در داخل پینترست به اشتراک بگذارید
به مقیاس عقب انواع ساعات تماشای {تلویزیون} را انتخاب کنید و انتخاب کنید یافتن زمان تا حد زیادی برای ورزش بدنی ممکن است خوب به همین دلیل سلامت ضعیف جلوگیری از جنگ تنبل. گتی ایماژ
  • فضا‌گذاری اجتماعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعطیلی شرکت ها در کل همه شما‌گیری کووید-19، ورزش بدنی را برای افراد دشوارتر کرده است.
  • افتخار داشتن عالی راحت مسکن مفید {در حال حاضر} مهمتر به همین دلیل معمولاً است.
  • تحقیقات جدیدترین آرم می‌دهد کدام ممکن است یکی از آنها در نظر گرفته بهترین راه‌های پیشگیری به همین دلیل سلامت ضعیف، به مقیاس عقب زمان تماشای {تلویزیون} است.
  • تماشای خیلی کمتر {تلویزیون} زمان بیشتری برای ورزش بدنی باقی می گذارد.

در میان بسیاری همه شما‌گیری کووید-19، روزی کدام ممکن است فضا‌گذاری اجتماعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعطیلی شرکت ها به 1 امر دوره ای بازسازی شده است، سرزنده در دسترس بودن یادآور قبلی می‌تواند سخت باشد یا نباشد.

در داخل نتیجه نهایی، ممکن است به طور اضافی تا حد زیادی در داخل محل اقامت بمانیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ورزش های کم تحرک بیشتری بپردازیم، یادآور تماشای {تلویزیون} را انتخاب کنید و انتخاب کنید تفریحی های ویدیویی.

با این وجود، بیش به همین دلیل در هر زمان که یکی دیگر، سرزنده {ماندن} را انتخاب کنید و انتخاب کنید افتخار داشتن عالی راحت مسکن مفید مهم خواهد بود.

طبق تحقیقات جدیدترین، یکی از آنها در نظر گرفته بهترین راه هایی کدام ممکن است می توانیم این {کار} را مشارکت در دهیم، به مقیاس عقب زمان تماشای {تلویزیون} است.

در واقعیت، محققان می گویند به مقیاس عقب به 2 ساعت در داخل روز ممکن است به طور اضافی بهترین راه خوبی جلوگیری از سلامت ضعیف باشد یا نباشد.

ارتباط بین زمان {تلویزیون} را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهزیستی

این پیدا کردن به همین دلیل اطلاعات‌های افرادی استفاده بیشتر از کرد کدام ممکن است بین 12 ماه‌های 2006 را انتخاب کنید و انتخاب کنید 2010 برای شرکت کردن Biobank بریتانیا، عالی پیدا کردن عظیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلندمدت هدف به سمت پیدا کردن چگونگی {تأثیر} ژنتیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید اطراف بر رشد {بیماری}‌ها، اجاره دادن شدند.

{در این} پیدا کردن، محققان به اطلاعات‌های شبیه به راحت مسکن را انتخاب کنید و انتخاب کنید باند 490966 نفر در داخل سنین 37 به همان اندازه 73 12 ماه پرداختند.

نمایندگی‌کنندگان {در این} پیدا کردن به همین دلیل 12 ماه 2006 به همان اندازه 2018 پیگیری شدند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اطلاعات‌های آن قرار است‌ها همراه خود پرونده سراسری در حال مرگ‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بیماری}‌ها {مرتبط} بود.

محققان برای رد این احتمالات کدام ممکن است سلامت ضعیف باعث می‌شود نمایندگی‌کنندگان بی‌تحرک‌تر باشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا حد زیادی {تلویزیون} تماشا کنند، {افرادی که} بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بیماری}‌های قلبی عروقی داشتند را به همین دلیل پیدا کردن شخصی {حذف} کردند.

جدا از این، قرار است به آنها بروند {هر} {کسی} را تخصصی ایجاد می کند 2 12 ماه در گذشته {هر} گونه عارضه مخالف {مرتبط} همراه خود بهزیستی شخصی داشته است را جدا گذاشتند.

هنگامی کدام ممکن است قرار است به آنها بروند اطلاعات را تجزیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحلیل کردند، نیروی کار دریافتند افرادی که همانقدر کم {خطرات} عمومی برای بهزیستی را داشتند، کسانی بوده اند کدام ممکن است به مدت زمان 2 ساعت هر دو خیلی کمتر در داخل روز {تلویزیون} تماشا می کردند.

قرار است به آنها بروند تخمین زدند کدام ممکن است 6 شانس به همین دلیل همه در حال مرگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید میرها را انتخاب کنید و انتخاب کنید 8 شانس به همین دلیل در حال مرگ های قلبی عروقی همراه خود زمان تماشای {تلویزیون} گفته می شود.

جدا از این، اگر مشارکت کنندگان زمان {تلویزیون} را به 2 ساعت در داخل روز {محدود} کنند، به طور احتمالاً ممکن است خوب به همین دلیل همه شما در حال مرگ ها به همان اندازه 5.62 شانس را انتخاب کنید و انتخاب کنید در حال مرگ های قلبی عروقی به همان اندازه 7.97 شانس جلوگیری از جنگ هر دو به تاخیر بیاندازد.

{هر} چند قبلی این به ساده تماشای {تلویزیون} توسط خودتان معمولاً نیست

به آموزش داده شده است فورونگ ژو، PhD، درک بهداشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید تربیت جسمی در مدرسه رود آیلند، حرکت فیزیکی تماشای {تلویزیون} یک چیز معمولاً نیست کدام ممکن است به سلامت ضعیف پشتیبانی تنبل.

به عنوان جایگزین، او می رود اظهار داشت، به همین دلیل آن قرار است شناخته شده به عنوان معیاری گزینه جایگزین برای برای میزان کم تحرکی راحت مسکن اشخاص حقیقی استفاده بیشتر از می تواند.

خو اظهار داشت: “هرچه {کسی} تا حد زیادی {تلویزیون} تماشا تنبل، بدنش خیلی کمتر اعتصاب می کند.”

شو اظهار داشت، به تذکر او می رود، پیام مهمترین این پیدا کردن {اهمیت} {حرکت} فیزیکی در داخل بهزیستی است.

او می رود خاطرنشان کرد: «همه شما {هر} به همین دلیل چند قبلی گاهی به خنک شدن خواستن دارند، با این وجود {تلویزیون} تنها واقعی {راهی} است کدام ممکن است مردمان می‌توانند {آرام} شوند.»

مشارکت در سایر ورزش های جسمی… ممکن است خوب در کل زمان نتیجه در به مقیاس عقب تهدید بهزیستی شود.

نویسندگان پیدا کردن همراه خود تجزیه و تحلیل شو موافق بوده اند را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشتند کدام ممکن است تماشای {تلویزیون} تنها واقعی یکی از آنها در نظر گرفته اشکال از رفتارهای بی تحرک است. سایر ورزش‌های بی‌تحرک، به عنوان تصویر تماشای ویدیو همراه خود تلفن همراه معقول، نیز می‌تواند نتیجه در نتایج مخالف بر سلامت ممکن است داشته باشید شود.

نویسندگان حتی می تواند خاطرنشان کردند کدام ممکن است عناصر یکی دیگر نیز ممکن است به طور اضافی {در این} امر موقعیت داشته باشند، یادآور سناریو اجتماعی-ارزان کاهش را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف کردن میان وعده های غذایی ناسالم.

بهترین راه های آسان ای که خواهید داشت سرزنده تر شوید

دکتر ویجایا سورامپودی، استادیار پزشکی در داخل فاز مصرف شده انسانی UCLA، راهنمایی کرد در گذشته به همین دلیل تنظیم {هر} رژیم ورزشی جدیدترین، ابتدا همراه خود ارائه دهنده خدمات بهداشتی شخصی صحبت کنید. ارائه دهنده خدمات بهداشتی ممکن است خوب به شما اجازه دهد به همان اندازه تصمیم گیری کنید کدام مرتب سازی ورزش برای نیازهای سفارشی ممکن است داشته باشید یکی از بهترین است.

جدا از این، او می رود ایده ها {زیر} را برای نحوه تنظیم به کارگیری تا حد زیادی ورزش در داخل سبک زندگی شخصی داشت:

  • همراه خود {سرعت} {خودت} {حرکت} کن. سورامپودی اظهار داشت: {به آرامی} فعالیت های ورزشی کنید. همراه خود 5 {دقیقه} در داخل روز تنظیم کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور پیوسته بهبود دهید.
  • به بدنت گوش کن او می رود اظهار داشت، آگاه باشید کدام هرکدام تمرینی همراه خود {هر} انواع جسمی بهترین معمولاً نیست. حتی می تواند در داخل صورت واقعاً احساس {درد} نیاز به پایان یابد.
  • {کار} همراه خود عالی معلم سفارشی هر دو فیزیوتراپیست مشهور را به خاطر داشته باشید. اگر معاصر فعالیت های ورزشی می کنید هر دو {آسیب} دیده اید، {کار} همراه خود یک مشاور ممکن است خوب به شما اجازه دهد به همان اندازه یاد بگیرید کدام ممکن است نکاتی در مورد چگونگی ایمن فعالیت های ورزشی کنید.
  • {هر} ورزش بدنی ممکن است خوب شناخته شده به عنوان فعالیت های ورزشی محسوب شود. سورامپودی اظهار داشت: خرید کنید، جاروبرقی منزل، تمیز کردن خودرو و حتی تمیز کردن ظروف بسیار مهم هستند.

با توجه به {اهداف} آخرین ورزش ممکن است داشته باشید، شو اظهار داشت کدام ممکن است کارآمد وزارت بهداشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه دهندگان انسانی آمریکا برای 150 {دقیقه} در داخل هفته همراه خود عمق {متوسط} ​​هر دو 75 {دقیقه} در داخل هفته ورزش بدنی همراه خود عمق از حداکثر، عملکرد خوبی است.

جاده زیرین

{افرادی که} تا حد زیادی {تلویزیون} تماشا می‌کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل نتیجه نهایی کم‌تحرک‌تر هستند، تا حد زیادی آسیب پذیر بهزیستی ضعیف هستند.

همراه خود سرزنده تر شدن آن را به راه جسمی، می توانیم سلامت شخصی را تقویت بخشیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید تهدید در حال مرگ نابهنگام شخصی را به مقیاس عقب دهیم.

به مقیاس عقب ورزش های کم تحرک یادآور تماشای {تلویزیون} زمان بیشتری را برای ورزش بدنی می دهد.