غذا تأثیری دارد ، اما هیچ چیزی برای تقویت آن وجود ندارد. برخی از غذاها می توانند میل جنسی شما را کاهش دهند و باید سعی کنید از الکل ، چربی اشباع ، سودا و سیگار کشیدن (از جمله علف های هرز) اجتناب کنید. برخی عوامل روانشناختی نیز وجود دارد و روزهایی که ساعات تاریکی کوتاه تر و بیشتر می شود (نیمکره شمالی) نیز می تواند بازی کند ، برخی از موارد مشابه با افسردگی زمستانی اتفاق می افتد.

ویرایش: برخی از غذاهایی که برای آنها یافتن منبع مناسب مشکل است (فقط مقالات خبری و بلاک هایی که حاوی تحقیقات تجربی نیستند) ، بنابراین این را هرطور که می خواهید بپذیرید.

آنچه من می خواستم به آن دست پیدا کنم این است که یک شیوه زندگی سالم (رژیم غذایی ، خواب و فعالیت) بر شما تأثیر منفی می گذارد ، اما نادیده گرفتن برخی از این موارد می تواند میل جنسی شما را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *