ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی ایده آل برای بهبود بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و سایت های مختلف از اصطلاحات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، که من در اینجا به شما ارائه کردم:

یک نوشیدنی اصلی برای بهبودی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین نیاز دارد تا حداکثر بازیابی و افزایش کارایی را افزایش دهد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در فعالیتهای سنگین هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات ، به اندازه 30 دقیقه ورزش ، به تجدید ذخایر کربوهیدراتهای حیاتی کمک می کند تا شما برای تمرین فردا آماده باشید.

بهبود

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا دفعه بعد سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدنسازی در ورزش روزانه را درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک صبحانه خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، یک صبحانه “کامل” بعد از تمرین است. خطا!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا کمی بیشتر را بررسی کنیم (این اطلاعات از خبرنامه شیر شکلات ، که من از وب سایت سازنده گرفته ام):

برای بررسی اجمالی ، باید بدانید که وقتی یک فنجان شکلات میهن می خورید ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه اگر فقط یک فنجان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از آن بخورید ، مقدار شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی بر اساس یک مطالعه جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” پس از تمرین رواج می یابد. چیزی که من از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر می کنید که یک غذای خوشمزه است و باید در حد اعتدال مصرف شود و آن را برای موارد خاص بگذارید ، نه اینکه بعد از هر تمرین یا بازی به کودک خود بدهید.

بنابراین اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • معمولاً ماست و میوه یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • پروتئین را با یک قاشق پودر پروتئین و میوه هم بزنید

بسیاری از مواد مغذی دیگر نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا صبحانه بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

دوست دارم بشنوم که بعد از غذا بعد از تمرین چه می خورید.

وعده غذایی یا صبحانه خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

سلامت و شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *