آیا به ایده های صبحانه سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا 40 غذای بیشتر یا بیشتر برای الهام وجود دارد ، از جمله بسیاری از گزینه های قبل از پخت!

صبحانه ممکن است وعده غذایی مورد علاقه نوجوان شما در روز نباشد ، به ویژه هنگامی که چشم هایش کدر است و در ساعت 6:30 صبح در یک روز مدرسه ، پرحرف است.

اما نوجوان شما باید صبح ها دوباره شارژ شود ، بدون ذکر رشد عظیمی که در حال رخ دادن است. بنابراین اگر از ایده ها سوخته اید ، اینجا الهام بخش زیادی است. و اگر آنها می گویند: “اما وقت ندارد!” ، ما به راحتی این کار را انجام می دهیم.

شما می توانید از ایده های ناهار سالم برای نوجوانان استفاده کنید

صبحانه سالم برای نوجوانان چیست؟

  • رضایتبخش: پروتئین ، چربی و فیبر به صبحانه کمک می کند تا قوی باشد و تا ظهر دوام داشته باشد.
  • استخوان سازی: نوجوانان در این دوره شدید رشد و تغییر نیاز به کلسیم بیشتری دارند. منابعی مانند لبنیات و شیر غنی شده بدون محصولات لبنی ، ماست ، OA های غنی شده ، غلات غنی شده و پنیر می توانند به آنها در تأمین نیاز خود کمک کنند.
  • سریع و آسان: کودکان روزهای هفته وقت زیادی ندارند ، بنابراین اگر آسان نباشد (و ترجیحاً قابل حمل باشد) ، ممکن است آن را نخورید. صبحانه را به صورت عمده در آخر هفته در نظر بگیرید. در حالت ایده آل ، به نوجوان خود کمک کنید یا حتی پیش قدم شوید!
  • مواد مغذی ضروری: نوجوانان برای رشد و نمو عظیم نیاز به مواد مغذی دارند. در اینجا برخی از مواردی که ممکن است گم شده باشند و برخی از غذاهای صبحانه که حاوی آنها هستند ، ذکر شده است:
    • اهن (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا
    • پروتئین (دختران): ماست ، لوبیا ، روغن آجیل
    • اسید فولیک (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، پرتقال ، موز
    • ویتامین B6 (دختران): پنیر ، نخود
    • ویتامین B12 (دختران): شیر ، ماست ، ماهی آزاد دودی
    • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، بادام هندی
    • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی
    • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، لوبیا ،
    • فیبر (دختران و پسران): غلات کامل ، جو دوسر ، میوه ها و سبزیجات

ایده صبحانه گرم برای نوجوانان

تخم مرغ

  • یک کلوچه با تخم مرغ یا یک ساندویچ با یک نان شیرینی درست کنید (جلو بروید)
  • بوریتوی صبحانه: بوریتو را با تخم مرغ های پخته شده بپوشانید و با پنیر بپاشید ، محکم بغلتانید و در فویل بپیچید. در توستر یا فر گرم کنید. (جلو بروید)
  • با تخم مرغ هم زده مافین درست کنید (جلو بروید)
  • تخم مرغ در سوراخ: یک سوراخ در وسط نان کره ای بریده ، آن را در تابه بگذارید و یک تخم مرغ را در وسط آن بزنید ، بچرخانید و بپزید تا تخم مرغ به آمادگی دلخواه برسد.

باقی مانده از یک شام گرم: آنها را بپوشید ظروف شیشه ای یک تکه می توان آنها را در مایکروویو گرم کرد (جلو بروید)

پنکیک + وافل

  • مخلوط پنکیک خانگی: آخر هفته یک دسته پنکیک درست کنید تا در طول هفته در توستر یا مایکروویو گرم شود. (جلو بروید)
  • وافل گندم جلو درست کنید: با شربت بخورید یا با آجیل یا روغن دانه روی آن بریزید و میوه های برش خورده را اضافه کنید. (جلو بروید)
4 صبحانه آینده برای صبحهای شلوغ - تغذیه مادر واقعی
پودر وافل خانگی با روغن آجیل

بلغور جو دوسر

  • بسته های اولیه جو دوسر: 1 فنجان جو دوسر سریع را در مخلوط کن بکشید تا پودر شود. بلغور جو دوسر را با دو فنجان جو دوسر سریع ترکیب کنید. نصف فنجان را در کیسه ها یا ظروف حاوی 1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای و تزئینات دلخواه خود قرار دهید ، مانند میوه های فریز شده ، آجیل ، دانه ها ، پودر کاکائو یا پودر بادام زمینی. (جلو بروید)

کرپهای: یک دسته برای کل هفته تهیه کنید. با نوتلا یا روغن آجیل و میوه یا تخم مرغ هم زده پر کنید. (جلو بروید)

کرپ غلات کامل

ایده صبحانه سرد برای نوجوانان

چگونه می دانید به چه کسی اعتماد کنید؟
  • تکه های موز: موز را از طول به نصف بریزید و روی آن روغن آجیل و گرانولا بریزید
  • نان تست آووکادو (اختیاری: تخم مرغ سرخ شده را در بالا اضافه کنید)
  • پیتزای سرد یا ساندویچ
شیدایی نان تست آووکادو - خوردن یک مادر واقعی
نان تست آووکادو

PB&J یا SB&J (SunButter + Jelly)

مافین (جلو بروید)

مافین با شکر دارچین
کلوچه شکر با دارچین

نان های سریع: برش ها را با مهره یا روغن دانه برای پروتئین اضافی چرب کنید. (جلو بروید)

نان تست سرگرم کننده!
  • نان تست ها: روی آن را با روغن آجیل یا دانه بمالید و روی آن را با توت فرنگی خرد شده یا موز بپوشانید
  • ماست کامل: ماست را با گرانولا یا غلات و میوه ها در یک فنجان یا کاسه قرار دهید ، روی آن را با دانه های چیا برای فیبر اضافی قرار دهید.
  • پنیر کلوچه + میوه
کاسه ماست با میوه + دانه

جو دوسر در شب: 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی و 1 فنجان شیر (شیر یا شیر) را در یک شیشه کوچک ترکیب کنید. آن را بپوشانید و یک شب در یخچال بگذارید. صبح ها مجموعه ای از غذاهای جانبی مانند میوه خرد شده ، یک قاشق آجیل یا روغن دانه یا یک قطره عسل یا شربت افرا را اضافه کنید. (جلو بروید)

تریل میکس: در فروشگاه خرید کنید یا خودتان با ترکیب آجیل ، دانه ها ، غلات کامل و میوه های خشک شده آن را تهیه کنید.

اسنک + توپ (جلو بروید)

جو دوسر بدون شکلات با چیپس
تنقلات بدون آجیل

غلات یا گرانولا با شیر یا ماست

7 نکته برای تغذیه دوقلوها و نوجوانان

ایده های تغذیه بیشتر برای نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *