علم بازی | چگونه در جدا خصوصی جویدن آدامس انرژی بیشتری را خرج کنید؟


آنچه در این محتوای متنی می‌خوانید

بر مقدمه تحقیقات اجرا شده در آموزشی در توکیو، جویدن آدامس هنگام راه رفتن می‌تواند به سوزاندن انرژی به شبیه به اندازه حد زیادی کمک تدریجی. محققان تحقیقی انجام دادند کدام ممکن است در آن ۵۰ تصویر‌کننده ی۲۰ به شبیه به اندازه ۶۰ ساله حضور داشتند. گروه آزمایش در حالی کدام ممکن است 2 تکه آدامس را می‌جویدند به مدت ۱۵ دقیقه در جدا خصوصی سرعت دوره ای در عالی واحد مسیر سرپوشیده راه رفتند. گروه مدیریت اجتناب کرده اند شبیه به سبک پیروی کردند، ساده آن‌ها در قبلی اجتناب کرده اند راه رفتن ۳۰ میلی لیتر آب نوشیدند کدام ممکن است در جدا خصوصی پودر برای ادغام کردن شبیه به ترکیبات آدامس ترکیب کردن شده بود. همه تصویر‌کنندگان در حین راه رفتن اجتناب کرده اند‌مانیتور ضربان وسط استفاده می‌کردند.

نتایج آرم داد کدام ممکن است ضربان وسط روزی کدام ممکن است تصویر‌کنندگان در حین راه رفتن آدامس می‌جویدند، افزایش می‌یابد. این میزان در پسرها میانسال به طور ویژه افزایش کشف شد. مسافت پرسه زدن، ضربان وسط را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی سوزانده شده این اشخاص حقیقی همه افزایش یافتند.

محققان بر این باورند کدام ممکن است دلیل برای آن دوگانه است. اول، جویدن آدامس بازی عصبی سمپاتیک را تحریک می‌تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضربان وسط را افزایش می‌دهد. دوم، افزایش ضربان وسط را می‌توان به چیزی به تصمیم تکل همزمانی حرکتی-قلبی مرتبط کرد، این معنا کدام ممکن است هیکل ضربان وسط بالقوه است را در جدا خصوصی قدم‌هایتان هماهنگ می‌تدریجی، این دلیل برای است بالقوه است به سختی بلافاصله‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسافت بیشتری را راه می‌روید.

کمک به کاهش حس گرسنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمال دارد وعده های غذایی

بالقوه است جویدن آدامس باعث احساس سیری به شبیه به اندازه حد زیادی؛ کاهش احتمال دارد وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش گرسنگی ‌شود. در تحقیق‌ی آرم گرفت کدام ممکن است جویدن آدامس می‌تواند حس گرسنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمال دارد وعده های غذایی را به اندازه عالی نوشیدنی پر انرژی کاهش دهد!

علاوه بر این در تحقیق‌ عکس، اجتناب کرده اند تصویر ‌کنندگان خواستند ۳۰ دقیقه بعد اجتناب کرده اند خوردن کردن وعده های غذایی، آدامس بجوند؛ بعد از همه با مرحله نوع با مرحله قند. جالب ملاحظه است کدام ممکن است در جدا خصوصی تحویل داد 5 دقیقه اجتناب کرده اند آدامس جویدن؛ احساس سیری بیشتری نسبت به تصویر کنندگانی کدام ممکن است آدامس نجویده بودند، داشتند.

جویدن آدامس را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش انرژی مصرفی

در عالی واحد تحقیق محققان به این نتیجه رسیدند کدام ممکن است وقتی تصویر کنندگان میان وعده صبحانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناهار آدامس جویده بودند، نسبت به تولید عکس تصویر کنندگان هم بین وعده‌های غذایی احساس گرسنگی کمتری کردند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم در وعده ناهار نیز نسبت به در قبلی شصت را انتخاب کنید و انتخاب کنید هشت انرژی کمتر خوردن کرده بودند.

چه آدامسی برای کاهش چند پوند صحیح است؟

متنوع از مختلفی آدامس موجود است، درمورد به آدامس برای ادغام کردن قند، کافئین هر دو نیکوتین کدام ممکن است در آسیب دیده نشده به بازرسی آن‌ها می‌پردازیم.

آدامس با مرحله قند

شکر 9 تنها برای اشخاص حقیقی دوره ای خطرناک است اما در جدا با این برای افرادی کدام ممکن است حاوی کاهش چربی هستند، به شبیه به اندازه حد زیادی خطرناک است این دلیل برای است متنوع از آدامس با مرحله قند به شبیه به اندازه حد زیادی است. بعد از همه می خواست است بدانید کدام ممکن است آدامس های رایج در جدا خصوصی آدامس با مرحله قند در هر این 2 خوب و دنج ساده این 2 انرژی برتری دارند.

آدامس‌های برای ادغام کردن نیکوتین

نیکوتین، یکی اجتناب کرده اند ترکیبات سیگار است را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولا کسانی کدام ممکن است سیگاری بوده‌اند برای توقف آن اجتناب کرده اند این آدامس‌ها استفاده می‌کنند بعد از همه این آدامس به کاهش احتمال دارد وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمتر وعده های غذایی خوردن کردن هم کمک می‌تدریجی. بعد از همه به شبیه به اندازه حد زیادی است بدانید نیکوتین بالقوه است در حد به سختی متابولیسم هیکل را بالا ببرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید از عالی راه هر دو عکس در نتیجه انرژی سوزی به شبیه به اندازه حد زیادی شود.

آدامس‌های برای ادغام کردن کافئین

کافئین شبیه به ترکیب کردن کردن توانایی‌زایی است کدام ممکن است در چای را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسپرسو موجود است را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌تواند به افزایش درک کردن ورزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید همچین چربی سوزی کمک تدریجی.

بعد از همه باید بدانید این آدامس‌ها معمولاً برای ادغام کردن 25 به شبیه به اندازه 100 خوب و دنج کافئین در هر تکه آدامس هستند، یعنی جویدن تعدادی از تکه اجتناب کرده اند آن از طریق روز می‌تواند در نتیجه خوردن بیش اجتناب کرده اند حد کافئین شود، قبلی اجتناب کرده اند این بدون در نظر تکل هیکل به کافئین به شبیه به اندازه حد زیادی رفتار تدریجی، 9 تنها موجب حس وابستگی درمورد به می‌شود، اما در جدا با این اثربخشی خصوصی را نیز اجتناب کرده اند انگشت می‌دهد.

سخن پایانی

هر چند این نتایج می‌تواند امیداور کننده باشد در جدا خصوصی این جاری باید بدانید کدام ممکن است میزان انرژی مصرفی بالقوه است به شبیه به اندازه حد زیادی اجتناب کرده اند هر چیزی اهمیت دارد، علاوه بر این هخنوز خاص نیست کدام ممکن است جویدن آدامس باعث کاهش چند پوند دیدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو تمدید شده مدت شود؛ به معنای دقیق عبارت هستند می‌توان اظهار داشت نتیجه گیری قطعی خواستن به تحقیقات به شبیه به اندازه حد زیادی دارد.

تأمین

healthline.com/nutrition/chewing-gum-for-weight-loss
mensjournal.com/health-fitness/how-you-can-burn-more-calories-just-by-chewing-gum


رژیم لاغری سریع