بنابراین من سعی می کنم وزن خود را کاهش دهم ، که به دلیل تشخیص پزشکی و شیوه زندگی بی تحرک واقعاً دشوار خواهد بود (بازگشت بد ورزش ، بنابراین راه رفتن برای کمک به کاهش وزن برایم سخت است).

من در مورد “این رژیم یک مد است” یا “این یک رژیم غذایی سالم نیست” بسیار شنیده ام ، بنابراین یادگیری اطلاعات ضد و نقیض برای اولین بار بسیار دشوار است. یک سایت می گوید گوشت قرمز خوب است و دیگری می گوید برای شما وحشتناک است و من نمی توانم بگویم چه چیزی درست است یا شما نمی دانید؟

من سعی می کنم به کنترل دسته ای کمک کنم. آشپزی من محدود به غذاهای فوق اساسی یا مایکروویو است. من تقریبا هیچ دستور العمل دیگری به جز نودل کنسرو شده و سرو نمی دانم. من سعی می کنم آن را تغییر دهم ، اما با درآمد کم نمی توانم آنقدر که می خواهم خرج کنم.

بنابراین برای شروع ، من سعی می کنم با عدم سفارش زیاد ، وزن خود را کاهش دهم و غذاهای کم کالری اما سدیم بالا و چربی پیدا کردم که سعی می کنم بخورم. من موز یا سیب می خورم و سعی می کنم هنگام صرف صبحانه مانند ماست چیزهای بهتری بخورم و سعی کنم نوشیدنی های گازدار را به طور کامل از روی میز بردارم.

من می دانم که غذاهای بدون چربی در آشپزخانه احتمالاً در درازمدت سالم نیستند ، اما آیا گزینه های سریع وجود دارد که بتواند وعده غذایی را به غذاهای کمتر خوشمزه در خانه منتقل کند؟

آیا نکاتی در مورد بدترین قسمتهای برچسب وجود دارد؟ برای اینکه کمتر غذا بخورم باید روی چه چیزی تمرکز کنم؟

واقعاً ایده هایی برای کمک به انتقال (یک بار بوقلمون سرد را امتحان کردم و کار نکرد). یا وب سایت های قانونی که می توانم به آنها اعتماد کامل کنم تا بتوانم این موقعیت را شروع کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *