این اسموتی توت فرنگی اسفناج کاملاً مربوط به علم حفظ روده سالم است!

ما با آن همکاری کردیم دانه از نظر علمی شرم آور است که به شما نشان دهد حفظ سلامت روده و تنوع میکروبیوم شما آسان تر از آن است که فکر می کنید. (نکته: همه چیز در مورد خوردن میوه و سبزیجات بیشتر است). من سالهاست که از Seed’s Daily Synbiotic ، پیش پروبیوتیک استفاده می کنم و احساسم را دوست دارم. من هر روز صبح با معده خالی دو کپسول مصرف می کنم تا به هضم سالم کمک کند – اگر می خواهید Seed را امتحان کنید ، از کد NUTRITIONSTRIPPED15 برای تخفیف 15 درصدی بر منابع برای ماه اول استفاده کنید.

یک جدول تناوبی از غذاهای میکروبی وجود دارد که من برای تهیه این دستور ساده و آسان استفاده کردم.

منبع تصویر: pcf.org

چرا؟ مطالعات اخیر نشان می دهد که “میکروبیوم روده نقش مهمی در تعدیل خطر چندین بیماری مزمن دارد. اکنون مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در شکل گیری میکروبیوم ایفا می کند ، با آزمایشاتی که انجام شده است نشان می دهد که تغییرات در رژیم غذایی می تواند تغییرات بزرگ و موقتی میکروبی را در عرض 24 ساعت ایجاد کند. (1) ”

یک راه برای حفظ سلامت کل بدن ، از جمله سلامت روده ، تنوع دادن به تعداد میوه ها و سبزیجاتی است که در رژیم غذایی خود مصرف می کنید- اسموتی یک راه عالی برای گنجاندن مواد مغذی کلان و ریز مغذی است که به رژیم غذایی متعادل کمک می کند. و سلامت میکروبیوم شما را حفظ می کند.

وارد کنید: اسموتی توت فرنگی اسفناج یا از نظر علمی آنچه ما می نامیم ، The Cyanidin، Mighty Micronutrient + Protein Punch Smoothie. این یعنی چی؟ این اسموتی علمی به دلیل برخی از فواید شگفت انگیز مواد تشکیل دهنده آن نام خود را به دست آورد.

بیایید دریابیم که چگونه این اسموتی میکروبیوم روده شما را حفظ می کند!

فواید این اسموتی اسفناج توت فرنگی

اسموتی ها راهی عالی برای دریافت غذاهای غنی از مواد مغذی سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و آنتی اکسیدان ها هستند ، اما نکته اصلی این است که از تعادل آنها اطمینان حاصل کنید تا احساس سیری و انرژی داشته باشید و این کار را انجام دهید. با استفاده از سیستم Basic Five ما.

یک وعده اصلی غذایی پنج وعده ای است که شامل هر 5 ماده مغذی باشد: کربوهیدراتهای نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، چربیهای سالم ، پروتئین و عامل مزه. با درج حداقل 3 مورد از 5 مورد در هر یک شرمنده اگر این کار را انجام دهید ، سلامت روده را بهتر حفظ می کنید ، احساس انرژی و سیری می کنید.

اگر هنوز با سیستم Foundational Five من آشنایی ندارید ، می توانید راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید جایی که من بیشتر در مورد آن به اشتراک می گذارم!

در اینجا پنج عنصر اصلی در این اسموتی توت فرنگی اسفناج آمده است:

1 • کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای

اسفناج (یا هر سبزی فراوانی که دوست دارید ، قاصدک ، کلم و غیره)

اختیاری: در صورت وجود میکرو سبز یا جوانه

2 • کربوهیدراتهای نشاسته ای یا قندی

لوبیا سفید

تمشک ها

تاریخ

3 • ضخیم

ارده

شیر بادام شیرین نشده

4 • پروتئین

لوبیا سفید

ارده

5 • عامل مزه

ارده

حالا که می دانید در این اسموتی چه چیزی وجود دارد ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه این مواد از میکروبیوم روده شما پشتیبانی می کنند.

سیانیدین

میوه ها ، از جمله توت سیاه ، سرشار از پلی فنول هستند – ترکیبات گیاهی که دارای تعدادی اثرات بهداشتی هستند ، از جمله ترویج رشد باکتری های مفید روده و دفع باکتری های مضر.

رایج ترین پلی فنول موجود در توت سیاه است سیانیدین-3-گلوکوزید که نوع خاصی از آنتوسیانین است – ترکیب مسئول رنگ آبی / بنفش عمیق این میوه ها.

یک عنصر کمیاب قوی

سبزیجات برگ دار دارای عناصر کمیاب هستند و حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند.

یک وعده اسفناج حاوی 49 درصد از میزان توصیه شده روزانه فولات (ویتامین B9) است.

علاوه بر این ، یک وعده 100 گرم اسفناج حاوی مقادیر زیادی منیزیم ، پتاسیم و آهن است که به ترتیب 20 ، 16 و 15 درصد از RDA آنها را شامل می شود.

پانچ پروتئینی

لوبیا و تاهینی هم منابع غنی از پروتئین های گیاهی هستند.

پروتئین رژیم غذایی به عنوان منبع اصلی نیتروژن برای رشد میکروب های روده بزرگ عمل می کند و برای جذب کربوهیدرات ها و تولید محصولات مفید مانند اسیدهای چرب زنجیره کوتاه ضروری است. ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات در روده بزرگ می تواند به سلامت روده کمک کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *