بر هیچ کس پوشیده نیست که خواب خوب نه تنها برای احساسی که شما در هر روز احساس می کنید ، بلکه برای سلامت کلی شما نیز اهمیت دارد.

خواب یک عملکرد ضروری است که به بدن و ذهن شما اجازه می دهد تا دوباره شارژ شوند و هنگام بیدار شدن شما را سرحال و هوشیار می کند. به گفته وی ، خواب سالم همچنین به سلامت بدن و جلوگیری از بیماری ها کمک می کند بنیاد خواببه بدون خواب کافی ، مغز نمی تواند به درستی عمل کند.

علاوه بر این، به اندازه کافی نخوابیدن می تواند باعث ایجاد اشتها ، پرخوری و سوء تغذیه مورد نیاز شما شود ، علاوه بر استرس ، خلق و خوی و احساس خستگی در آن روز.

به همین دلیل بسیار مهم است که خواب و محیط خود را بهینه کنید تا مطمئن شوید که هر شب خوب می خوابید.

چگونه محیط بر عادات خواب شما تأثیر می گذارد

محیط فیزیکی ما نقش بسزایی در سلامت و عادات ما دارد.

عناصر خاصی وجود دارد که محیط شما باید داشته باشد (یا ندارد) برای حفظ سلامتی شما.

در زمینه خواب ، ممکن است این یک تخت راحت به نظر برسد و از مواردی مانند تلویزیون که می تواند خواب شما را مختل کند ، اجتناب کنید.

محیط شما همچنین می تواند به شما کمک کند برخی از عادت هایی را که می خواهید ترک کنید ترک کنید و عادت های جدیدی ایجاد کنید که بیشتر با نیازها و اهداف شما مطابقت دارد. نشانه های بصری در محیط شما می تواند به شما کمک کند یا مانع دستیابی به این هدف شود.

به همین دلیل بسیار مهم است که نه تنها خود برنامه شبانه را بررسی کنید ، بلکه نحوه تنظیم محیط خود را برای حفظ روال ایده آل خود بسیار مهم می دانید تا بتوانید با بهبود این ناحیه از رفاه خود ، سهولت ایجاد کنید.

8 ایده در مورد اینکه برای داشتن یک خواب خوب در اتاق خواب خود چه چیزهایی را قرار دهید

اگرچه خواب منظم برای خروج و فعال کردن خواب عمیق کلیدی است ، اما چند محصول را می توانید برای بهینه سازی خواب در نظر بگیرید. اینها برخی از محصولات مورد علاقه من هستند که همیشه به من در استراحت عمیق مورد نیاز کمک کرده اند.

1. تشک با کیفیت بالا و راحت

یکی از قطعاتی که نمی توانم به اندازه کافی توصیه کنم وجود یک تشک طبیعی با کیفیت بالا است. چند سال پیش ، من با خواب دست و پنجه نرم کردم و تشک خود را با تشک جایگزین کردم تشک سبز آووکادو!! من متوجه نشدم که تشک من چقدر روی خواب من تأثیر می گذارد ، اما وقتی روی یک تشک جدید سرمایه گذاری کردم ، تفاوت قابل توجهی ایجاد کرد.

این تشک نه تنها فوق العاده راحت است ، بلکه کاملاً طبیعی است و از مواد سبز ساخته شده است. من محقق بزرگی هستم و تشک با آووکادو شفاف ترین و دقیق ترین اطلاعات در مورد مواد ، منابع و تأثیرات زیست محیطی آنها را داشت و با آنچه من ارزش و جستجو می کردم بسیار مطابقت داشت. من همه در مورد مارک هایی هستم که ماموریت دارند از شیوه زندگی سالم شما حمایت کنند و برای کره زمین بهتر هستند.

(قاب و میز کنار تخت نیز از تشک سبز آووکادو ساخته شده است!)

2. روغنهای اساسی

روغنهای اساسی یک راه عالی برای ایجاد فضایی آرامش بخش به فضای شما هستند. من عاشق Vagus Nerve Pillow Mist از Osea هستم (می توانید از NUTRITIONSTRIPPED با 10٪ تخفیف در سراسر سایت استفاده کنید!)

عصب واگ یکی از اجزای اصلی سیستم عصبی پاراسمپاتیک است که طیف وسیعی از عملکردهای مهم بدن از جمله کنترل خلق و خو ، پاسخ ایمنی ، هضم و ضربان قلب را کنترل می کند.

به یاد داشته باشید که سیستم عصبی پاراسمپاتیک سیستم “استراحت و هضم” شما است ، بنابراین وقتی صحبت از خواب می شود ، فعال کردن این وضعیت کلیدی است.

این بالش آرام ، فضای آرامش بخشی را درست هنگام خواب ایجاد می کند. من دوست دارم مراسم شبانه کوچکی مانند این انجام دهم تا به بدن و مغزم سیگنال بدهم که زمان استراحت است ، و همچنین دوست دارم بوی خوب آن به لطف مواد تشکیل دهنده آن ، از جمله اسطوخودوس ، بابونه و درخت چای با لیمو باشد!

3. ماسک خواب

اگر با فردی زندگی می کنید که دوست دارد با تلویزیون روشن بخوابد یا چراغ های روشن در خارج از پنجره شما وجود دارد ، مسدود کردن این نور برای خواب خوب مهم است.

تحقیقات نشان می دهد که نور مصنوعی در شب تأثیر منفی بر کیفیت خواب شما دارد. این امر چرخه خواب و بیداری شما را مختل می کند و به هم خوردن و به خواب رفتن همزمان را دشوار می کند.

به همین دلیل است که الف ماسک خواب واجب است!

4. بیداری نویز نور و سفید

قرار دادن تلفن من خارج از محدوده و عدم استفاده از تلفن برای ساعت زنگ دار ، نحوه شروع صبح و همچنین نحوه خوابیدن در شب را تغییر داد.

من از تلفن خود به عنوان زنگ هشدار برای قرار دادن نیمکت خواب خود استفاده کردم ، اما درب برای من باز بود تا درست قبل از خواب و بعد از به صدا در آمدن زنگ صبح ، تلفن خود را ورق بزنم.

چیزی که من واقعاً سعی می کنم انجام ندهم ، بنابراین این تمرین را تغییر دادم و با روشن کردن گوشی در حالت هواپیما ، دور نگه داشتن آن از اتاق خواب و استفاده از نوری که در اینجا مشاهده می کنید ، عادت جدیدی ایجاد کردم. لامپ خواب و بیداری Philips SmartSleep متصل شده استبه

من ماه ها از آن استفاده می کنم و تحت تأثیر همه ویژگی های طلوع و غروب طبیعی ، عملکردهای تنفس سبک و صداهای طبیعت قرار گرفته ام.

یکی دیگر از دلایل علاقه شدید من به این نور ، عملکرد تنفس کنترل شده با نور است ، بنابراین می توانید با نور دم و بازدم کنید تا در چرخه های 4 ثانیه روشن شود. فقط چند دقیقه تنفس عمیق می تواند به سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما کمک کند تا فضایی برای استراحت ، استراحت و خواب بدن ایجاد کند.

در نهایت ، این شامل یک ویژگی نویز سفید است که من دوست دارم از آن استفاده کنم و می تواند به جلوگیری از صداهایی که می تواند خواب شما را مختل کند ، کمک کند.

5. انجام ردیابی خواب و فعالیت

مدتی است که از حلقه Oura استفاده می کنم و به من کمک می کند تا اقدامات انجام شده و نحوه تأثیر آن بر کیفیت و آمادگی خواب روز بعد را پیگیری کنم.

مانند دیگر ردیاب های تناسب اندام ، Oura Ring به برنامه ای متصل می شود که اطلاعات زیادی در مورد تناسب اندام ، خواب و میزان فعالیت شما به شما می دهد.

خواب عمیق ، خواب REM ، خواب سبک ، زمان خواب و اطلاعات ضربان قلب در شب به شما کمک می کند تا کیفیت کلی خواب خود را بشناسید و دستورالعمل های شخصی هنگام خواب را ارائه دهید.

خواب با کیفیت با سلامت ، بهزیستی روانی و حتی اجتناب از بیماریهای جدی طولانی مدت همراه است ، بنابراین استفاده از مانیتور خواب برای بررسی اینکه آیا در حال استراحت هستید بی معنی است.

من شخصاً دوست دارم این یک طرح مینیمالیستی باشد که روی انگشت شما به عنوان حلقه پوشیده می شود ، نه به عنوان یک ساعت بزرگتر معمولی برای اکثر ردیاب ها.

6. لامپ هایی با نمک دریا و شمع های موم زنبور عسل

اگر نور طبیعی زیادی دارید ، از آن استفاده کنید! نور طبیعی می تواند بسیار آرام باشد ، به عنوان صرفه جویی بیشتر از چراغ های روشنایی روز.

بعد از غروب آفتاب معمولاً همه چراغ های آبی را خاموش کرده و به روشنایی می پردازیم شمع های موم زنبور عسل (که بسیار ابتدایی به نظر می رسد ، اما شگفت انگیز و دنج است!). یا شامل می شویم لامپ با نمک دریا که دارای رنگ گرم کهربا هستند که بیشتر برای آرامش مفید است.

7. پتوهای وزن دار

زیر من جمع شد پتو وزنه دار بخشی از برنامه روزانه من برای کاهش استرس است.

مطالعات نشان می دهد که موارد سفید وزن از اضطراب ، بی خوابی ، استرس و حتی اوتیسم پشتیبانی می کند.

پتوهای وزنی در انواع سبک ها و وزن ها وجود دارند ، بنابراین می توانید احساس حمایت کنید و سبکی متناسب با زیبایی شما داشته باشید. من عاشق آبجو، که در وزن 15-25 کیلوگرم موجود است و از پنبه ارگانیک دارای گواهینامه GOTS ساخته شده است ، که نه تنها برای سلامتی شما و محیط زیست بهتر است ، بلکه استفاده از آن در تمام طول سال را دلپذیرتر می کند زیرا در این زمان ها خیلی گرم نیست. روزهای گرم ماه

8. پد خواب خنک کننده

دمای مناسب برای خواب خوب (دقیقاً 65 درجه) ضروری است.

در حقیقت، پژوهش دریافتند که دمای اتاقی که در آن می خوابید یکی از مهمترین عوامل در دستیابی به خواب با کیفیت است و مطالعه دیگری نشان داد که اکثر مردم در تابستان ، زمانی که خنک نگه داشتن اتاق دشوارتر است ، دارای الگوهای غیر معمول خواب بوده اند.

تابستان ها در تنسی گرم و زمستان ها خنک است ، بنابراین ما به راهی نیاز داشتیم تا در تابستان گرم بخوابیم و سیستم خواب OOLER با Chili Cool Mesh دقیقاً به این امر کمک می کند. می توانید از کد chilipad25 با 25 درصد تخفیف استفاده کنید!

این تخت خواب روی تخت شما قرار می گیرد و می توانید درجه حرارت را از 55 درجه تا 115 درجه برای خواب در هر فصل کنترل کنید.

هر کس می تواند دمای خود را کنترل کند ، بنابراین اگر کسی آن را کمی گرمتر یا خنک تر از طرف دیگر دوست دارد ، این کاملاً خوب است ، که برای ما عالی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *