خریداری کردن

برانزینو در تمام طول سال در دسترس است. ماهی کامل یا به عنوان فیله در بازارهای ایالات متحده. بهترین حالت آنها در بهار یا اوایل تابستان قبل از تخم ریزی است. بدنبال ماهی روشن و سفت با پوست نقره ای ، آبشش صورتی و چشمانی شفاف باشید.

باس دریایی تازه ، وحشی و صید شده قیمت بالاتری نسبت به محصولات کشاورزی دارد. با این حال ، بیس پرورشی نه تنها مقرون به صرفه تر است بلکه در تمام طول سال در دسترس است. باس های پرورشی نسبتاً بزرگ هستند و کمی چربی بیشتری دارند.

در خانه ، ماهی و فیله را به مدت 2-3 روز در یخچال نگهداری کنید. برای استفاده طولانی مدت ، قبل از ذخیره در فریزر عمیق ، مقیاس و روده را کامل کنید.

روش های تهیه و سرو

در صورت خرید ماهی کامل ، تمیز کردن برانزینو با بریدن باله ها و سپس پوسته پوسته شدن بدن آن آغاز می شود. پس از آن ، شکافی را در امتداد شکم ایجاد کرده و قسمت های داخلی آن را بردارید. پس از سوزاندن ماهی ، باید آن را از داخل و خارج کاملاً بشویید و سپس آن را خشک کنید. سپس در آشپزی استفاده می شود یا با پلی اتیلن پیچیده می شود و در یخچال نگهداری می شود.

برانزینو یکی از بهترین ماهی ها است ، با استخوان های بسیار کم و گوشت سفت و طعم ظریف که در شکل گیری ، کباب کردن یا پخت شکل خود را حفظ می کند.

در اینجا برخی از ایده های خدمت رسانی وجود دارد:

برانزینو اعتبار عکس: کیوپیا
  • برانزینو ماهی همه کاره است. بسته به اندازه سرو ؛ از ماهی های کوچکتر می توان در پر کردن برش های لیمو و گیاهان استفاده کرد. ماهی های بزرگ را می توان فیله کرد برای کباب کردن یا سرخ کردن مناسب است.

  • گراتن را با باس دریایی ، بیکن ، سیب زمینی ، کپر در سس خامه آماده کنید

مشخصات ایمنی

  1. برانزنو صید شده دارای رتبه 3 و 4 (زرد و کهربا) است. با توجه به پایداری ، گزینه های دارای رتبه بهتر ، ماهیگیری برانزینو باید تا حد ممکن محدود شود.

  2. سطح متیل جیوه در باس دریایی اروپا 0.167 قسمت در میلیون (PPM) است. بر این اساس ، دستورالعمل نهایی FDA ایالات متحده در مورد میزان خوردن ماهیان باردار و مادران شیرده ، همراه با لیست گزینه های خاصی که بی خطر هستند یا باید از آنها اجتناب کرد ، باس دریایی را در زیر قرار می دهد. بهترین دسته انتخاب با این معیار ، آنها می توانند 2-3 وعده در هفته مصرف کنند. (سلب مسئولیت پزشکی).

همچنین بخوانید ≻≻-

ماهی آتلانتیک حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

ماهی سالمون حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

نوعی ماهی پهن بزرگ حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

ماهی قزل آلا حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≻≻- بازگشت به غذای دریایی از جانب حقایق تغذیه ماهی برانزینو و مزایای سلامتی آنبه

≻≻-بازگشت به صفحه نخست.

خواندن بیشتر (پیوندها در پنجره جدید باز می شود):

  1. راهنمای غذاهای دریایی -PDF.

  2. سطوح جیوه در ماهی تجاری و صدف.

  3. پایگاه داده ملی تغذیه USDA.

  4. اسیدهای چرب امگا 3: یک کمک ضروری.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *