ابزار جوش – مرحله 4 – اسیدهای چرب مورد نیاز را به برنامه کاهش وزن شخصی اضافه کنید

بدست آمده اسیدهای چرب مورد نیاز رضایت بخش برای بیرون آوردن جوش فوق العاده می تواند حیاتی باشد. این اسیدهای چرب هستند کدام ممکن است به مدیریت تأمین آندروژن پشتیبانی می کنند – هورمون هایی تخصصی ایجاد می کند دوران نوجوانی بهبود می یابند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث می شوند کدام ممکن است روغن پیه اضافه شده فولیکول های مو را مسدود تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید به راه اندازی جوش پشتیبانی تنبل.

سه اسید چرب کدام ممکن است روز به روز به آن قرار است خواستن دارید عبارتند به دلیل امگا 3، امگا 6 را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا 9. ممکن است داشته باشید به امگا 6، روغن زیتون، اصولاً به دلیل امگا 3 خواستن دارید.

اگر ممکن است داشته باشید دچار عدم وجود اسیدهای چرب مورد نیاز هستید، دارید

*سیستم حفاظت ضعیف
* {بیماری} های التهابی
*منافذ و پوست خطرناک
* راش هایی کدام ممکن است التیام نمی یابند
* بهبود تأمین سبوم کدام ممکن است باعث جوش می تواند
* اندازه گیری غدد چربی ها افزایش خواهد یافت

مصرف کردن روغن های مورد نیاز برای تولید روغن های بهترین مورد استفاده قرار گیرد در داخل غدد چربی ها مورد نیاز است. این روغن‌ها می‌توانند به دلیل روغن‌های طبیعی خالص هر دو به دلیل روغن‌های قابل دریافت در داخل برخی وعده های غذایی شبیه مغزها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه‌ها به بازو آیند.

به دلیل روغن بذر کتان (روغن امگا 3) را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن زیتون (روغن امگا 6) در داخل سالاد شخصی بیشترین استفاده را ببرید. {اینها} یکی از بهترین روغن ها برای مصرف کردن هستند و عملکرد خدمت می کنند چربی ها های اشباع نشده تعدادی از شناخته می شوند. روغن یکی دیگر کدام ممکن است حتی برای ممکن است داشته باشید بهترین است، اسید چرب تک غیراشباع، امگا 9 شناسایی دارد. این روغن در داخل آووکادو کشف شد می تواند.

اصولاً رژیم‌ها تشکیل بسیار زیاد روغن‌های امگا ۶ هستند، به همین دلیل به طور قطع نیاز به روی خوردن اصولاً روغن‌های امگا ۳ در داخل برنامه کاهش وزن شخصی کانون اصلی کنید.

می توانید روغن امگا 3 را به دلیل

* آووکادوها
* دانه های کنجد
* دانه کدو تنبل
* گردو
* {سبزیجات} همراه خود برگ بی تجربه {تیره} (اسفناج، خردل، کلم پیچ)
* روغن جوانه گندم
* ماهی سالمون
* ساردین
* ماهی تن آلباکور

هر دو می توانید روز به روز خوب به همان اندازه 4 قاشق غذاخوری روغن بذر کتان، روغن امگا 3 خوردن کنید. این {مقدار} روغن امگا 3 می خواست بدن ما را برای به کاهش هر دو بیرون آوردن جوش های جوش به ممکن است داشته باشید می دهد. می توانید این روغن را به غلات صبحگاهی، سوپ ها، اسموتی ها، سالادها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر غذاهای مایع اضافه کنید. {هر} قاشق غذاخوری روغن بذر کتان حدود 100 انرژی دارد.

می توانید روغن امگا 6 را به دلیل

*روغن بذر کتان
* بذر کتان
* روغن دانه انگور
* پسته
* زیتون
* روغن زیتون
* دانه های آفتابگردان
* روغن گل مغربی
* دانه کدو تنبل

خوردن 2 به همان اندازه 3 قاشق غذاخوری روغن امگا 6 در داخل روز، میزان می خواست بدن ما را به این روغن می رساند. می توانید روغن زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن های اکنون نیست را همراه خود روغن بذر کتان به سالاد شخصی اضافه کنید.

می توانید روغن امگا 9 را به دلیل

* روغن زیتون
* آووکادوها
* بادام هندی
* بادام ها
* زیتون
* روغن کنجد
* گردوی یانک
* پسته

خوردن حدود 1 ½ قاشق غذاخوری روغن زیتون در داخل روز روغن امگا 9 می خواست بدن ما را به ممکن است داشته باشید می دهد.

روغن ماهی

علاوه بر این اینکه برنامه کاهش وزن شخصی را همراه خود روغن های امگا 3 را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا 6 تامین می کنید، نیاز به رژیم شخصی را همراه خود روغن ماهی نیز پایان دادن کنید. روغن ماهی تشکیل اسیدهای چرب EPA را انتخاب کنید و انتخاب کنید DHA است.

به طور عادی، آنزیم های قابل دریافت در داخل بدن ما ممکن است داشته باشید امگا 6 را به اسیدهای چرب EPA را انتخاب کنید و انتخاب کنید DHA تجزیه می کنند.

* ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA)
* دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA)

این 2 اسید چرب سرانجام به پروستاگلاندین دوباره کاری می شوند.

پروستاگلاندین ها {چیست}؟

پروستاگلاندین ها هورمون های شیمیایی spinoff شده به دلیل روغن های امگا 3 را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا 6 هستند کدام ممکن است به

{هر} هدفمند را در داخل سلول ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اندام های شخصی اصلاح کنید.

پستاگلاندین ها ممکن است همچنین هورمون های آندروژن را خرس مدیریت نگه می دارند به همان اندازه سبوم اضافه شده در داخل فولیکول مو تأمین نشود می شود که در پایان به جوش می تواند.

با این وجود، خوردن بسیار زیاد اسیدهای چرب مورد نیاز ممکن است به طور اضافی آرامش خاطر حاصل نکند چرا که شما می توانید به سادگی کافی EPA را انتخاب کنید و انتخاب کنید DHA تأمین می کنید کدام ممکن است پروستاگلاندین های مورد نیاز را تأمین می کنند.

بدست آمده {مقدار} رضایت بخش EPA را انتخاب کنید و انتخاب کنید DHA به سلول‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اندام‌های ممکن است داشته باشید به همان اندازه بتوانند پروستاگلاندین‌های اجباری را تأمین کنند برای جوش فوق العاده می تواند حیاتی باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی برای بهزیستی ممکن است داشته باشید حیاتی‌تر است.

برای بهبود پروستاگلاندین ها در داخل دیواره های سلولی، نیاز به تقویت می کند ماهی خوردن کنید کدام ممکن است تشکیل EPA را انتخاب کنید و انتخاب کنید DHA باشد یا نباشد.

در واقع مصرف کردن ماهی قزل آلا، هالیبوت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی خال مخالی 2 موارد در داخل هفته خوب چیز خوب در مورد برای تامین اصولاً EPA را انتخاب کنید و انتخاب کنید DHA بدن ما شماست.

کمتر از 20 شانس انرژی شخصی را به دلیل چربی ها های فوق العاده – روغن های امگا را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن ماهی – بدست آمده کنید. این برای مدیریت ورزش مقدار بیش از حد از هورمون های ممکن است داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کاهش تحریک جوش می تواند حیاتی باشد.