من هستم:

  • چربی لاغر

  • نر

  • 155 پوند

  • 5’7

  • ~ 25 درصد چربی بدن

آنها در طول یک سال 40 پوند چربی از دست دادند ، اما متأسفانه به نظر می رسد در این فرآیند ماهیچه های زیادی از دست داده اند.

اخیراً این برنامه آغاز شد: خوردن حدود 1600 کیلو کالری با TDEE حدود 2500 ، بنابراین کسری روزانه 900 ، با کاهش نظری وزن 1.8 پوند در هفته. 165 گرم پروتئین در روز به حفظ ماهیچه کمک می کند. تمرینات قدرتی 40 دقیقه در روز.

من می دانم که بسیاری این را بسیار شدید خواهند دید ، اما من مدتی در این کسری بودم – همراه با گرسنگی دوره ای – بدون هیچ مشکلی ، اکنون تمرینات قدرتی و رژیم غذایی با پروتئین بالا را شامل می شوم.

برنامه ریزی کنید که این رژیم و تمرین را به مدت 2 ماه حفظ کنید به امید کاهش قابل توجه BF٪ در حالی که توده عضلانی خود را نسبتاً حفظ کنید. با توجه به اینکه من از این طرح پیروی کردم ، آیا این امکان پذیر است؟ چقدر می توان انتظار کاهش BF؟ را داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *