“خوشحال می شوم با لوی قدیمی خود هماهنگ شوم.”

(آنها واقعاً هستند من کردم الاغ خود را زیبا نشان دهید.)

همچین چیزی گفتی؟

یا چی میگی:

وقتی من درآمد شش رقمی کسب کنم خوشحال می شوم ».

وقتی فرزندم وارد یک کالج خوب شود ، خوشحال می شوم. »

“وقتی ملاقات کنیم خوشحال می شوم شخصیت من.

حقیقت این است که اکثر ما ایمانی مشابه داریم که در روان ما وجود دارد.

اگر مربی هستید ، احتمالاً این را دیده اید:

مشتریانی که معتقدند تنها زمانی خوشحال می شوند که به وزن ، درصد چربی بدن یا عملکرد ورزشی برسند.

“آیا از سفر لذت می برید؟” پفت همه چیز به مقصد مربوط می شود. “

البته ، برخی از تمایل به عبور از خط پایان طبیعی است و کاملاً خوب است.

و سلام ، داشتن اهداف عالی است.

اهداف به شما حس هدف و جهت می دهد و شما را تشویق می کند تا از توانایی های قبلی خود به نسخه ای عاقلانه و بهتر از خودتان تبدیل شوید. علاوه بر این ، تحقیقات نشان می دهد که تعیین هدف نشانه اعتماد ، تعهد ، خودمختاری و انگیزه است.1.2

مشکل این است که برخی افراد دائماً تفکر خود را در مورد شادی کند می کنند زندگی بهتر همیشه است فقط در افق.

اما در این مقاله ما در مورد این واقعیت ضد شهودی بحث خواهیم کرد:

رسیدن به هدف همیشه شما را خوشحال نمی کند.

در واقع تمرکز خیلی زیاد برآیند اهداف شما می تواند شما را از دست بدهد که خوشبختانه در حال حاضر در حال حاضر هستید.

اگر فکر می کنید این شخص شما (یا مشتری) هستید ، مراحل سریع را در سه مرحله زیر در نظر بگیرید.

این تمرین سریع برای هر کسی که احساس می کند:

  • مانند زندگی آنها به تأخیر می افتد تا به هدف خود برسند
  • گویی هدف آنها این است آنها را ناراضی می کند
  • او نگران هدفش بود ممکن است پایدار یا حتی ممکن نباشد

آیا آشنا به نظر می رسد؟ ادامه مطلب را بخوانید.

در بالا 150،000 دارای مجوز از متخصصان بهداشت و تناسب اندام

تا 30 درصد در بهترین برنامه آموزش تغذیه صرفه جویی کنید

درک عمیق تری از تغذیه ، قدرت آموزش آن و توانایی تبدیل این دانش به یک تمرین مربی پر رونق کسب کنید.

در 3 مرحله از اهداف (و زندگی) خود بیشتر لذت ببرید.

این مراحل ترکیبی از کار “تفکر” – برای افزایش آگاهی از باورها و رفتار شما – و “انجام” کار است. (نکته: همین انجام میدهم این در واقع این باورها و رفتارهای محدود کننده را تغییر خواهد داد.)

مغز متفکر و بدن ساز ، فعال کنید!

مرحله 1: باورهای خود را در مورد “من خوشحال می شوم وقتی …” پیدا کنید.

یک تکه کاغذ بردارید و درباره همه باورهای خود درباره “وقتی خوشحال می شوم …” بحث کنید.

شما می توانید مقدار زیادی داشته باشید.

مثلا:

“خوشحال می شوم وقتی…

  • … پرس های قابل مشاهده شکمی دارم. “
  • … من به خانه بزرگتری نقل مکان می کنم. ”
  • … پنج نفر اول را در سه گانه بعدی ام به پایان می رسانم. “

همه چیز به خوبی پیش میرود.

هنگامی که فرار مغزها را به درستی انجام دادید ، یکی را از لیست موردنظر برای تمرکز انتخاب کنید – ترجیحاً یکی از مواردی که بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد.

مرحله 2: دریابید که چگونه خود را مهار کرده اید.

اکنون وقت آن است که کمی عمیق تر عمل کنیم.

در نظر گرفتن:

همه آنها چه هستند کارهایی که منتظر انجام یا احساس آنها هستید تا زمانیکه به هدفت برسی؟

اینها تنها چیزهایی نیستند که نگران آنها هستید ، بلکه چیزهایی هستند که هنوز نمی توانید آنها را داشته باشید.

به عنوان مثال: “وقتی 20 کیلو سبک تر شدم ،…

  • … بگذار لباس هایی را که دوست دارم بپوشم. “
  • … دوباره شروع به دوست شدن کنید. “

یا ، “هنگامی که شش رقم ایجاد می کنم ، می کنم

  • … احساس موفقیت می کنم. “
  • … تعطیلات آخر هفته را شروع کنید. “

یا: “هنگامی که با همنوع جان خود ملاقات کردم ، ملاقات خواهم کرد”

  • … بالاخره احساس اطمینان کرد. ”
  • … به کشتی دریایی مدیترانه بروید. ”

به احتمال زیاد شما به چیزهای مختلفی برمی خورید – برخی بی اهمیت و برخی دیگر بسیار معنی دار – که نمی توانید آنها را تجربه کنید. احتمالاً به این دلیل که معتقدید تا زمانی که “بهتر” نشده اید لیاقت انجام این کارها را ندارید یا احساس نمی کنید.

خوب ، ما یک سوپرایز برای شما داریم …

مرحله 3: منتظر نمانید و زندگی کنید.

هنگامی که متوجه شدید که از احساس خوب در مورد خود و انجام همه این کارهای جالب و معنی دار خودداری کرده اید ، این ممکن است توضیح دهد که چرا اینقدر مشتاق بودید به آنجا می رسم قبلا، پیش از این.

همچنین ممکن است توضیح دهد که چرا از آن لذت نبرده اید روند برای رسیدن به هدفت

جایی در درون شما قسمتی از شما وجود دارد که معتقد است زندگی شما واقعاً نمی تواند شروع شود مگر اینکه به هدف خود برسید. و تا زمانی که ضعیف تر ، سریعتر ، قوی تر یا موفق تر نشوید ، نباید اتفاقات خوبی برای شما رخ دهد.

این می تواند تحقق ناخوشایندی باشد. آشکار شدن این ایمان می تواند شما را ناراحت ، تسکین ، عصبانی یا ترکیبی از احساسات کند.

ممکن است بخواهید کمی وقت بگذارید تا این احساسات را باز کنید. با این حال ، هیچ چیز بیشتر از تغییرات عمده ایجاد نمی کند عمل.

بنابراین ، ساده ترین و کمترین مرحله آویزان کردن مرحله بعدی ملموس را انتخاب کنید تا زندگی و احساس مورد نظر خود را شروع کنید.

مثلا:

  • ایجاد یک پروفایل دوستیابی، با استفاده از عکس هایی از ظاهر شما در لحظه.
  • شورت ، تانک عضلانی ، سارافان یا هر لباسی که منتظر پوشیدن آن بودید – اندازه خود – و با افتخار بپوشبه
  • به این فکر کنید که چطور هستید قبلا، پیش از این موفقیت آمیز: آیا از آمدن به سر کار هیجان زده هستید؟ این یک موفقیت است!
  • بلند بمانید و به خود چیزهای زیبا بگویید برای عزت شما به عنوان یک شخص
  • سفر دلپذیر آخر هفته خود را رزرو کنید برای شما. (این یک کشتی دریایی مدیترانه ای نیست ، اما یک شروع است.)

در نهایت: به خودتان اجازه دهید کارهایی را که در صورت رسیدن به هدف انجام می دهید احساس کنید و انجام دهید ، حتی اگر هنوز به آن نرسیده اید.

این می تواند احساس ناراحتی کند. اما با کمی تمرین متوجه خواهید شد …

شادی تأثیر رسیدن به اهداف نیست. این دلیل است.

وقتی دست از مهار کردن بردارید ، ممکن است متوجه شوید که هدف شما اهمیت کمتری پیدا می کند. (شاید خوشبختی شما به بستن آن شلوار جین بستگی ندارد.)

یا شاید هدف است این هنوز مهم است ، اما شما از قدمهایی که باید برای رسیدن به آنجا پس از آنکه دیگر زندگی خود را حفظ نکرده اید ، بیشتر لذت می برید.

در هر صورت ، احتمالاً متوجه خواهید شد که آیا به هدف خود رسیده اید یا خیر ، رفتار ، زندگی و زندگی را شروع می کنید من حسش میکنم به عنوان فردی که به آن دست می یابد

زیرا در حالی که رسیدن به یک هدف احساس خوبی دارد ، مردم معمولاً آنقدر که می خواهند نتیجه هدف را نمی خواهند آن نوع از اشخاص چه کسی این نتیجه را می گیرد

شما نمی توانید فقط X وزن اضافه کنید. شما فردی مناسب هستید.

فرزند شما به تازگی تبدیل به یک لیگ پیچک نشده است. شما پدر و مادر خوبی هستید.

شما فقط شش رقم ایجاد نمی کنید. شما یک حرفه ای باهوش و توانا هستید.

شما فقط در مسابقه برنده نشده اید. شما یک برنده اید.

این راز علت عملکرد فرآیند بالا است. زیرا چه به خط پایان شخصی خود رسیده اید یا نه ، هویت شما شروع به تغییر به شخصی می کند که همیشه می خواستید باشید.

چرا؟

شما کارهایی را انجام می دهید که چنین شخصی انجام می دهد.

بهترین قسمت؟

دیگر منتظر نمانید

تو فقط زندگی کن

منابع

برای مشاهده منابع اطلاعات ذکر شده در این مقاله اینجا را کلیک کنید.

اگر مربی هستید یا می خواهید …

یادگیری نحوه آموزش مشتریان ، بیماران ، دوستان یا اعضای خانواده از طریق تغذیه سالم و تغییر شیوه زندگی – به روشی که برای بدن ، ترجیحات و شرایط منحصر به فرد آنها طراحی می شود – یک هنر و یک علم است.

اگر می خواهید در مورد هر دو بیشتر بدانید ، در نظر بگیرید دارای گواهینامه تغذیه دقیق سطح 1.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *