بازگرداندن سلامتی با شروع فصل مدرسه؟ در اینجا برخی از روش هایی وجود دارد که ما در پاییز امسال روال عادی را دنبال می کنیم و روی دستور العمل های سلامتی Blue Apron تمرکز می کنیم. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به مدرسه

اکثر ما خاطرات خوبی از بازگشت به فصل مدرسه داریم. بعد از یک تعطیلات طولانی و گاه به گاه تابستانی ، معمولاً پر از بستنی و مسافرت ، من واقعاً مشتاق هستم که روال عادی را از سر بگیرم! من فکر می کنم که حتی بیشتر از شب سال نو ، ماه سپتامبر واقعا احساس طراوت دارد – رطوبت محو می شود ، آشپزی در خانه به طور منظم انجام می شود و همه کمی بیشتر از تابستان بهبود می یابند.

در اینجا چند روش وجود دارد که خوشحال می شوم از سر بگیرم:

پیاده به مدرسه بروید

پس از گذراندن حداکثر 2 ساعت در ماشین ، رفتن و برگشتن از کمپ های تابستانی ، نمی توانم صبر کنم تا به مدرسه برگردم! مدرسه مازن حدود یک مایل و مدرسه توس 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین اگر آنها را آنجا و عقب بروم ، 4 مایل پیاده روی می کنم.

مازن کوچک در سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

ورزش های پاییزی

فوتبال Co-Rec برای من و توماس و یک ورزش جدید برای Mazen! او پاییز امسال در بیس بال لیگ کوچک شروع می کند! او بازی فوق العاده ای است و ما هیجان زده ایم که او را در حال انجام کارهای جدید می دانیم. توس در پاییز امسال برای فوتبال کمی جوان است ، اما ما برای جبران آن در حیاط خانه خود ورزشهای زیادی انجام می دهیم 🙂

افتادن دستان ورزشی در وسط

ای کاش می توانم “پیوستن مجدد به ورزشگاه” را به لیست اضافه کنم ، اما افسوس که این هنوز در کارتها نیست.

شام خانوادگی

تابستان در اینجا آنقدر عادی است که گاهی اوقات به بچه ها اجازه می دهیم در استخر غذا بخورند یا سفر کنند و در بیرون شام بخورند. من هیجان زده ام که شام ​​خانوادگی را برگردانم (و امیدوارم که یک میز جدید برای شما-که-می دانید- معرفی کنید!). دور میز می چرخیدیم و لهجه هر روزمان را می گفتیم – روال عادی که در تابستان به طور تصادفی از بین رفت. بیایید آن را پس بگیریم!

در ماه ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد دستور العمل های سلامتی تازه راه اندازی شده نوشتم. دستور العمل های سلامتی با چند پیشرفت اضافی سالم تر هستند: آنها در حال حاضر در 4 قسمت برای 4 نفر در دسترس هستند ، هر هفته گزینه های بیشتری و با برخی از گزینه های سفارشی متناسب با سبک غذا خوردن شما. هر هفته می توانید دستورالعمل های امضاء را با دستور العمل های سلامتی با منوی خود ترکیب کرده و مطابقت دهید ، یا می توانید کل منوی سلامتی خود را بسازید – انتخاب با شماست.

دستور العمل های سلامتی حاوی غذاهای با چگالی بالا و مواد فوق ستاره با تأکید بر کربوهیدرات های پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها است. آنها همچنین مواد سبک تری دارند (ماست یونانی را به جای کرم فرش در نظر بگیرید). آنها صادقانه احساس می کنند چیزی است که من از ابتدا در آشپزخانه خودم ایجاد می کنم (منظورم این است که واقعاً خوب است!).

دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و در 5 جعبه اول خود 120 دلار تخفیف بگیرید! (بهترین پیشنهادی که در تمام طول سال داشته اند.)

در اینجا سه ​​دستور العمل داریم:

  • ادویه ماهی قزل آلا اسپانیایی و کینوا گیاهی که با خرما بادام تزئین شده است
  • سبزیجات سبز و کوسکوس با ادویه جات شاورما با آروگولا و ماست لیموی بو داده
  • گوشت خوک کبابی و سس مایونوی کالابریایی با سالسا ورد و کدو سبز

سلامتی از دستور العمل های پیش بند آبی و مواد تشکیل دهنده روی پیشخوان

ماهی قزل آلا اسپانیایی با کینوا گیاهی

ما این دستور غذا را به دلیل ترکیب طعم های شیرین و شور دوست داشتیم. از ترکیب ادویه اسپانیایی گرفته تا خرما و خلال بادام ، پر طعم بود. ماست تقلبی پایین بشقاب را کاملاً دوست داشتم (چه پیشنهاد خلاقانه ای برای ارائه).

پر از غذای واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی آزاد ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و لیمو = پیروزی واقعی غذا !!

نکاتی از آشپزخانه من

من سیر فشرده یا رنده شده را در یک میکرو هواپیما به خرد شده ترجیح می دهم. و اگر ابتدا خرما را برای چند ثانیه در مایکروویو قرار دهید ، برداشتن سنگ ها و خرد کردن آنها بسیار ساده تر است!

شام سرو می شود

با ثبت نام در اینجا سعی کنید دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و تا 16 شام رایگان در پنج جعبه اول خود دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *