ایجاد یک مکان مخصوص مدیتیشن در خانه شما یک راه حمایتی است تا احتمال تمرین روزانه مدیتیشن را افزایش دهید.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا افزایش و بهبود سلامت عاطفی ، محدوده توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، احساس آرامش و خواب ، لیست طولانی مزایای سلامتی مدیتیشن در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین تمریناتی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید ، و از آنجا که می تواند تأثیر زیادی در عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا این عمل را توسعه دهند.

هنگامی که برای اولین بار شروع می کنید ، وارد شدن به یک حالت مراقبه می تواند یک چالش باشد ، به ویژه اگر محیط اطراف شما فضایی آرام و آرام را ایجاد نکند ، اما با چند مرحله ساده می توانید یک منطقه واسطه ای برای حمایت از شما در ایجاد عادت داشته باشید.

چه مواردی را باید در فضای مدیتیشن خود قرار دهید

در اینجا چیزی است که مدیتیشن و تمرین منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! در حال حاضر ، مجبور نیستید یک اتاق کامل یا یک فضای خاص را برای مدیتیشن اختصاص دهید ، زیرا مدیتیشن را می توان به طرق مختلف در طول روز پیدا کرد. من می دانم که برای همه ما رویایی خواهد بود که یک اتاق اضافی در آپارتمان ها یا خانه های خود اختصاص دهیم برای مدیتیشن ، که معمولا اینطور نیست و شما نیازی به اتاق خاصی ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما موجودات عادی هستیم و محیط ما بر رفتاری که ما در آن رفتار می کنیم تأثیر می گذارد ، به همین دلیل ایده آل و مطلوب ترین حالت این است که مکانی خاص برای تمرین شما داشته باشیم.

منطقه میانجیگری شما می تواند گوشه ای ، گوشه ای ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا چیز دیگری که برای شما مفید است! وقتی مکانی را در ذهن خود داشتید ، این ابزارها را اضافه کنید که به شما کمک می کند احساس آرامش کنید و روزانه منتظر دیدن آنها باشید.

1. بالش راحت برای مدیتیشن

نشستن آرام می تواند یک چالش باشد ، به خصوص اگر شما در حال شروع سفر خود با توجه هستید و اگر یک مدیتیشن اختصاصی هستید ، می دانید احساس آرامش چقدر اهمیت دارد. داشتن یک نشیمن راحت برای مدیتیشن بسیار مهم است.

من بالش مدیتیشن تشک آووکادویی را دوست دارم زیرا یک پارچه گیاهی سبز و ارگانیک است و دارای گندم سیاه است که یک پایه قوی اما راحت ایجاد می کند و با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من مشتری قدیمی و طرفدار تشک آووکادو هستم زیرا آنها متعهد به ساخت محصولاتی هستند که هم از نظر کیفیت و هم برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین که برای رفاه ما بسیار مهم است ، تولید کنند.

2. دفتر خاطرات

من نمی توانم خاطرات روزانه کافی را توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من در روش تغذیه آگاهانه ام آموزش می دهم.

شما می توانید از مجله برای حمایت از شما به روش های مختلف از جمله خاطرات غذایی (یعنی آنچه خوردید ، چه موقع ، چه احساسی داشتید ، چگونه گرسنه ، گرسنه ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی در هنگام غذا خوردن و غیره) ، گرفته تا. خاطرات استرس روز به عنوان طرز تفکر ، به دفتر خاطرات آنچه که هر روز از آن سپاسگزار هستید و غیره.

نشان داده شده است که روزنامه نگاری فیزیکی با قلم و کاغذ به افزایش عملکرد شناختی و حفظ اطلاعات به جای استفاده از دیجیتال کمک می کند-بنابراین روش قدیمی را امتحان کنید و با خود ثبت نام کنید.

پس از تمرین واسطه گری ، چند دقیقه وقت بگذارید تا بنویسید و در مورد احساس خود ، آنچه در طول تمرین اتفاق افتاده و قصد خود برای روز خود (یا روز بعد در صورت مدیتیشن در شب) فکر کنید. این لحظه از هوشیاری پس از تمرین مدیتیشن ، شما را به تنظیم ذهن و بدن بیشتر سوق می دهد و می تواند به عمق تمرین شما کمک کند.

3. کتابهای مدیتیشن برای حمایت از شما

اگر در حال یادگیری نحوه مدیتیشن یا کشف شیوه های مختلف ذهن آگاهی هستید ، داشتن چند کتاب که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و راهنمایی و الهام بخشی را از کجا پیدا کنید می تواند واقعاً مفید باشد.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند با دقت از سفر شما پشتیبانی کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده های جو

اگر می خواهید با مراقبت از خود با ایجاد یک روحیه بسیار آرام ، منطقه مدیتیشن خود را واقعاً خاص جلوه دهید ، می توانید برخی تقویت کننده ها را اضافه کنید. شروع به مدیتیشن ضروری نیست ، اما آنها می توانند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کنند ، که به شما در ایجاد ثبات کمک می کند.

عطرها

من عاشق این هستم که چگونه رایحه آرامبخش می تواند مرا در حالت آرام تری قرار دهد ، که برای مدیتیشن آرامتر است ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک پخش کننده اسانس ، اسپری اتاق یا بخور نیز می تواند برای شما مفید باشد. فقط به خاطر داشته باشید که در حال خرید غیر سمی هستید

صدا

همچنین خوشحالم که به عنوان بخشی از تمرینم یک کاسه آواز در این نزدیکی دارم. داشتن یک عنصر صدا یک راه زیبا برای عمیق سازی تجربیات شما است ، من واقعاً خوشحالم که جلسه مدیتیشن خود را با یک جلسه صدا شروع و به پایان می رسانم.

طبیعت

اکنون در خانه ما یک اتاق مخصوص مدیتیشن وجود دارد که دارای پنجره های زیبا مشرف به طبیعت است. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگه می دارم تا یک پناهگاه آرامش بخش ایجاد کنم ، شبیه به آبگرم. این که پنجره دارید ، می توانید نزدیک بنشینید یا چند گیاه را برای نگهداری در نزدیکی خود بردارید ، معلوم می شود که طبیعت کمی استرس را کاهش می دهد.

فضای مدیتیشن خود را ایجاد کنید

هر یک از فضاهای مدیتیشن ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته کلیدی این است که شما دریابید چه شرایطی باعث می شود هر روز در پیاده روی در این فضا برای بهبود تمرین میانجیگری خود جذب شوید.

اکنون که چند ایده در مورد مواردی که می توانید در اختیار داشته باشید ، داشته باشید ، متعهد شوید که این هفته فضای مدیتیشن خود را راه اندازی کنید!

⭐ دسترسی کلیدی: ایجاد یک تمرین مدیتیشن منحصر به فرد یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای حفظ رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *