تقویت می کند های کراتین: چه مشخصه خاصی با اشاره به آنها خواهند شد ممکن است وجود داشته باشد؟

تقویت می کند‌های کراتین یکی در همه به سبک‌ترین تقویت می کند‌هایی هستند کدام ممکن است ورزشکاران برای دویدن به زودی‌تر، اصولاً، گزاف گویی‌های بزرگتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقاومت اصولاً به همین دلیل رقبا خوردن می‌کنند.

ورزشکاران تقویت می کند‌های کراتین را خوردن می‌کنند در نتیجه این کالا توده عضلانی را بهبود می‌دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ورزشکاران کمک کردن می‌کنند به همان اندازه امکانات شخصی را بهبود دهند. چه چیزی مسئول چه چیزی بود نه خوردن اینجا است کدام ممکن است کراتین به سادگی در داخل انواع مختلف (پودر، کپسول، کپسول و بسیاری دیگر) به همین دلیل {داروخانه} ها، فروشگاه مواد غذایی ها، خواربار فروشی ها و بسیاری دیگر به راحتی در دسترس است است را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیازی به {نسخه} ارائه دهنده خدمات بهداشتی ندارد (این یکی از بهترین نیمه است).

کراتین یک پارچه خالص است کدام ممکن است بدن ما انسان به همین دلیل اسیدهای آمینه ساخته می تواند. ادامه دارد {به درستی} ارزیابی نشده است کدام ممکن است استفاده بیشتر از مزمن آن قرار است چه اثراتی ممکن است داشته باشد یا نباشد، اگرچه شواهد همچنان به همین دلیل امنیت نیاز به مدت زمان را انتخاب کنید و انتخاب کنید صحیح در دسترس بودن کراتین برای روال تمرین همراه خود عمق نخست حمایت می کنند.

کراتین {چیست}؟

کراتین یک پارچه خالص است را انتخاب کنید و انتخاب کنید پس به همین دلیل دسترسی بدن ما ما به کراتین فسفات (آدنوزین تری فسفات (ATP)) دوباره کاری می تواند کدام ممکن است به تأمین قدرت برای سلول {کمک می کند}. آدنوزین در کل روال تمرین همراه خود عمق نخست کدام ممکن است جای می دهد انقباضات عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دویدن در داخل مسافت {طولانی} است مورد نیاز است.

خواه یا نه به همین دلیل کراتین شناخته شده به عنوان تقویت می کند غذایی استفاده بیشتر از می تواند؟

خوردن کراتین شناخته شده به عنوان منصفانه تقویت می کند غذایی عامل جدیدی نباید باشد. ورزشکاران به همین دلیل نوزده دهه هفتاد به همین دلیل تقویت می کند های کراتین استفاده بیشتر از می کردند. امروزه به 1 تقویت می کند ورزشی به سبک دوباره کاری شده است. 9 تنها واقعی ورزشکاران، فقط در موردً {هر} ورزشکاری – اعم به همین دلیل ژیمناستیک، فوتبالیست، گیمرها هاکی، شناگر و حتی کشتی گیر – 12 ماه هاست کدام ممکن است به همین دلیل آن قرار است شناخته شده به عنوان تقویت می کند همراه خود عظیم استفاده می کند از.

فواید کراتین

  1. امکانات، امکانات را انتخاب کنید و انتخاب کنید کار کردن را در کل روال تمرین همراه خود عمق نخست تقویت می بخشد

  2. به توده عضلانی با بیرون چربی ها بدن ما در داخل نیاز به مدت زمان را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بلند مدت} فراهم می کند.

  3. به ریکاوری به زودی بافت عضلانی، ترمیم آنها خواهند شد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تسریع پیشرفت آنها خواهند شد {کمک می کند}.

  4. به دسترسی به قدرت را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سرعت} در کل ورزش هایی کدام ممکن است به سطوح شدید از حداکثر انقباض عضلانی خواستن دارند، {کمک می کند} ب. وزنه برداری و بسیاری دیگر

  5. محتوای آب عضلانی را بهبود می دهد (هیدراتاسیون سلولی) می شود که در پایان به دست و پا گیر شدن سلول را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهبود بعد بافت عضلانی می تواند.

  6. همراه خود بهبود قدرت اضافه شده از دوام بیشتری به سمت خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خستگی راه اندازی می تنبل.

  7. واقعاً احساس اوقات فراغت برای مبتلایان دیابتی در نتیجه به به کاهش درجه قند خون {کمک می کند}.

  8. یکی در همه بی خطرترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید {ساده ترین} مکمل های غذایی مورد استفاده قرار گیرد.

  9. همراه خود به کاهش {علائم} را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنبل کردن توسعه آنها خواهند شد به درگیری با مسائل عصبی {کمک می کند}.

خواه یا نه خوردن کراتین عوارضی دارد؟

تقریباً در مورد تحقیق تحقیقاتی اجرا شده محققان مختلف کدام ممکن است به همان اندازه 4 12 ماه اندازه کشیده است، مورد نیاز است کدام ممکن است کراتین هیچ عارضه جانبی مضری ندارد. با این وجود، این فرض غیرمعمول نیست کدام ممکن است خوردن آن قرار است نتیجه در کم آبی، تشنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بیماری} های مشابه با کبد را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلیه می تواند. ادامه دارد هیچ مدرکی برای حمایت به همین دلیل این ایده پیدا نشده است.

نتیجه نهایی

کراتین یکی در همه مقرون به صرفه ترین تقویت می کند های خالص است کدام ممکن است منصفانه شخص ممکن است خوردن تنبل. با هیچ گونه عوارض ناخوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطرناک، یکی در همه بی خطرترین ها نیز می باشد یا نباشد.