خریداری کردن

ماهی تیلاپیا در تمام طول سال در دسترس است. بخش عمده ای از عرضه آن در حال حاضر کشاورزی است. ماهی های کوچک به صورت کامل فروخته می شوند ، در حالی که ماهی های تیلاپیا بزرگتر به صورت فیله پخته می شوند. یک ماهی 1.5 پوند برای دو نفر سرو می شود.

تیلاپیا به صورت تازه ، یخ زده ، فیله دار و غیره فروخته می شود. می توانید ماهی کامل یا فیله بخرید.

تیلاپیا با کیفیت بالا را از فروشندگان معتبر خریداری کنید. سعی کنید یک ماهی تیلاپیا یا فیله کامل را که از ضخیم ترین قسمت ماهی بریده شده است خریداری کنید. تیلاپیاهای صید شده وحشی روشن تر از انواع پرورشی هستند. همچنین انواع وحشی از نظر تغذیه غنی هستند و سموم کمتری نسبت به گونه های پرورشی دارند.

از ماهی تیلاپیا با بوی قوی ماهی پرهیز کنید. تیلاپیا به سرعت خراب می شود ، بنابراین همیشه در قسمت فریزر یخچال خانگی نگهداری کنید.

آماده سازی

ماهی تیلاپیا کامل نیاز به آمادگی کمی دارد. فقط باله ها را برش دهید ، مقیاس بندی کنید ، قسمت های داخلی را قبل از پخت و پز بردارید. ماهی تیلاپیا پر شده و پخته ، کبابی (کبابی) یا کبابی است.

ماهی تیلاپیا را می توانید در تهیه انواع منوهای دهان آور ، سرخ کنید ، سرخ کنید ، سرخ کنید ، فویل بپزید و کباب کنید.

فقط مطمئن شوید که باید پخته شود تا زمانی که گوشت مات شود و به راحتی پوسته پوسته شود.

در اینجا برخی از ایده های خدمت رسانی وجود دارد:

  • فیله های تیلاپیا را می توان به آرامی با آرد ذرت یا تخم مرغ و آرد سوخاری یا خمیر پوشانده و سپس سرخ کرد.

  • از فیله تیلاپیا با پنیر پارمزان با سبزیجات بو داده لذت ببرید.

مشخصات ایمنی

تیلاپیا یکی از برترین غذاهای دریایی آبزی پرور است. در بسیاری از کشورهای آسیایی ، در رودخانه های آلوده پرورش داده می شود که در آن آب مدفوع ماهی ، غذای پوسیده ماهی ، و باقی مانده سموم دفع آفات و داروهای دامپزشکی و سایر آلاینده هایی که قبلاً با آب بی کیفیت عرضه شده به کشاورزان مخلوط شده اند ، پرورش داده می شود.

ماهی تیلاپیا سطح جیوه کمی دارد. 0.013 ppm حداکثر حد مجاز تحمل WHO در غذا 0.5 میلی گرم/کیلوگرم ماهی است. بر این اساس ، دستورالعمل نهایی FDA ایالات متحده در مورد میزان خوردن ماهیان باردار و مادران شیرده ، همراه با لیست گزینه های خاصی که بی خطر هستند یا باید از آنها اجتناب کرد ، مصرف ماهی تیلاپیا را زیر قرار می دهد. بهترین دسته انتخاب با این معیار ، آنها می توانند 2-3 وعده در هفته مصرف کنند. (سلب مسئولیت پزشکی). سلب مسئولیت پزشکی)

همچنین بخوانید ≻≻-

≺≺ ماهی قزل آلا بروک حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ نوعی ماهی پهن بزرگ حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ ساردین حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ بازگشت به غذای دریایی از جانب حقایق تغذیه ماهی تیلاپیا و مزایای سلامتی آنبه

خواندن بیشتر (پیوندها در پنجره جدید باز می شود):

  1. FAO-Oreochromis niloticus.

  2. بارداری و ماهی

  3. پایگاه داده ملی تغذیه USDA.

  4. اسیدهای چرب امگا 3: یک کمک ضروری.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *