برنج
برنج

سیب زمینیها

سیب زمینیها
سیب زمینیها

نتیجه سیب زمینی درست در بالای شاخص سیری است. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشید. اما پخته شده ، با یک غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی بو داده ، یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی حاوی گلوتن نیست ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات انجام شده بر روی افرادی که از رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین استفاده می کنند (غذاهایی که قند خون شما را برای مدت زمان طولانی افزایش می دهد) نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان هنوز می توانند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی غلات کامل بخورید. هرچه خمیر بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما بیشتر افزایش می یابد.

مغز

مغز
مغز

آجیل ها می توانند چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما برای کاهش وزن مجبور نیستید آنها را رها کنید. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد زنانی که یک وعده آجیل دو بار یا بیشتر در هفته مصرف می کنند ، حدود 25 درصد کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن لبنیات کم چرب و غنی از کلسیم در رژیم های کم چرب شما می تواند به شما در کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز به تنهایی مانع کاهش وزن شما نمی شود. در حقیقت ، محققان بر این باورند که کافئین موجود در قهوه می تواند باعث شود کمتر احساس گرسنگی کنید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. حتی ممکن است با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر ، که باعث احساس سیری می شود ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و اگرچه برنج سفید با مصرف مقدار معقول و محدود این فواید را ندارد ، اما همچنان می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

مصرف شکلات در مقادیر تلخ و کم اهمیت است. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که به انسولین در بدن کمک می کند در حالی که گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود یک دسر ایده آل برای کنار گذاشتن یک رژیم غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین احتمال زیاد پرخوری وجود ندارد ، به شرطی که با روغن و نمک کمتری پخته شود.

شیر پر چرب

شیر پر چرب
شیر پر چرب

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است اینطور باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب منجر به افزایش وزن نمی شود و حتی می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند. اگرچه هنوز مطمئن نیستید که مکانیسم چیست ، اما ممکن است در جاهای دیگر پرخوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *