کمی زندگی اخیراً با ماهی قزل آلا ، آفتاب و فصول!

هیییییییییییییی!

And look-a-boo !!

ما هفته گذشته از ساحل با یخچالی به این شکل برگشتیم (و بعد از این که مجبور شدیم شیر فانک را دور بیندازیم!). می دانید ، من همیشه می گویم یخچال مجهز بسیار مهم است !!

توجه: کشوی پایینی کاملاً الکلی است – هااا!

روز بعد من ناهار Splendid Spoon را مستقیماً از فریزر خوردم! نود کدو تنبل آنها با کلم بروکلی بود و من طرفدارش بودم!

و سپس پیش بند آبی رسید!

درست در حال لذت بردن از ناهار ، پیش بند آبی رسید! زمان بسیار خوبی برای وعده های غذایی ما در طول هفته است. *با حمایت آبی پیش بند

در فهرست: پستو ماهی قزل آلا با سبزیجات بو داده

این یک غذای تکراری است که من دوباره سفارش دادم زیرا من واقعاً آن را دوست داشتم !! این سس پستو گنگ است!

چه فصلی است؟

این چاشنی ادویه جات در طول هفته است! یک روش کلاسیک برای پیش بند جاز آبی هر ظرفی با پودر پیاز (!) ، سیر ، جعفری و پاپریکا. در واقع ، شما می توانید آن را از بازار خریداری کنید!

مرغ شیرین و تند با برنج و فلفل دلمه ای

این سس چیز دیگری است!

پیش بند آبی در پاییز امسال بسیار زیاد می شود: ظروف سلامتی ، مکمل های la carte ، شراب و جعبه هایی با تم تعطیلات. برای دریافت ویژگی Wellness Meals به این پست بازگردید: روال خود را تازه کنید.

اکنون وقت آن است که زندگی خود را ساده کرده و چند دستور العمل جدید خوشمزه را امتحان کنید! در چهار جعبه اول خود 110 دلار تخفیف بگیرید.

فصل ماهی قزل آلا با ماهی آزاد دودی برای ناهار ادامه می یابد

بالاخره یخچال را دوباره بارگیری کردیم و برای ناهارم مقداری ماهی قزل آلا دودی گرفتیم! این محفظه ای از ماهی قزل آلا دودی است که روی آن پنیر خامه ای ، فلفل و ژالاپنو سرخ شده ترد وجود دارد. و سالاد کنار!

بسته ماهی قزل آلا دودی 2 بگیرید

من از سس پستو ماهی قزل آلا باقی مانده از Blue Apron استفاده کردم – یک غذای کاملا پخته!

همچنین در منوی ساندویچ: BLT! باغ ما هنوز کار می کند و توماس هر هفته برای ساندویچ بیکن آماده می کند. یک چیز مورد نیاز: سس مایونز اضافی.

PS آیا می دانید که قهرمان آبجوسازی محلی ما برای همکاری دوک مایو یک آبجو می نوشد که برای جفت شدن با BLT مناسب است! متأسفانه ، من ناهارم را خوردم.

ترد پارمسان FTW

به تازگی ، سالاد با قطعات (از Trader Joe’s یا Costco) تزئین شده است. این و بادام با ترافل!

صبحانه با ادویه کدو تنبل

شما دانستن فصل کدو تنبل است! ماست + ادویه کدو تنبل Cheerios + روغن بادام + موز!

تخم مرغ گرم ، انگور سرد

میان وعده های گرم برگشتند. تقریبا فصل تخم مرغ و بلغور جو دوسر است!

چه خبر از پسرا

این فصل فوتبال است…

و وقت بیس بال!

مازن واقعا خوب کار میکنه !!

فصل پازل

او عاشق معمای جدید خود Lovevery است!

و این معما در ایالات متحده بسیار دشوار است – اما او می تواند آن را انجام دهد!

کار سخت

در مورد من ، فصل پیاده روی است!

من عاشق پیاده روی هستم و خوشحالم که گرما از بین رفته است !! من بچه ها را پیاده به مدرسه می بردم. من هر روز به ساحل می رفتم. و پیاده روی در جاده سبز بسیار آرام است.

و در نهایت….

این فصل Survivor است !!!!

ما خیلی خوشحالیم که برگشتیم! فصل 41 در جریان است – شرکت کنید !! بهترین نمایش تا کنون.

من و الن هنگام بستن نویسی با هیلاری در زوم از بستنی جنی لذت بردیم.

اینها شیرین ترین سوپ های کوچک و کاسه های جانبی از محل ما هستند! آنها ترتیب و همزمان با پانورامای Always را ارائه می دهند. ایده آل برای بستنی.