مردم می گویند اجتناب از همه غذاهای فرآوری شده یا بسته بندی شده راه سالم تر و کاهش وزن است.

معمولاً ذهن روی چیزهایی مانند نوشابه ، غلات ، چیپس ، نوشیدنی های Museli و موارد دیگر تمرکز می کند.

اما آیا مواردی را که معمولاً تا حدودی سالم تلقی می شوند نیز شامل می شود ، مانند:

  • خمیر در شیشه (برای ماکارونی)

  • کنسرو تن

  • فتا (پلاستیکی پیچیده)

  • شیشه ماکارونی خوراکی (برای کاری)

  • آب سبزیجات (برای ریزوتو)

  • نان مخمر کامل

برای هرکسی که از خوردن غذاهای فرآوری شده اجتناب می کند: آیا همه لوازم ، خمیرها ، باد معاملات و غیره خود را تهیه می کنید. از ابتدا و به طور کامل از کنسرو و همه پنیرها اجتناب کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *