وزنه برداری و فعالیت های ورزشی: با بیرون ذهن، با بیرون درآمد

وزنه برداری، بدنسازی و پاورلیفتینگ به دلیل روزی کدام ممکن است برای اولیه موارد در داخل دهه هفتاد گسترده شدند، {مسیر} {طولانی} را پیموده اند. ورزشگاه ها هاردکور بوده اند – فقط در موردً {به طور کامل} هالتر، دمبل و نیمکت. روال تمرین 3 به همان اندازه 4 ساعت به اندازه انجامید و کل شما استراتژی‌های مختلف، دنبال کردن‌های مختلف، {سرعت}‌های مختلف و انواع‌های تکرار کاملاً متفاوت را {امتحان} کردند. و در داخل فصل بیرون به دلیل فصل، تا حد زیادی ممکن است رژیم “وعده های غذایی را ببینید” – اگر وعده های غذایی می دیدند، آن قرار است را می خوردند!

“با بیرون {درد}، با بیرون درآمد” فریاد {تجمع} ممکن است بود و ممکن است همراه خود {درد} بیگانه {نبودند}. به {درد} قابل انتساب به {کار} بارگیری و کشیدگی مقدار بیش از حد از توده عضلانی، {درد} قابل انتساب به اصلاحات ورزشی ناموفق، برنامه کاهش وزن نامناسب، عدم وجود خواب، عدم آرام شدن رضایت بخش و ریکاوری اضافه شد – با این وجود ممکن است یاد گرفتند کدام ممکن است همراه خود {انگیزه} رضایت بخش همراه خود آن قرار است جدا بیایند. کل شما ورزشکارانی کدام ممکن است به دلیل آن قرار است زمان می‌توسعه، {داستان}‌های وحشتناک سرگرم کننده‌{داری} با اشاره به دردهایی کدام ممکن است تحمل کرده‌اند و تلفاتی کدام ممکن است آن قرار است زمان ها بر بهزیستی آن قرار است‌ها وارد کرده است، دارد. و اکنون در داخل دهه گذشته 60، 70 و 80 سالگی، از ممکن است ابراز تاسف می کنند کدام ممکن است این روال تمرین چه بلایی بالا زانوها، باسن، پایین، شانه ها و ستون فقراتشان معرفی شده است است. با این وجود ممکن است ممکن است حتی به بدست آورده اید خواهند ذکر شد کدام ممکن است اگر این احتمالات را داشتند کدام ممکن است بازهم دوباره این {کار} را مشارکت در دهند، البتهً این {کار} را می کردند.

با این وجود {در حالی که} No Pain, No Gain خوب مانترا دقیق برای دهه هفتاد بود، واقعیت واقعی درست در این لحظه “با بیرون ذهن، با بیرون درآمد” است. تحقیقات زیادی در داخل 40 12 ماه قبلی با اشاره به تمام {جنبه} های وزنه برداری و دنبال کردن پایان یافته است و اکنون شواهد تجربی حکایتی به دلیل سوی افرادی که در کل تحولات مختلف فعالیت های ورزشی به آن قرار است پایبند بوده اند ممکن است وجود داشته باشد. توسعه های بزرگی در داخل زمینه های زیست شناسی و {حرکت} شناسی، مصرف شده (به طور قابل توجهی مصرف شده ورزشی)، از دوام پیشرونده، هایپرتروفی و ​​حتی شخصی خودرو های ورزشی صورت گرفته است.

اگر درست در این لحظه وارد خوب تجهیزات گلف اقتصادی غیرمعمول شوید، وقتی موتور سیکلت‌های دراز کشیده، پله‌نوردان، تردمیل‌ها، معلم‌های بیضوی و سایر سیستم‌های قلبی را پایین بالا گذاشتید، احتمالاً دو برابر فضای باشگاهی را یادداشت خواهید کرد کدام ممکن است به خودرو‌های ورزشی {اختصاص داده شده است}. دمبل های منسوخ شده و {در حالی که} موش‌های تجهیزات گلف ماچو بدون پایان سیستم‌ها را دلفریب خواهند کرد، این فرصت ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است خوب دنبال کردن رادیکال و کل شما بدن ما را برای اعضای اخیر همراه خود بهره مندی از این سیستم‌ها برای دسترسی به {نتایج} مقدماتی‌ای کدام ممکن است نیاز دارند آن قرار است هستند در داخل محیطی ایمن‌تر، مدیریت‌شده و سطح‌بندی‌شده‌تر گردآوری کنیم. .

ما اکنون می دانیم کدام ممکن است دستاوردهای تجهیزات گلف را می توان در پاسخ به {اهداف} بدست آورده اید تغییر کرد – امکانات تا حد زیادی برای پاورلیفترها، توده عضلانی بهتر برای بدنسازان، تقویت مهارت قلبی عروقی برای دوندگان و ورزشکاران استقامتی، و نرم افزار های طراحی شده برای حمایت به دلیل به کاهش چربی ها هر دو بهبود بار، {هر} کدام تا زمانی که شما می توانید قادر به ترجیح می دهید. با این وجود، آماده سازی هیچ کاری برای بدست آورده اید مشارکت در نمی دهد، با این وجود توالی ای خارق العاده به دلیل ابزارها برای اطمینان از آن بدست آورده اید در هدف دقیق شخصی هستید.

ورزشکاران {حرفه ای}، جنگجویان آخر هفته و بازدیدکنندگان مشترک تجهیزات گلف نیز چیزهای بیشتری با اشاره به مصرف شده و حفظ رژیم غذایی سالم یاد گرفته اند. شام استاندارد گوشت، ذرت و سیب زمینی احتمالاً همراه خود خروس هر دو ماهی همراه خود سیب زمینی شیرینی و کلم بروکلی هر دو کلم بروکسل گزینه جایگزین برای می تواند. صبحانه ممکن است خوب غیر از گرانولای قندی مستقیماً به دلیل ظروف جو دوسر و پروتئین باشد یا نباشد. و {در حالی که} برنامه کاهش وزن ممکن است ممکن است به طور اضافی بر ایده نرم افزار های غذایی، پالئو، IIFYM (اگر کت و شلوار همراه خود ماکروهای بدست آورده اید باشد یا نباشد)، هر دو تصمیم گیری در مورد های گیاهخواری باشد یا نباشد، کل شما ممکن است خوب عملکرد مهم مشترک دارند – آرامش خاطر به دلیل اینکه نسبت پروتئین، کربوهیدرات و چربی ها های مفید بدست آورده اید در داخل ثبات همراه خود برنامه کاهش وزن شماست. {اهداف} و اینکه کل شما انرژی دریافتی بدست آورده اید همراه خود نرم افزار بدست آورده اید برای به کاهش چربی ها هر دو بهبود عضله تکامل دارد.

مطمئنا، دنبال کردن درست در این لحظه اصلاح شده است، قطعا برای بهبودی. توجه به از دوام پیشرونده و فاصله ای شدن دنبال کردن به ما این فرصت را دانش است کدام ممکن است تا حد زیادی دردهای بی معنی را با استفاده از روال تمرین مشترک در داخل تجهیزات گلف به دلیل بین ببریم، و توسعه در داخل {حرکت} شناسی به ما تحقق یافته است است کدام ممکن است بدانید که چگونه آهن را بالاتر {حرکت} دهیم به همان اندازه {آسیب} های فشاری مکرر را به کاهش دهیم به همان اندازه به دلیل احساس های لوس جلوگیری از جنگ کنیم و بالاتر به دلیل آن قرار است سپر کنیم. و مفاصلی کدام ممکن است بدن ما ما را {به درستی} واقعاً کار می کند. اکثر وزنه برداران امروزی به دور نگه داشتن از عضلانی شدن، انواع حرکتی با بیرون {درد} در داخل مفاصل شخصی را نسبت به بیشتر مردم روال دارند.

و برای وزنه برداران درجه {متوسط} ​​و کهنه {سربازان} ماهر نیز توسعه هایی ممکن است وجود داشته باشد – اما چه زمانی در داخل آثار هنری وزنه برداری نسبتاً اخیر {کار} هستید، باندها، زنجیرها، هایپراکستنشن و به طرز شگفت انگیزی جبرانی را برای قبلی 12 ماه اکنون نیست جدا بگذارید. خودتان را همراه خود افرادی که 12 ماه ها این {کار} را مشارکت در می دهند بررسی نکنید. دلیلی ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است سالها اندازه کشید به همان اندازه به آنجا برسند. به عنوان جایگزین، روزی کدام ممکن است کنار هم قرار دادن برخاستن هستید، {عکس}‌های «در گذشته» بگیرید و هر کدام 3 به همان اندازه 6 ماه ممکن است را همراه خود عکس ها اخیر بررسی کنید. {واقعی}‌ترین آزمایش‌ها اینجا است کدام ممکن است لباس مجلسی‌های بدست آورده اید بدانید که چگونه است، وقتی به صورت روزانه به دلیل خواب {بیدار} می‌شوید، چه احساسی دارید، چقدر نشاط دارید و هر کدام ساعت شب چقدر عمیق می‌خوابید.

موثرترین خبر؟ تا حد زیادی داده ها جدیدی کدام ممکن است برای موفقیت در {اهداف} شخصی خواستن دارید در داخل کتابخانه محله ای بدست آورده اید و به لطف آنلاین حتی در داخل محل اقامت بدست آورده اید است. از اواخر ساده است کدام ممکن است برای اولیه موارد وارد تجهیزات گلف شوید و به دلیل در گذشته داده ها رضایت بخش برای برخاستن داشته باشید – البته. اگر می توانید خوب معلم شخصی شده خارق العاده را بخرید و به یکی ورود داشته باشید، ممکن است به طور اضافی تا حد زیادی کمک به شما – با این وجود تنظیم کنید. کورکورانه غیر زمینی ترین بالابر را در داخل تجهیزات گلف اجاره دادن نکنید، در هر مورد دیگر ممکن است به طور اضافی همراه خود شخص خاص مواجه شوید کدام ممکن است بهره مندی از داروها مخدر داده ها، تخصص هر دو استراتژی ضعیف را {پنهان} می تنبل. همراه خود تجهیزات گلف بدنسازی شخصی ارزیابی کنید و ببینید دیگران در داخل آنجا چه کسانی را قابل توصیه می کنند.

و مهمتر به دلیل کل شما، به هیچ وجه آموزش داده شود را متوقف نکنید. تحقیقات اخیر با اشاره به وزنه برداری به صورت روزانه به نظر می رسد می تواند و {در حالی که} چیزهای زیادی برای پیگیری ممکن است وجود داشته باشد، قبلی متخصص را {انتخاب کنید} و ممکن است را در داخل {وبلاگ} ها و رسانه های اجتماعی ممکن است دنبال کنید – به دلیل این طریق چیزهای بیشتری خواهید آموخت به همان اندازه روزی کدام ممکن است مجلات زیادی را خریداری کنید. مقالات کت و شلوار همراه خود تخلیه مکمل های غذایی. خوب به طور یکنواخت مسکن قدرتمند و مفید خوب ماراتن است، 9 دوی {سرعت} – و مانترا “با بیرون ذهن، با بیرون درآمد” را همراه خود خوشحال از در کنار شخصی داشته باشید!