اگر مشکلات معده دارید ، تنها شما نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و غذایی که می خورید می تواند بر سلامت روده تأثیر بگذارد.

Beachbody Super Trainer و متخصص تغذیه Autumn Calabrese با مشکلات شکمی بیگانه نیستند.

او در طول این سالها با این مشکل دست و پنجه نرم کرده است – اما پس از آزمایشات و خطاهای زیاد و در همکاری نزدیک با پزشکش ، سرانجام آموخته است که چگونه “محرک های” خود را آشکار کند.

و حالا شما نیز می توانید.

ساده است: غذاهایی را که باعث حساسیت شما می شوند حذف کنید. تمرینات را بدون ضربه اضافه کنید.

اسن با ترکیب تجربه دست اول خود ، راهی برای مقابله با مشکلات گوارشی با مشکلات جسمی و روحی پیدا کرده است ، در حالی که برنامه تمرین آسان برای پیگیری و سهولت مشترک را پیوند می دهد.

همه چیز از آنجا شروع می شود پروتکل روده 4 هفته ای -یک برنامه تغذیه ای جامع و منحصر به فرد که از برنامه حذف مرحله ای برای کمک به شناسایی و جداسازی غذاهای ماشه ای پیروی می کند.

این برنامه می تواند به شما در یافتن غذاهایی که بر سلامت دستگاه گوارش شما تأثیر می گذارد ، کمک کند و به شما ابزارهایی برای غلبه بر ناراحتی ارائه دهد.

همانطور که مطالعات نشان می دهد ورزش سبک می تواند به سلامت روده کمک کند ، پاییز نیز ایجاد کرده است 4 هفته برای هر بدن برای افزایش مزایای پروتکل روده 4 هفته ایبه

حتی اگر مشکلات روده ای نداشته اید ، 4 هفته برای هر بدن می تواند به تنهایی انجام شود و برای افرادی که می خواهند تأثیر مفاصل خود را به حداقل برسانند ایده آل است.

با یکدیگر، پروتکل روده ای 4 هفته ای و هر هفته 4 هفته می تواند به شما در ارائه ابزارهایی برای حفظ یک شیوه زندگی سالم و ایجاد یک رژیم متعادل و برنامه تناسب اندام مناسب شما کمک کند.

پروتکل روده 4 هفته ای

پروتکل روده ای 4 هفته ای چیست؟

پروتکل روده ای 4 هفته ای یک برنامه تغذیه ای منحصر به فرد و جامع است که برای حمایت از سلامت کلی روده با شناسایی و حذف محرک های غذایی که اغلب باعث ناراحتی معده می شوند طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری می توان داشت؟

اجازه ندهید کلمه “حذف” شما را بترساند-پاییز شما را با فیلم های آموزشی گام به گام راهنمایی می کند تا به شما نشان دهد دقیقاً چه کاری را انجام دهید ، چه زمانی و چگونه این کار را به گونه ای انجام دهید که غذاهای بالقوه مشکل ساز را جدا کند. به

به مدت 4 هفته ، او به شما نشان می دهد که چگونه 7 غذای مزاحم را حذف کنید تا بتوانید به آرامی اما به طور موثر تعادل را حذف ، جایگزین و بازگردانید.

چه کسی باید این برنامه را انجام دهد؟

هر کسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل 4 هفته ای روده بهره مند شود.

آیا دستور العمل ها و توصیه هایی در مورد غذاهایی که باید بخورم دریافت خواهم کرد؟

البته! شما لیست غذاها را دریافت خواهید کرد تا بدون دردسر ، 8 دستور العمل ویدئویی و PDF ، برنامه های آسان برای استفاده ، و نکات هفتگی برای ارتقاء و یادگیری در طول راه ، دریافت کنید.

چه مکمل هایی باید مصرف کنم؟

پاییز Beachbody Optimize را برای آنزیم های گوارشی که جذب مواد مغذی و فراهمی زیستی را پشتیبانی می کند ، ارائه می دهد. پیش بدن و پروبیوتیک Beachbody Revitalize برای حمایت از فلور مفید در روده و شایکولوژی وگان- همه آنها روزانه برای کمک به حداکثر استفاده از پروتکل 4 هفته ای روده خود استفاده می شوند.

این مکمل ها می توانند از سلامت دستگاه گوارش حمایت کرده و به بدن کمک کنند تا محیط مناسب برای فلور روده سالم را حفظ کند. *

پاییز می تواند به شما در یافتن جایگزین هایی که در بازار شما موجود نیستند کمک کند.

آیا برای انجام این برنامه باید Portion Fix یا 2B Mindset را دنبال کنم؟

خیر ، هر کسی می تواند وارد این برنامه شود ، اگرچه مبتنی بر ظرف است و به خوبی به Portion Fix متصل می شود.

آیا در طول رژیم حذف باید ورزش کنم؟

مطالعات نشان می دهد که ورزش می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت روده داشته باشد ، و این در طول پروتکل 4 هفته ای روده می تواند به بهبود نتایج شما کمک کند ، اما نه لزوما.1

برای جلوگیری از اضافه بار بدن ، پاییز یک برنامه تناسب اندام 4 هفته ای بدون اختلال برای هر بدن ایجاد کرده است که می تواند به تنهایی یا همراه با پروتکل 4 هفته ای روده انجام شود.

4 هفته برای هر بدن

چه آموزش هایی در برنامه وجود دارد؟

4 هفته برای هر بدن همراه ایده آل در ورزشگاه پروتکل 4 هفته ای روده در پاییز است-یک برنامه بدون تأثیر که قوام و نتایج را برای هر بدن قابل دستیابی می کند.

در حالی که هنگام اتخاذ برنامه حذف غذا ورزش توصیه می شود ، نباید آنقدر سخت باشد که در کار بدن شما برای کمک به روده شما تداخل ایجاد کند.

پاییز این تمرینات را به طرز ماهرانه ای در اطراف یک بار ، نه یک مشت ، مناسب سفر شما ایجاد می کند.

شما در مجموع 16 تمرین – 4 تمرین در هفته به مدت 4 هفته – همه زیر 30 دقیقه انجام می دهید (شامل گرم شدن و سرد شدن!).

همچنین 4 دوچرخه داخلی اختیاری وجود دارد که می توانید با تمرینات معمول خود ادغام کنید.

تمرکز بر تمرینات غیر عادی (تمدید) است که از مزایای زمان زنده برای دستیابی به حداکثر نتایج استفاده می کند.

هر دقیقه متمرکز و م effectiveثر است – و طوری طراحی شده است که نتایجی را که می توانید با پروتکل 4 هفته ای روده به دست آورید تکمیل کند.

4 هفته برای هر بدن کیست؟

4 هفته برای هر بدن برای هر کسی است که به دنبال راهی برای دستیابی به نتایج است – یک برنامه تناسب اندام ساده اما فوق العاده م thatثر که برای مفاصل آسان است.

تمرینات باعث می شود که بتوانید یک سری تمرینات را بدون تمرینات غیر ضروری که به قدرت ، تحرک و سرزندگی کلی شما کمک می کند ، حفظ کنید تا هر بدن بتواند به نتایج برسد.

به چه تجهیزاتی نیاز خواهم داشت؟

شما به یک جفت دمبل احتیاج دارید و یک توپ اصلی توصیه می شود.

چه زمانی می توانم به پروتکل 4 هفته ای روده و 4 هفته برای هر بدن دسترسی داشته باشم؟

هر دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهند بود.

پاییز کالابرس کیست؟

پاییز Calabrese خالق 4 هفته برای هر بدن ، 9 هفته Control Freak ، 21 Day Fix و سایر برنامه های تناسب اندام ، و همچنین برنامه های تغذیه پروتکل روده 4 هفته ای و سیستم کاهش وزن موفقیت آمیز Portion Fix است.

نویسنده کتاب پرفروش مثل دیوانه ها وزن کم کنید ، حتی اگر زندگی دیوانه واری دارید و مجری برنامه آشپزی FIXATE ، او دارای مربی سلامت جامع دارای گواهینامه IIN است و دارای گواهینامه های NASM و AFPA است.

1اخبار پزشکی امروز

may ممکن است همه محصولات در بازار شما موجود نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *