در داخل پینترست به اشتراک بگذارید
یوگا ممکن است خوب {راهی} باور نکردنی برای فعالیت های ورزشی رضایت بخش در داخل {هر} هفته باشد یا نباشد. گتی ایماژ
  • رعایت قانون سرانگشتی‌های ورزش بدنی پیشرفته ترین و پیشرفته ترین می‌تواند تهدید از دست دادن زندگی را به مقیاس عقب دهد، با این وجود {هر} سطحی به همین دلیل فعالیت های ورزشی نیز می‌تواند تهدید از دست دادن زندگی را به مقیاس عقب دهد.
  • بر ایده عالی یادگیری اخیر، {افرادی که} ورزش قلبی رضایت بخش مشارکت در می دهند 29 شانس خیلی کمتر مستعد ابتلا به از دست دادن زندگی {به هر} دلیلی هستند.
  • همانقدر کم تهدید از دست دادن زندگی بین 150 به همان اندازه 300 {دقیقه} در داخل هفته ورزش قلبی همراه خود عمق {متوسط} ​​اتفاق می افتد.

فعالیت های ورزشی فواید زیادی برای بهزیستی دارد، به همین دلیل افزایش خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو گرفته به همان اندازه به مقیاس عقب استرس خون به همان اندازه فرصتی برای معاشرت همراه خود همسرانتان.

بر ایده یادگیری جدیدی تخصصی ایجاد می کند 1 ژوئیه آشکار شد، ممکن است حتی ممکن است خوب تهدید از دست دادن زندگی را به مقیاس عقب دهد – ویژه به ویژه اگر مکرر قانون سرانگشتی های ورزش بدنی پیشرفته ترین و پیشرفته ترین را رعایت کنید. BMJ.

دکتر جان جاکیچیک، فیزیولوژیست ورزشی در داخل {دانشکده} آماده سازی دانشکده پیتسبورگ، ذکر شد: «که ممکن است یک یادگیری موثر بود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل مفهوم ورزش بدنی عالی عادات حیاتی در داخل به طور یکنواخت مسکن است کدام ممکن است می‌تواند سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید تندرستی را تقویت بخشد، کمک می‌تدریجی. در داخل تجزیه و تحلیل اخیر دخیل هستند.

مزایای بزرگ رعایت قانون سرانگشتی های ورزش بدنی

را قانون سرانگشتی های ورزش بدنی 2018 برای شهروندان آمریکایی کارآمد می تدریجی کدام ممکن است اشخاص حقیقی کمتر از 150 {دقیقه} در داخل هفته فعالیت های ورزشی همراه خود عمق {متوسط} ​​هر دو 75 {دقیقه} در داخل هفته ورزش بدنی همراه خود عمق از حداکثر هر دو مختلط به همین دلیل هر کدام مشارکت در دهند.

اشخاص حقیقی ممکن است حتی نیاز به ورزش های افزایش گروه های عضلانی همراه خود عمق {متوسط} ​​هر دو از حداکثر را در داخل 2 روز هر دو اصولاً در داخل هفته مشارکت در دهند.

در داخل یادگیری اخیر، محققان {پاسخ}‌های به مصاحبه سراسری سلامت آمریکا (NHIS) را برای 12 ماه‌های 1997 به همان اندازه 2014 ارزیابی کردند به همان اندازه ببینند خواه یا نه اشخاص حقیقی قانون سرانگشتی‌های ورزش بدنی را رعایت می‌کنند هر دو خیر. این جای می دهد فقط در موردً 480000 یانک 18 ساله را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش یافته بود.

محققان ممکن است حتی به ارزیابی داده ها سراسری از دست دادن زندگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میر پرداختند به همان اندازه مطمئن کنند چه انواع به همین دلیل این اشخاص حقیقی به همان اندازه نوک 12 ماه 2015 جان شخصی را به همین دلیل کف دست دانش اند.

مقایسه شده است همراه خود {افرادی که} سطوح ورزش کارآمد شده را رعایت {نکردند}، {افرادی که} ورزش قلبی رضایت بخش داشتند 29 شانس خیلی کمتر مستعد ابتلا به از دست دادن زندگی {به هر} دلیلی بوده اند.

تهدید از دست دادن زندگی {به هر} دلیلی در داخل {افرادی که} مرحله کارآمد شده برای افزایش گروه های عضلانی را رعایت کردند، ۱۱ شانس خیلی کمتر بود.

{افرادی که} کارآمد‌های معادل با ورزش‌های قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش عضلانی را رعایت کردند، حتی به مزایای بزرگ بیشتری کف دست یافتند – تهدید از دست دادن زندگی {به هر} دلیلی 40 شانس به مقیاس عقب کشف شد.

«{نتایج} نمایشگاه ها کدام ممکن است فعالیت های ورزشی قلبی هر دو مقاومتی در داخل [the recommended] یاکیچیچ ذکر شد: سطوح سودمند بود. با این وجود، به نظر می رسد مانند است کدام ممکن است یک مخلوط [of the two] حتی در داخل به مقیاس عقب از دست دادن زندگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میر قابل انتساب به همه شما علل مفیدتر است.

فواید مشابهی برای از دست دادن زندگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میر قابل انتساب به مشکلات قلبی، بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بیماری} های مداوم سیستم تنفسی تحتانی تبصره شد.

این یادگیری دارای محدودیت‌هایی بود، به همین دلیل جمله ماهیت تبصره‌ای آن خواهد شد، به این به معنی کدام ممکن است محققان نمی‌توانند توضیح برای را انتخاب کنید و انتخاب کنید معلول را آرم دهند.

اشخاص حقیقی ممکن است حتی میزان ورزش بدنی شخصی را گزارش دادند کدام ممکن است به اندازه گیری بهره مندی از مزایای عالی مانیتور ورزش (به آن اشاره می شود سرعت بالا‌سنج) از واقعی معمولاً نیست.

با این وجود یاکیچیچ ذکر شد کدام ممکن است ماهیت عظیم این یادگیری “مطمئنی به همین دلیل آرامش خاطر” را در داخل {نتایج} راه اندازی می تدریجی. ممکن است حتی همراه خود سایرین همخوانی دارد پژوهش نمایش فواید فعالیت های ورزشی

فعالیت های ورزشی خیلی کمتر همچنان مفید به نظر می رسد

Jakicic ذکر شد کدام ممکن است یادگیری اخیر نمایشگاه ها کدام ممکن است قانون سرانگشتی های ورزش بدنی 2018 برای شهروندان آمریکایی باقی مانده است عالی “استرس سنج موثر” برای میزان حرکتی است کدام ممکن است نیاز به در داخل هفته مشارکت در دهید.

عالی نمودار در داخل گزارش آموزشی کدام ممکن است در کنار همراه خود قانون سرانگشتی‌ها، محل «سطح شیرینی» را، کمتر از برای ورزش قلبی، {برجسته} می‌تدریجی.

همانقدر کم تهدید از دست دادن زندگی بین 150 به همان اندازه 300 {دقیقه} در داخل هفته ورزش قلبی همراه خود عمق {متوسط} ​​(هر دو {مقدار} معادل با ورزش همراه خود عمق از حداکثر) اتفاق می افتد.

اگر اصولاً فعالیت های ورزشی کنید، فواید بیشتری خواهید داشت، با این وجود 9 چندان. ممکن است حتی تهدید {آسیب}‌های قابل انتساب به استفاده بیشتر از مقدار بیش از حد از در داخل مقدار‌های افزایش یافته فعالیت های ورزشی ممکن است وجود داشته باشد.

با این وجود، شدیدترین بهبود درآمد در داخل اوایل در حال وقوع است – به ساده همراه خود بلند شدن به همین دلیل کاناپه.

دکتر Linda S. Pescatello، درک {حرکت} شناسی در مدرسه کانکتیکات، می گوید: «علی رغم این واقعیت که کارآمد ها را رعایت نکنید، همراه خود کم تحرکی به همین دلیل مزایای بزرگ بهزیستی قابل توجهی برخوردار خواهید شد.

این {مزایا} با توجه به اشخاص حقیقی کم کم {بیماری} مداوم نیز صدق می تدریجی، به همان اندازه روزی کدام ممکن است به صدا فعالیت های ورزشی کنند – کدام ممکن است معمولاً دلالت بر آن دارد ابتدا همراه خود ارائه دهنده خدمات بهداشتی شخصی صحبت کنید. این همان چیزی است که هم یادگیری اخیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم قانون سرانگشتی های ورزش بدنی بر آن خواهد شد تاکید دارند.

«گزارش آموزشی [for the guidelines] پسکاتلو ذکر شد، {افرادی که} احتمالاً بیشترین بهره را به همین دلیل فعالیت های ورزشی می برند، افرادی هستند کدام ممکن است احتمالاً بیشترین خواستن را به آن خواهد شد دارند. “را انتخاب کنید و انتخاب کنید این جای می دهد اشخاص حقیقی کم کم {بیماری ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید {شرایط} مداوم می تواند باشد.”

با این وجود، بدون در نظر گرفتن شواهد، انواع قابل توجه کمی فقط به همین دلیل شهروندان آمریکایی این قانون سرانگشتی ها را رعایت می کنند.

نویسندگان یادگیری اخیر دریافتند کدام ممکن است تنها واقعی 16 شانس به همین دلیل اشخاص حقیقی قانون سرانگشتی های ورزش بدنی را برای ورزش های قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش گروه های عضلانی رعایت می کنند. این خیلی کمتر به همین دلیل 23.2 درصدی است تخصصی ایجاد می کند فعلی در نظر گرفته شده است است NHIS 2018.

محققان به «عدم وجود زمان» شناخته شده به عنوان مانع شدن به همین دلیل فعالیت های ورزشی کردن در میان اشخاص حقیقی ردیابی می‌کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سریع می‌کنند کدام ممکن است {افرادی که} برای زمان مراقبت از لباس قرار می‌گیرند، ناشی از مزایای بزرگ بیشتری تخصصی ایجاد می کند این یادگیری تبصره می‌شود، روی ورزش قلبی کانون اصلی کنند.

با این وجود، پسکاتلو ذکر شد کدام ممکن است نحوه شمارش ورزش های افزایش گروه های عضلانی {در این} یادگیری، بررسی فوری آنها خواهند شد همراه خود ورزش های قلبی را دردسر می تدریجی.

ورزش‌های افزایش عضله بر ایده انواع دفعات مشارکت در آن خواهد شد‌ها اشخاص حقیقی بود، 9 دوره. این مشابه روشی است کدام ممکن است قانون سرانگشتی ها آنها خواهند شد را حساب می کنند.

پسکاتلو ذکر شد، فواید بهزیستی اکثریت اینها فعالیت های ورزشی به میزان سختی {کار} ممکن است داشته باشید نیز وابسته است – کدام ممکن است به نوبه شخصی به سبک فعالیت های ورزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است حتی انواع تکرارها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ست ها وابسته است.

جدا از این، در میان سبک ها ورزش بدنی – قابل مقایسه با روال تمرین وزنه برداری گرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید روال تمرین تناوبی همراه خود عمق نخست (HIIT) – می توانند افزایش قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضلانی را همراه خود هم ترکیبی کنند.

پسکاتلو ذکر شد: «این را می توان برای به مقیاس عقب کل شما زمان اجباری برای تبصره مزایای بزرگ استفاده بیشتر از کرد.

حتی یوگا ممکن است خوب هم قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم افزایش عضلانی باشد یا نباشد، به غیر به همین دلیل بهبود {انعطاف پذیری}، ثبات را انتخاب کنید و انتخاب کنید توافق.

پسکاتلو ذکر شد: “اگر دوست دارید با توجه به تمرینی همراه خود زمان محیط زیست صحبت کنید، 2 مونتاژ یوگا در داخل هفته ممکن است خوب پاسخگوی این روال تمرین باشد یا نباشد. [aerobic and muscle strengthening] کارآمد ها.”