این بهترین دستور پانسمان الهه سبز است که به هر چیزی که روی آن می زنید طعم زیادی می بخشد.

یک رژیم متعادل باید هم مقوی و هم خوشمزه باشد!

یکی از عناصر منحصر به فرد در سیستم “پنج پایه” ما برای ایجاد غذاهای مغذی ، “عامل طعم” است که شامل افزودن موادی است که به غذای شما کمک می کند تا خوشمزه و حتی مغذی تر باشد ، از جمله سس ، سس ، ادویه و گیاهان.

تهیه شده از سبزیجات تازه ، ماست دلخواه ، آووکادو یا تاهینی ، روغن زیتون و پیاز سبز – این دستور پخت الهه سبز برای شام ، ترشی ، سس ، ماریناد و ادویه مورد علاقه شما برای تابستان خواهد بود.

برای پخت دسته ای ایده آل است و در طول هفته به روش های مختلف استفاده می شود.

نحوه استفاده از این دستور العمل برای لباس الهه سبز

البته می توانید از پانسمان الهه سبز به عنوان سس سالاد استفاده کنید ، اما می توانید با استفاده از آن به عنوان ساندویچ مخلوط شده در کاسه تغذیه ، غوطه ور کردن برای سبزیجات بو داده یا خام ، بیسکویت ، سس ماهی کبابی ، مرغ یا توفو بو داده امکانات بی پایان است و شما همچنین می توانید یک گیاه دیگر را جایگزین کنید ، فقط در صورتی که شوید یا جعفری / نعناع کمی در خانه داشته باشید یا نداشته باشید.

https://www.youtube.com/watch؟v=ExT0D1kI5BA

بنیاد پنج عاملی برای طرفداری

در صورتی که در انجمن NS و روش ما در اینجا تازه کار هستید ، پنج مورد برتر فرآیند و سیستم ساده من است تا مطمئن شوید بدن خود را با غذاهای متعادل تغذیه می کنید تا از اشتها جلوگیری کنید ، با استرس مبارزه کنید ، خوب غذا بخورید و از آنچه می خورید لذت ببرید.

در صورت عدم نیاز به پزشکی ، شمارش ، نیاز به پیگیری و حذف هیچ گروه غذایی وجود ندارد. پنج مورد اصلی مربوط به سادگی ، تعادل و توانایی به کارگیری این سیستم در زندگی واقعی است.

عامل مزه چیست؟

چیزی که ما آن را عامل طعم می نامیم بخشی منحصر به فرد از فلسفه غذایی ما در روش تغذیه دقیق است – هدف آن این است که هم تغذیه و هم عامل لذت بردن از غذا را جشن بگیرد.

غذا غذا است و همچنین لذت!

یک راه آسان برای به خاطر سپردن نحوه استفاده از عامل طعم این است که بررسی کنید آیا پنج طعم موجود دارید ، که شامل: شیرین ، شور ، ترش ، تلخ و امامی است.

طعم شیرین آن به راحتی می تواند ناشی از کربوهیدرات های قندی در غذای شما باشد ، نمک آن می تواند از نمک آشکار یا حتی جلبک دریایی یا چیزهایی مانند کرفس که مزه شور دارند ، ترش از چیزهایی مانند آب لیمو تازه یا خمیر تمر هندی ، تلخ ناشی شود. می تواند از چیزهایی مانند سبزیجات برگ تیره ، آروگولا ، قاصدک ، گریپ فروت و امامی ناشی از قارچ ، سس سویا و خمیر میسو باشد.

یکی از رایج ترین مکالمات با مشتریان من در مورد آشپزی رزرو یا عدم استفاده از گیاهان تازه در آشپزی در خانه است! این همیشه شگفت آور است ، اما در واقع واقعاً متداول است که اکثر ما فکر نمی کنیم گیاهان تازه را به آشپزی خود اضافه کنیم ، این دستور العمل ها را کاملاً از طعم ، بافت به مواد مغذی اضافی تبدیل می کند.

طعم ، بافت و عطر ، گیاهان تازه پارچه یک ظرف معطر و متعادل هستند. اگرچه آنها یک افزودنی اختیاری برای برخی از دستور العمل ها هستند ، اما گیاهان آخرین لمسی هستند که همه مواد را به هم پیوند می دهند!

آیا گیاهان دارویی فوایدی برای سلامتی دارند؟

آره! بله ، گیاهان در همه جا سرشار از مواد مغذی هستند و برخی از آنها دارای مزایای بی نظیری برای سلامتی هستند.

گیاهان همچنین دارای طیف وسیعی از مواد مغذی از ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها تا مواد معدنی هستند. صرف نظر از میزان مصرف ، افزودن سبزی به وعده های غذایی می تواند راهی برای بهبود طعم و بهبود تغذیه به راحتی باشد.

گیاهان یکی از ساده ترین غذاها برای شروع رشد در خانه هستند و برای فضاهای کوچک و بزرگ عالی عمل می کنند. شما می توانید راهنمای مبتدیان ما را در مورد چگونگی راه اندازی باغ خانگی (حتی اگر فضای کمی دارید) بخوانید!

بتاکاروتن

جعفری همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است که ثابت شده است به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

نعناع

به عنوان مثال ، نعناع از عملکرد و خلق و خوی مغز حمایت می کند و مطالعات همچنین نشان داده است که نعناع می تواند به رفع مشکلات گوارشی مانند ناراحتی معده ، نفخ ، گاز و اسهال کمک کند. نعنا منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی است که می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب کمک کند.

ویتامین سی

گیاهان تازه مورد استفاده در این دستور پخت الهه سبز سالم ، شوید ، جعفری و نعناع هستند. همه آنها مشخصات تغذیه ای منحصر به فرد خود را دارند ، به عنوان مثال جعفری را مصرف کنید که سرشار از ویتامین C است ، که می تواند از سیستم ایمنی بدن ما برای جلوگیری از سرماخوردگی جلوگیری کند. جعفری همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است که ثابت شده است به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *