در موضوع HUM برای سپتامبر 2021 ، س Questالات هوشمند ، نکات بهداشت روان را که به راحتی می توان برای ارتقاء تاب آوری و رفاه از طریق مراقبت از خود تخصصی به اشتراک گذاشت ، به اشتراک می گذاریم.

غمگین؟ استرس؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هرچه زندگی ما شلوغ تر باشد ، توقف و اطمینان از اینکه ما بهزیستی روانی و احساسی خود را در اولویت قرار می دهیم ، چالش برانگیزتر است. با این حال ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی مستحق مراقبت و توجه است. خوشبختانه ، جمع آوری سودهای کوچک برای رفاه راحت تر از آن چیزی است که تصور می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما پشت سر آنها ایستاده ایم (و علم!) پیدا کنید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

در اینجا نگاهی به برخی از نکات مراقبت از خود در زمینه سلامت روان داریم.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

اگر روز خود را با جستجوی تلفن ، نوشیدن قهوه و عجله برای کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در برنامه روزانه خود تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر دیوانه وار ، سعی کنید صبح خود را با یک مدیتیشن ساده آغاز کنید. برای شروع از مزایای آرامش بخش و مفید مدیتیشن ، کوچک ، مثلاً پنج تا 10 دقیقه شروع کنید. به جای این که خود را مجبور به مدیتیشن برای مدت طولانی تری کنید ، مهم این است که تمرین مداوم داشته باشید. می توانید مدیتیشن آرام انجام دهید ، برنامه مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، یا فقط قصد یا تأییدی را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (اعتماد: آماده سازی صبح و ایمیل ها می توانند منتظر بمانند!)

2. راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، زمانی را برای ورزش اختصاص دهید و با پیاده روی با یک دوست و یا تماس با وی هنگام ورود ، روحیه خوبی داشته باشید. نه تنها با گذراندن وقت در خارج از منزل (با تشکر از طبیعت!) از روحیه بهتری برخوردار خواهید شد ، بلکه از دوز سالم ارتباط ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی نیز بهره مند خواهید شد.

3. استراحت کنید

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مشکل واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک پدیده حرفه ای شناخته شد. این که آیا چند روز استراحت کوتاه در طول روز کاری خود داشته باشید یا از تمرینات بوکس مانند تکنیک پومودورو برای افزایش همزمان بهره وری و مدیریت استرس استفاده کنید ، استراحت برای تمرین مراقبت از خود در حین کار بسیار ضروری است.

همچنین ، برای ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی ، مطمئن شوید که از زمان تعطیلات خود در صورت داشتن آن استفاده می کنید و به خود اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز سلامت روان بپردازید. مطالعه ای در سال 2012 نشان داد که استراحت به درک کیفیت بالای زندگی کمک می کند ، که هم در ساعت و هم در خارج از آن به نفع شما خواهد بود. (بله ، حتی اگر اقامت باشد.)

4. خوداندیشی برای سلف سرویس

یکی دیگر از توصیه های مهم بهداشت روان این است که زمان کافی را برای فکر کردن و سکوت اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای آرامش و بازیابی من از خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای پیمودن مسافتهای بیشتر ، ممکن است بخواهید یک عمل سلف سرویس برای نگه داشتن دفتر خاطرات را در پیش بگیرید. ثبت افکار ، ایده ها و بازتاب های خود – اعم از مثبت و منفی – به شما این امکان را می دهد تا در حال حاضر باقی بمانید ، صادقانه با خود مشورت کنید ، و پیشرفت ها و زمینه های سلامتی خود را برای پیشرفت در طول زمان پیگیری کنید.

5. مدیریت استرس با عوامل سازگار

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روانی شما دارد که نباید از آن غافل شد. در واقع ، آیا می دانستید غذاهایی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل های مدیریت استرس که شامل سازگار با عوامل شیمیایی مانند ashwagandha و rhodiola rosea است ، بهبود بخشید. سازگار کننده ها باعث می شوند ذهن و بدن شما در برابر عوامل استرس زا (جسمی ، احساسی ، محیطی و غیره) مقاوم تر شوند ، بنابراین شما از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز چالش ها برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل سازگار با محیط برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (به شکل اشواگاندا گیلاس لاستیکی خوشمزه) و Big Chill (مکمل گل رز رودیولا).

ردیف پایین

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر عزیزان) ، آمادگی بهتری برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر خواهید داشت. بنابراین تشخیص اهمیت یک روال مداوم مراقبت از خود ضروری است-زیرا در نهایت ، ذهن شما واقعاً اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *