشاسته مقاوم وقتی پخته می شود و سپس کاملاً خنک می شود (و همچنین زمانی که کاملاً خام است؟) تجمع می یابد. بنابراین اگر سیب زمینی شیرین پخته شده اید که سرد شده است ، کالری کمتری نسبت به زمانی که تازه پخته و داغ شده است دارید؟

من فکر می کنم این را یک بار اینجا در یک نظر خواندم ، اما در مورد نحوه عملکرد این کار کاملاً گیج شده ام. وقتی در گوگل جستجو می کنم ، آنها فقط به من می گویند نشاسته پایدار کالری کمتری دارد ، اما در مورد آنچه در واقع در محتوای کالری مواد غذایی در طول این فرآیند اتفاق می افتد ، چندان اهمیتی ندارد.

همچنین ، وقتی من اینجا هستم – “کاملاً سرد” چقدر خوب است؟ دمای اتاق؟ سرد یخچال؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *