جسیکا بیپن ، MS ، RD، دستور تهیه بلغور جو دوسر بو داده ، بدون گلوتن ، گیاهی و سرشار از پروتئین را به اشتراک می گذارد. این را برای هفته های شلوغ علامت گذاری کنید!

با سردتر شدن هوا ، ممکن است احساس کنید اسموتی یا ماست تمام شده شما به پایان رسیده است. اما خوشبختانه بسیاری از گزینه های صبحانه سالم دیگر برای تقویت صبح وجود دارد. یکی از غذاهای مورد علاقه من بلغور جو دوسر پخته شده است و اگرچه پروتئین های سنتی بلغور جو دوسر پروتئین کمی دارند ، اما من این دستور را با هسته ای از HUM Core Strength ، یک پودر سبزیجات پروتئینی وانیلی ، بسته بندی کردم. طعم آن درست مانند یک کوکی گرم snickerdoodle است.

این فرنی گیاهی از کتان ، پوره سیب و پودر پروتئین (به جای تخم مرغ) برای افزایش پروتئین و اتصال جو دو سر به یکدیگر استفاده می کند. این صبحانه کاملی است که با پروتئین تهیه می شود – آن را گرم یا سرد بخورید ، کمی شیر اضافه کنید یا روغن بادام بپاشید.

شکر دارچین پاشیده ، که بلغور جو دوسر دارچین گرم و غلیظ را با وانیل می پوشاند ، در فر کارامل شده و به کوکی ساندیکردل اضافه می شود. اگر به قند کمتری نیاز دارید ، می توانید میوه راهب را جایگزین کنید.

برنامه های کامپوننت

پرک جو دوسر

جو دوسر رول پایه بلغور جو دوسر بوداده شما است. آنها منبع عالی غلات کامل و فیبر محلول هستند. من برای این دستور غذا ، جو دوسر بر روی فولاد یا جو دوسر سریع را توصیه نمی کنم.

پودر پروتئین HUM Nutrition Core Strength

برای بهترین نتیجه ، پودر پروتئین سبزیجات وانیلی HUM Nutrition Core Strength را توصیه می کنم. از ترکیبی از کدو تنبل ، کنف و پروتئین نخود فرنگی تهیه شده است که حاوی 20 گرم پروتئین در هر وعده است.

علاوه بر هضم آسان پروتئین های گیاهی ، با افزودن آنزیم های گوارشی و پروبیوتیک ها به هضم غذا نیز کمک می کند. در حالی که آنزیم های گوارشی هضم و جذب مواد مغذی را بهبود می بخشد L. acidophilus بیشترین مطالعه پروبیوتیک برای سلامت روده است.

دانه کتان آسیاب شده

کتان آسیاب شده به عنوان چسبنده عمل می کند و جایگزین تخم مرغ در این بلغور جو دوسر پخته می شود. قبل از افزودن تخم کتان به مخلوط ، نیازی به تهیه تخم مرغ نیست. کتان به همراه جو دو سر ، مایعات کافی را جذب می کند تا جو را در کنار هم نگه دارد. بذر کتان فیبر محلول و نامحلول را فراهم می کند.

روغن بادام

من روغن بادام طبیعی را تهیه می کنم که فقط از بادام تهیه می شود. Trader Joe’s و Whole Foods مورد علاقه من برای استفاده در دستور غذا هستند. بهترین جایگزین روغن بادام زمینی است ، اما اگر به روز باشید هر روغن آجیل یا دانه ای در اینجا کار می کند.

سس سیب

پوره سیب شیرین نشده شیرینی را اضافه کرده و به جو دوسر کمک می کند. همچنین می توانید موز را برای نان موز بیشتر با بلغور جو دوسر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *