به نظر می رسد دو مکتب فکری برجسته در مطالعه من در مورد تغذیه وجود دارد ، که هر دو طرفدار خوردن غذاهای کمتر فرآوری شده یا مفید هستند.

  1. این عقیده گیاهان است که بسیاری از بیماریها در اثر خوردن زیاد محصولات حیوانی ایجاد می شوند. و وقتی مردم محصولات حیوانی را کاملاً قطع می کنند ، بیماری های آنها برعکس می شود. (رادیکال ترین مثال ، کار کمپنر است ، جایی که او مردم را با خوردن فقط برنج سفید و میوه و شکر به دیابت ، بیماری کلیوی ، فشار خون بالا و نارسایی قلبی معکوس کرد)

  2. مکتب کتوز یا سبک پالئو ، که در مورد مزایای چربی های حیوانی با کیفیت بالا هنگام چریدن بحث می کند و در مورد مصرف غلات یا در برخی موارد همه کربوهیدرات ها شک و تردید دارد. من در مورد بسیاری از افرادی که از رژیم غذایی کتو استفاده می کنند وقتی از کربوهیدراتها تا حد ممکن اجتناب می کنند ، کالری بیشتری از چربی کره ، تخم مرغ و گوشت مصرف می کنند ، شنیده ام (به نظر می رسد برخی تحقیقات در مورد چگونگی برطرف کردن نارسایی قلبی و دیابت وجود دارد).

من تعجب می کنم که از آنجا که به نظر می رسد حذف کربوهیدرات ها یا چربی های حیوانی به طور کامل مزایایی دارد ، آیا چیزی در این دو مورد وجود دارد که در بدن ما به خوبی با هم ترکیب نمی شوند؟ یا این که بیش از حد پردازش باعث می شود همه چیز ناسالم شود (مانند غلات / شیر ، همبرگر و پیتزا)؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *