در داخل پینترست به اشتراک بگذارید
اکثر رژیم‌ها {کار} می‌کنند با این وجود موقتی. گتی ایماژ
  • خوب یادگیری جدیدترین آرم می‌دهد کدام ممکن است اصولاً رژیم‌های غذایی نتیجه در انداختن پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مقیاس عقب استرس خون می‌شوند، با این وجود این نتایج مثبت اساساً است پس به همین دلیل خوب 12 ماه ناپدید می‌شوند.
  • {در این} یادگیری، اشخاص حقیقی به همین دلیل رژیم‌های غذایی گسترده مشابه پالئو، کتو یا مدیترانه پیروی کردند. با این وجود پس به همین دلیل حدود خوب 12 ماه، انواع تا حدودی به همین دلیل بار شخصی را نگه داشتن کردند.
  • {افرادی که} درگیر انداختن پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگه داشتن آن قرار است هستند، به ابزار ای پایدارتر به همین دلیل صرف برنامه کاهش وزن خواستن دارند.

انداختن پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید {مدیریت} بار 2 ماده موضوع بسیار مورد بحث در میان بسیاری شهروندان آمریکایی هستند. به ساده بعد به همین دلیل {تعطیلات} یا مناسب در گذشته به همین دلیل فصل فصل تابستان به فید اینستاگرام به نظر می رسید کنید.

{در حالی که} رژیم کلاچ {نتایج} مقدماتی چشمگیری را به در کنار دارد، خوب یادگیری در سراسر جهان جدیدترین چاپ شده شده در داخل BMJ نمایشگاه ها کدام ممکن است اکثر رژیم ها، فارغ از اینکه کدام یک از آنها، نتیجه در انداختن پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مقیاس عقب استرس خون می تواند، با این وجود این نتایج مثبت اساساً است پس به همین دلیل خوب 12 ماه به همین دلیل بین می توسعه.

فقط در موردً 45 میلیون یانکی {هر} ساله رژیم می گیرند.

این یادگیری بر مقدمه {نتایج} 121 کارآزمایی ناخواسته با در دسترس به 22000 ناخوشایند مشارکت در شد. معمولی سنی 49 12 ماه بود را انتخاب کنید و انتخاب کنید {هر} شخص به همین دلیل خوب برنامه کاهش وزن مشهور – مشابه پالئو، کتو، یا مدیترانه ای – یا خوب برنامه کاهش وزن مدیریت گزینه جایگزین برای – مشابه شمارش ماکروها – پیروی کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید انداختن پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنظیمات در داخل عناصر تهدید قلبی عروقی را گزارش کرد.

بر مقدمه این یادگیری، شواهد آرم می‌دهد کدام ممکن است اکثر رژیم‌های غذایی با خشن مغذی‌ها، بیش به همین دلیل ۶ ماه، نتیجه در انداختن پوند {متوسط} ​​را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت قابل توجهی در داخل عناصر تهدید قلبی عروقی مشابه استرس خون می‌شوند. با این وجود، پس به همین دلیل 12 ماه، تأثیر بر انداختن پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت عناصر تهدید قلبی عروقی اساساً است به همین دلیل بین {می رود}.

آ یادگیری خیلی شبیه به همین دلیل 12 ماه 2018 کدام ممکن است 29 یادگیری انداختن پوند مزمن را {دنبال کرد}، تأیید شد کدام ممکن است بیش به همین دلیل نیمی به همین دلیل بار به همین دلیل انگشت گذشت در داخل عرض 2 12 ماه همه چیز دوباره به انگشت به اینجا رسید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا 5 12 ماه، بیش به همین دلیل 80 شانس بار به همین دلیل انگشت گذشت همه چیز دوباره به انگشت به اینجا رسید.

آنچه این بدان معنی است اینجا است کدام ممکن است {افرادی که} درگیر انداختن پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگه داشتن آن قرار است هستند، به ابزار ای پایدارتر به همین دلیل صرف برنامه کاهش وزن خواستن دارند.

چرا رژیم های غذایی نیاز به مدت زمان هستند

به طور سنتی وقتی شخص خاص رژیمی را تنظیم می تدریجی، فوری انداختن پوند را تفسیر می تدریجی، ویژه به ویژه اگر با {انگیزه} باشد یا نباشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به آن قرار است رژیم پایبند باشد یا نباشد. با این وجود در پایان، با انداختن پوند بدن ما، متابولیسم تدریجی می تواند را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً اشخاص حقیقی فراموش می کنند کدام ممکن است سایر رفتارها را اصلاح کنند.

شارون ضرابی، RD، CDN، CPT، سرپرست ابزار مشکلات وزنی بیمارستان لنوکس هیل، سیب بزرگ، ذکر شد: “چون آن است بار کم می کنید، متابولیسم می توانید داشته باشید با می توانید داشته باشید مقابله می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید یکپارچه این توسعه نزولی را طاقت فرسا تر می تدریجی.” همیشه باید با آنچه کدام ممکن است برای ما یکی از بهترین است هماهنگ باشیم، با بیرون اینکه واقعاً احساس محرومیت کنیم، کدام ممکن است باعث می‌شود به راحت‌های غذایی ناسالم زودتر برگردیم، خواه ماکرو، فواصل مصرف شده یا مدیریت سهم باشد یا نباشد.»

نکاتی در مورد چگونگی جنگ کنیم

دسپینا هاید گاندی، MS، متخصص مصرف شده در داخل NYU ذکر شد: «وقتی اشخاص حقیقی رژیم را تنظیم می‌کنند، معمولاً قابل توجه گونگ هو هستند، را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است علاوه بر این برای ممکن است آرام‌تر باشد یا نباشد کدام ممکن است وعده های غذایی را کنار هم قرار دادن کنند یا در داخل یخچالی تشکیل داروها غذایی مفید حفظ کنند. ابزار {مدیریت} بار لانگون با تحویل داد هفته ها، {هر} رفتاری کدام ممکن است ممکن است به همین دلیل ابتدا اصلاح دادند، تنظیم به {بازگشت} می تدریجی. همیشه باید با مبتلایان {کار} کنیم تا خوب اصلاح کل در داخل سبک زندگی راه اندازی کنیم، 9 به ساده خوب برنامه کاهش وزن. اینجاست کدام ممکن است ما شاهد شکست در داخل هستیم.»

اصلاح کل راحت اقامت {چیست}؟ اصل وعده های غذایی خیلی مرموز نباید باشد حقیقت این است، این قابل توجه سرراست است. این به مناسب مصرف کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید فعالیت های ورزشی برمی گردد. یکی در همه عجیب ترین چیزهایی کدام ممکن است مشاوران با توجه به {افرادی که} نیاز دارند نگه داشتن بار هستند می بینند، فعالیت های ورزشی است. محدودیت انرژی عالی است، با این وجود جلوگیری از آن قرار است، ورزش بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فعالیت های ورزشی نیاز به بهبود یابد تا توده با بیرون چربی ها بدن ما راه اندازی شود. بدون در نظر گرفتن توده با بیرون چربی ها خوب شخص اصولاً باشد یا نباشد، متابولیسم او می رود افزایش خواهد یافت.

هاید گاندی افزود: «مشارکت در کاری کدام ممکن است برای می توانید داشته باشید مفید به نظر می رسد واقعاً لازم است. قابل توصیه های زیادی ممکن است وجود داشته باشد، به همین دلیل کتو تا پالئو، را انتخاب کنید و انتخاب کنید روزه متناوب. در میان اشخاص حقیقی وقتی این کارها را مشارکت در می دهند واقعاً احساس خوبی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی اشخاص حقیقی واقعاً احساس شرمندگی می کنند. می توانید داشته باشید نیاز به پیش آگهی دهید کدام ممکن است چه یک چیز برای می توانید داشته باشید بهترین است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ثبات را در داخل ساختار وعده غذایی شخصی بیابید.”

او می رود مقررات 50-25-25 را قابل توصیه می تدریجی کدام ممکن است 50 شانس {هر} وعده غذایی را {سبزیجات}، 25 شانس پروتئین با بیرون چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید 25 شانس کربوهیدرات های {فیبر بالا} را تشکیل می دهد. “اگر به همین دلیل این سیستم پیروی کنید، انداختن پوند را جدا بگذارید، واقعاً احساس خوبی خواهید داشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند خونتان متعادل می تواند، کدام ممکن است برای ادامه دادن بار می توانید داشته باشید مفید به نظر می رسد.”

قابل توصیه های اکنون نیست او می رود برای مفید {ماندن}، انداختن پوند یا عدم انداختن پوند، عبارتند به همین دلیل:

  • 7 ساعت خواب در داخل ساعت شب
  • 64 تا 80 {اونس} آب در داخل روز
  • 150 {دقیقه} فعالیت های ورزشی در داخل هفته

ضرابی ذکر شد: «هیچ برنامه کاهش وزن برای کل شما مؤثر نباید باشد. این همان چیزی است که برای می توانید داشته باشید یکی از بهترین {کار} را دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای دراز مدت زمان پایدارتر است. {هر} تغییری تخصصی ایجاد می کند خوردن روز به روز وعده های غذایی راه اندازی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل عین جاری انرژی کل شما شخصی را به مقیاس عقب دهید، حقیقت این است به انداختن پوند پشتیبانی می تدریجی. پرس و جو اینجا است کدام ممکن است تا چه روزی.”