من برخی از متخصصان پزشکی مانند دکتر جیسون فونگ را دیده ام که ادعا می کنند از دست دادن چربی تنها زمانی اتفاق می افتد که ذخایر گلیکوژن ماهیچه ها عمدتا تخلیه شده و سطح انسولین بسیار پایین است ، به عنوان مثال پس از گرسنگی.

اما بسیاری از بدنسازان و افراد مناسب از رژیم غذایی کم کربوهیدرات پیروی نمی کنند و روزه داری دوره ای انجام نمی دهند (برعکس-هر 3-4 ساعت وعده های کوچک بخورید). حدس می زنم که سطح گلیکوژن ماهیچه ای آنها بسیار بالا و سطح انسولین آنها در حد متوسط ​​باقی می ماند.

با این حال ، این افراد می توانند تا زمانی که پروتئین کافی در رژیم غذایی خود مصرف کنند ، چربی از دست بدهند ، به ورزش خود ادامه دهند و کمبود کالری را حفظ کنند.

به نظر می رسد این امر با این توصیه که گرسنگی و / یا کربوهیدرات کم تنها راه چربی سوزی است ، در تناقض است. بنابراین س myال من از redditors این است که وقتی چربی نسبت به گلیکوژن عضله برای انرژی سوزانده می شود ، واقعاً چه چیزی را کنترل می کند. شکی ندارم که سطح پایین انسولین به تغییر تعادل در چربی سوزی بیشتر کمک می کند ، اما بدیهی است که بسیاری از افراد حتی در رژیم های پر کربوهیدرات موفق به کاهش چربی می شوند. پس چه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *