گزارش شده است که قاضی دیوان عالی کشور پس از مرخص شدن از بیمارستان دوباره مشغول به کار است.

در پینترست به اشتراک بگذارید
روث بادر گینزبرگ، قاضی دادگاه عالی، هفته گذشته افتاد و دنده های متعددی شکست. گتی ایماژ

وقتی به فردی نزدیک به 80 سالگی فکر می کنید، احتمالاً تصاویری از پرس سینه و پایین کشیدن لت اولین چیزهایی نیستند که به ذهنتان خطور می کند.

اما برای قاضی دادگاه عالی و روث بادر گینزبورگ که دو بار از سرطان جان سالم به در برده است، این تمرینات تقویتی دلیل بزرگی است که او توانسته در سال های طلایی خود بسیار قوی بماند.

و این به طور بالقوه یکی از دلایلی است که او پس از مرخص شدن از بیمارستان در اوایل این هفته توانست خیلی سریع به سر کار بازگردد.

گینزبرگ هفته گذشته پس از افتادن و شکستگی چند دنده در بیمارستان بستری شد.

این پیرمرد 85 ساله دو بار در هفته با مربی شخصی قدیمی خود برایانت جانسون به باشگاه می رود.

به گفته جانسون، او با یک گرم کردن سریع روی بیضی شروع می کند تا خونش جریان یابد. از آنجا، او قبل از شروع به یک سری تمرینات چرخشی و مقاومتی، به کشش سبکی می‌پردازد. سپس، او با خنک شدن و کشش بیشتر کار را تمام می کند.

تمرین RBG از اکستنشن پا و فر کردن پا گرفته تا پرس سینه، اسکات، فشار و پلانک، طراحی شده است تا کل بدن را پوشش دهد – از بالای سر تا انگشتان پا.

جانسون، خالق تمرین RBG و کارشناس سلامتی با The Vitamin Shoppe، “تنها راه، واقعاً برای بهبود تراکم استخوان و قدرت عضلانی، انجام تمرینات تحمل وزن است – و بنابراین، این همان کاری است که او را مجبور به انجام آن می‌کنم.” به Healthline گفت.

جانسون گفت که روال تناسب اندام به گینزبورگ کمک کرده تا عملکرد و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشد، حتی با انجام کارهای ساده مانند نشستن و نشستن، تعادل، کشش و توانایی برداشتن چیزها.

با افزایش سن، توده عضلانی خود را از دست می دهیم

با افزایش سن، با کاهش تراکم استخوان و توده عضلانی، درصد چربی بدن ما افزایش می یابد. به گفته دانشکده پزشکی هاروارد، پس از 30 سالگی، ما حدود 3 تا 5 درصد از توده عضلانی خود را در هر دهه از دست می دهیم.

این کاهش عضلانی مرتبط با افزایش سن – که به عنوان سارکوپنی نیز شناخته می شود – می تواند به قدرت، تعادل و تحرک کلی ما آسیب برساند که می تواند خطر افتادن و شکستگی را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

این یک نگرانی بزرگ برای افراد مسن است، زیرا سقوط در حال حاضر علت اصلی صدمات کشنده و غیرکشنده در ایالات متحده است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

خوشبختانه، تنها به این دلیل که با افزایش سن توده عضلانی را از دست می دهید به این معنی نیست که نمی توانید آن را بازسازی کنید. در حقیقت، پژوهش ثابت کرده است که می توانید با افزایش سن به افزایش توده عضلانی ادامه دهید، که در نهایت می تواند به شما در حفظ قدرت و عملکردهای حرکتی کمک کند.

با شواهدی مانند این، ما می دانیم که موضوع صرفاً «استفاده از آن یا از دست دادن آن» و با قدرت منظم است. [and] دکتر اسکات کایزر، پزشک خانواده و متخصص سالمندان در مرکز بهداشت پراویدنس سنت جان، گفت: ورزش مقاومتی، ما می توانیم توده عضلانی را در هر سنی افزایش دهیم.

ورزش می تواند به بهبود تعادل و قدرت شما کمک کند

تمرینات مقاومتی منظم، مانند تمرین انجام شده توسط RBG، می تواند برای افراد مسن بسیار مفید باشد.

با هدف قرار دادن ماهیچه های مختلف در سراسر بدن – مانند باسن، پاها، هسته مرکزی و بازوها – و افزایش تدریجی وزنه ها، تکرارها و ست ها در طول زمان، می توانید توده عضلانی بسازید و بدن خود را تقویت کنید.

کایزر می گوید: «از آنجایی که از دست دادن توده عضلانی و قدرت می تواند حفظ توانایی عملکردمان را برای ما دشوارتر کند – و در نتیجه تهدیدی قابل توجه برای استقلال ما باشد – اهمیت این نوع ورزش هر چه سن ما بالاتر می رود اهمیت بیشتری پیدا می کند. گفت.

کارشناسان بهداشت معتقدند که فعالیت بدنی باید بخشی از یک استراتژی پیشگیرانه برای جلوگیری از سقوط باشد.

برای مثال، تقویت عضلات می تواند ما را در حالت ایستاده نگه دارد و خطر افتادن را کاهش دهد. به گفته کایزر، علاوه بر این، در صورت سقوط، ماهیچه‌های قوی‌تر کار بهتری برای محافظت از استخوان‌های ما انجام می‌دهند.

فواید ورزش منظم به همین جا ختم نمی شود. به گفته قیصر، وقتی صحبت از پیری سالم به میان می‌آید، ورزش نزدیک‌ترین چیزی است که به «داروی معجزه‌آسا» وجود دارد.

با بهبود زوال شناختی، بهبود خواب، کاهش احساس افسردگی و بهبود خلق و خو و بهزیستی کلی مرتبط است.

کایزر افزود: «علاوه بر این، وقتی نوبت به مدیریت و بهبود شرایط مزمن – مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری قلبی و پوکی استخوان می‌رسد، ورزش بهترین دارو است.»

برنامه تمرینی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد

هیچ رویکرد یکسانی برای ورزش وجود ندارد.

بله، رژیم تناسب اندام گینزبورگ چشمگیر است، اما این بدان معنا نیست که لزوماً تمرین مناسب برای شماست. قبل از امتحان کردن یک ورزش جدید، همیشه با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید و مطمئن شوید که آنها در هیئت هستند.

جانسون توصیه کرد چیزی را پیدا کنید که برای شما مفید باشد. یوگا انجام دهید، برقصید یا پیاده روی کنید. کاری انجام دهید که بدن شما حرکت کند و خون شما جریان یابد.

اگر می توانید، با یک مربی شخصی کار کنید که می تواند شما را در باشگاه مربیگری کند. اگر باشگاه شما را می ترساند، تمرینات خود را در خانه انجام دهید.

«کلید فقط انجام کاری است. جانسون گفت: اگر دوست دارید راه بروید، فقط راه رفتن را شروع کنید.

هزاران گزینه ورزشی وجود دارد. شما فقط باید از جایی شروع کنید و سپس به مرور زمان پیشرفت کنید.

سلامتی عبارت است از برداشتن آن گام‌های کوچک – به طور مداوم در طول زمان، روز به روز – برای ایجاد قدرت و استقامت و بهبود کیفیت کلی زندگی‌تان.