رژیم غذایی من بر رژیم غذایی مبتنی بر گیاهان کامل متمرکز است ، اما نه کاملاً گیاهی. تمرکز بر غذاهایی مانند میوه ها ، سبزیجات ، آجیل و دانه ها ، غلات ، حبوبات ، سبزیجات … اما همچنین شامل ماست ، کوارک و پنیر ، ماهی آزاد و گوشت بدون چربی خواهد بود. باید از غذاهای فرآوری شده اجتناب کرد. اصول یا “قوانین” شامل یک صبحانه با کربوهیدرات بالا برای حفظ تمرین ، و بعد از آن یک ناهار و شام متعادل و یک صبحانه پر پروتئین در وسط آن است.

من کنجکاو هستم بدانم اگر رژیم مدرن شما بود رژیم شما چگونه بود ، امیدوارم این پست منطقی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *