مگان فاکس یکی از مشتریان مشهور هارلی پاسترناک ، متخصص قدیمی تناسب اندام و تغذیه برای ستارگان است. آسترید استاویارز / WireImage / گتی ایماژ

  • هارلی پاسترناک ، مربی Celeb گفت که مشتریان معروف او مانند مگان فاکس و آریانا گرانده 20 دقیقه تمرین می کنند.

  • استفاده از مدارهای کوتاه و شدید موسوم به سوپرست به کاهش ساعت کار در باشگاه کمک می کند.

  • او به اینسایدر گفت که پاسترناک همچنین مشتریانی دارد که برای پیاده روی روزانه 12000 قدم پیاده روی می کنند.

  • برای مشاهده داستانهای بیشتر به صفحه اصلی Insider مراجعه کنید.

برای عضله سازی ، چربی سوزی و رسیدن به اهداف تناسب اندام لازم نیست ساعت های طولانی را در باشگاه بدنسازی سپری کنید.

به گفته هارلی پاسترناک ، مربی مشهوری که مشتریان او شامل مگان فاکس ، آریانا گرانده ، ریحانا ، کیم کارداشیان و هالی بری هستند ، تمرینات م canثر می توانند با برنامه ریزی و برنامه ریزی مناسب در یک برنامه شلوغ قرار بگیرند.

پاسترناک در بخشی از یک رویداد تبلیغاتی برای مشارکت جدید خود با شرکت لبنیات بدون قند Maple Hill Creamery به Insider گفت: “من یک مدافع بزرگ برای تمرینات کوتاه مدت شدید هستم.”

برای استفاده از جلسات 20 دقیقه ای بدنسازی ، استراحت کمی داشته باشید ، مجموعه ای از تمرینات ورزشی کارآمد را برنامه ریزی کنید و پیاده روی زیادی را خارج از زمان ورزش خود انجام دهید.

با استفاده از سوپرست ها از زمان تمرین خود حداکثر استفاده را ببرید

هنگام کار با مشتریان ، پاسترناک دوست دارد دو حرکت را با تمرکز بر گروه های مختلف ماهیچه ای در یک “فوق مجموعه” ترکیب کند ، و از یک تمرین به طور مستقیم بدون استراحت حرکت می کند. سپس ، او تمرینی را با تمرکز بر گروه های عضلانی کوچکتر ، مانند شکم ، برای هر ست دیگر انجام می دهد.

شما می توانید حرکات را برای تعداد مشخصی از تکرارها (برای مثال 20 تکرار از هر تمرین) یا یک دوره زمانی مشخص (45 ثانیه تا یک دقیقه در هر تمرین) انجام دهید.

به گفته پاسترناک ، یک نمونه تمرین شامل موارد زیر است:

لانگ های معکوس (برای کار بر روی چهار سر) ، بلافاصله ردیف های دمبل (برای ساختن قسمت پشتی).

لانگ های معکوس و دوباره ردیف های دمبل ، و سپس تخته های پایک برای کار در هسته.

کل تمرین را دو یا سه بار دیگر برای یک تمرین کامل تکرار کنید. در مجموع ، ورزش را در کمتر از نیم ساعت به پایان خواهید رساند.

پاسترناک گفت: “تمرینات 15 تا 20 دقیقه است و سپس از اینجا خارج شوید.”

او گفت که با پیاده روی حداقل 12000 قدم در روز فعالیت های غیر ورزشگاهی زیادی انجام دهید

حفظ هیکل سالم کمتر به ورزشگاه مربوط می شود و بیشتر به برنامه روزانه شما مربوط می شود. این شامل تغذیه خوب و عاداتی مانند پیاده روی است ، که پاسترناک گفت که کلید چربی سوزی است.

وی گفت: “تمرکز بر روی پله ها است ، اطمینان حاصل کنید که روزانه حداقل 12000 قدم را از طریق راه رفتن ، بدن خود را حرکت دهید.”

برای یک فرد معمولی ، 12000 قدم در روز معادل پیاده روی در حدود 5 مایل است.

اگر این امر دور از دسترس است ، تحقیقات نشان می دهد که شما می توانید مزایای پیاده روی را برای سلامتی کلی با پیاده روی 7000 تا 8000 قدم به جای آن مشاهده کنید.

مقاله اصلی را در Insider بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *