5 نکته برای به کاهش قند در داخل برنامه کاهش وزن جوانان

من می روم 2 مرد نفیس در واقع دارم همراه خود نشاط خیلی زیاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید لذت بی حد را انتخاب کنید و انتخاب کنید حصر. تنها واقعی پسرم مسائل رفتاری داشت، من می روم به برخی علائم آلرژی های غذایی نامشخص بودم، به همین دلیل او می رود را آزمایش کردیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکنون خوب خانوار با بیرون گلوتن هستیم.

به همین دلیل آنجایی کدام ممکن است من می روم خوب Sugar Mama هستم را انتخاب کنید و انتخاب کنید 7 روز پاکسازی قند را همراه خود مشتریانم مشارکت در می {دهم}، اکنون خوب خانوار با بیرون گلوتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند هستیم. این تلاش برای پیدا کردن غذاهای گزینه جایگزین برای برای مناسبت اجتماعی منظم، جشن، در اطراف همی {تعطیلات}، بازدید دانشگاه ممکن است خوب خوب مشکل دشوار است باشد یا نباشد.

به می توانید داشته باشید آرامش خاطر می {دهم} کدام ممکن است همراه خود تا حدودی {برنامه ریزی} غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید گفتگوی مفید همراه خود فرزندانتان می توان به همه شما {اینها} انگشت کشف شد.

در داخل {زیر} نکاتی ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است به می توانید داشته باشید در داخل به کاهش قند نوزاد پشتیبانی می تدریجی:

1. برنامه کاهش وزن متعادل داشته باشید:

در داخل {هر} وعده غذایی، اطمینان حاصل کنید کدام ممکن است پروتئین، چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات های پیشرفته خریداری شده می کنید. کربوهیدرات های کتاب الکترونیکی من می روم {سبزیجات} هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصولاً به همین دلیل 2-3 وعده میوه در داخل روز نباید باشد. خوب نمونه به همین دلیل خوب میان وعده متعادل ممکن است علاوه بر این

کره بادام، 1/2 سیب

چسبناک بز طبیعی، زغال اخته را انتخاب کنید و انتخاب کنید 1 تکه بوقلمون با بیرون نیترات.

هوموس را انتخاب کنید و انتخاب کنید چوبی {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید چوبی طبل خروس

هنگامی کدام ممکن است خوب برنامه کاهش وزن متعادل می خورید، مرحله قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید انسولین شخصی را مدیریت می کنید. این باعث مدیریت هوس ها، نوسانات خلقی، تقویت عادات را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بهره وری} ذهن برای آموزش داده شود بالاتر می تواند.

2. خوب صبحانه متعادل خواستن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرانولای شیرینی را {حذف} کنید:

در مورد شکر به میان می‌آید، غلات صبحانه احتمالاً بیشترین متخلفان را به شخصی اختصاص می‌دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید 2 {سوم} به همین دلیل 100 رتبه اول شناخته شده به عنوان «پرشکر» رتبه‌بندی می‌شوند. بدانید کدام ممکن است 4 خوب و دنج کربوهیدرات برابر همراه خود 1 قاشق چایخوری شکر است.

هر دو موسلی شخصی را صبح همراه خود پروتئین عوض کنید. اندیشه های فوق العاده برای صبحانه عبارتند به همین دلیل:

الف-تخم خروس، سیب زمینی شیرینی تفت دانش شده در داخل روغن نارگیل، اسفناج سرخ شده در داخل روغن نارگیل.

ب. اسموتی بی تجربه – کلم پیچ، زغال اخته، موز، ماست طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه های کنف.

ج. محیط دوسر با بیرون گلوتن، خلال بادام، دانه شاهدانه، دانه چیا، اشکال از توت ها هر دو سیب های ورقه شده همراه خود شیر آب نارگیل به در کنار وانیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید استویا برای سبک ارائه.

3. خوب کارآگاه برچسب شوید:

افزودن شکر سفید به وعده های غذایی تنها واقعی بهترین راه وجود شکر در داخل برنامه کاهش وزن ما نباید باشد. اصولاً شکری کدام ممکن است ما خوردن می کنیم در داخل غذاهای به همین دلیل پیش معامله بسته بندی شده (به همین دلیل جمله گوشت های پخته شده، چاشنی ها، ماست، نان، کراکر) است، به این به معنی کدام ممکن است تنها واقعی بهترین راه برای درک کردن آن خواهد شد مطالعه برچسب ها است.

به اسامی بسیاری شکر آگاه باشید کنید. تعدادی از ممکن است عبارتند به همین دلیل: مالتودکسترین، شیرینی کننده ذرت، شربت ذرت، آب نیشکر، دکسترین، همه شما کلماتی کدام ممکن است به “ose” ختم می شوند، همه شما کلماتی کدام ممکن است به “tol” ختم می شوند کدام ممکن است خوب الکل قند است. استویا خوب شیرینی کننده مناسب با بیرون بهبود مرحله قند خون خواهد بود، احتمالا.

4. آبرسانی البته است:

به همین دلیل آب ویتامینه گرفته به همان اندازه نوشیدنی‌های گازدار، لاته‌های شیرینی شده همراه خود شربت را انتخاب کنید و انتخاب کنید کوکتل‌های قندی، نوشیدنی‌ها به یکسان اندازه گیری کدام ممکن است به قند مخفیانه می‌آیند، بی ارزش هستند، همراه خود تحقیق متعددی کدام ممکن است نوشیدنی‌های شیرینی‌شده همراه خود شکر را همراه خود مشکلات وزنی {مرتبط} می‌دانند.

مراقب نوشیدنی هایی باشید کدام ممکن است می گویند با بیرون قند هستند. ممکن است ممکن است علاوه بر این گزینه جایگزین برای شیرینی کننده های غیر واقعی شده باشند کدام ممکن است هورمون های ما را مختل می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سلول های ما {آسیب} می رسانند. آیا بسیاری از این نوشیدنی های غیر واقعی شیرینی شده علی رغم این واقعیت که انرژی ندارند، هوس کنید.

امکان های نوشیدنی مفید عبارتند به همین دلیل: آب تصفیه شده خالص، آب نارگیل، دمنوش های طبیعی، آب گازدار، آب چسبناک کشت شده، کامبوچا.

من می روم خوب گالن آب را در داخل خوب ظرف شیشه ای همراه خود دهانه بریزم را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن خواهد شد را همراه خود خیار، اشکال از توت ها، سیب های ورقه شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات معاصر معادل نعناع، ​​زنجبیل و بسیاری دیگر پر کنم. باشد که می تواند یک باشد بهترین راه همراه خود طراوت برای بهره مندی از نوشیدنی است.

5. اختصاص داده شده شوید کدام ممکن است غذاهای {مورد علاقه} شخصی را دهید.

رهنمودها نخست را به مدت زمان هر هفته ترکیب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید متوجه تنظیمات بدن ما، خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط شخصی شوید. می توانید داشته باشید شگفت زده خواهید شد کدام ممکن است بدانید که چگونه فرزندان می توانید داشته باشید بالاتر {پاسخ} خواهند داد. این تقریباً در مورد {حذف} هر دو اجتناب به همین دلیل وعده های غذایی نباید باشد، تا حدودی گزینه جایگزین برای کردن غذاهایی است کدام ممکن است به می توانید داشته باشید خدمت {نمی کنند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهایی کدام ممکن است به می توانید داشته باشید خدمت می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانید داشته باشید را رفیق دارند اضافه کنید. متوجه خواهید شد کدام ممکن است فرزندان می توانید داشته باشید غذاهایی همراه خود تراکم چرخ دنده مغذی افزایش یافته را ترجیح می دهند.

همراه خود اهدای اقلام خارج از آن در داخل کابینت شخصی کدام ممکن است به می توانید داشته باشید خدماتی نمی دهند، خوب انبار را تازه کنید. اگر {در این} زمینه به پشتیبانی بیشتری خواستن دارید، خوب معلم بهداشتی را اجاره دادن کنید به همان اندازه نظافت را برای می توانید داشته باشید مشارکت در دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانید داشته باشید را در داخل تصمیم گیری در مورد گزینه جایگزین برای های مفید راهنمایی تدریجی.