زمینه:

من تفاوت بین شکر طبیعی (میوه) و شکر افزوده شده (غذای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، منابع سازمان های مختلف بهداشتی پیشنهاد می کنند که کمتر از 25 گرم شکر افزوده در روز مصرف کنید. برخی دیگر پیشنهاد می کنند به جای آن شکر اضافه شده را در 38 گرم در روز مصرف کنید.

من فکر می کنم هر دوی این داده ها از نظر قابل اعتماد هستند اضافه قند. وقتی بتوانم از آن اجتناب کنم ، باز هم بهتر است.

سوالات:

  1. هدف من به حداقل رساندن چربی بدن (دریافت حدود 10 درصد چربی بدن) است. حداکثر ، چقدر گرم شکر طبیعی باید روزانه مصرف شود؟

  2. MyFitnessPal به من پیشنهاد می کند که زیر حد قند 92 گرم بمانم. چرا؟ آیا این پیشنهاد برای مقصود من ، که در آخرین سوال در مورد آن صحبت کردم ، اصلاً معتبر است؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) مقداری آب هلو با آب میوه گیری برقی ام تهیه می کنم. آیا قندهای طبیعی مانند میوه کامل (هلو) بر آب بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *