ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، اینطور نیست؟ حقیقت این است که اجباری نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که بیشتر اوقات با تغییر روال خاصی در زندگی و موارد اضافی و حذف برخی از ویژگی ها فرزندآوری را آسان می کند.
تجربیات یک مادر:

“وقتی متوجه شدیم کاری داریم که انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و این ممکن است شانس بچه دار شدن ما را مختل کند ، ما تصمیم گرفتیمدردنشون. ما در خانه تمرین کردیم و رژیم خود را فقط در 3 ماه تغییر دادیم
– سپس من دوقلو باردار شدم.

قدرتی که تغییر در رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد این شگفت انگیز است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید غذا خوردن می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای زاینده خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید باروری را آماده کنید!

برای اطلاعات بیشتر حتما با متخصص تغذیه و پزشک خود تماس بگیرید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای خیلی ها سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تجزیه شود تخم مرغ و مایع منی. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از مهمترین علل سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های رژیم غذایی و 3-4 است واحد (فنجان) در رژیم غذایی روزانه می تواند یک راه عالی برای انجام این کار باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D به نام ویتامین خورشیدی نیز به دلیل توانایی ما در تولید ویتامین های کافی مشهور است D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه معمول رژیم غذایی ما ویتامین D کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن در اغلب مواقع وجود ندارد گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
اگر می توانید ، از پزشک خود در مورد میزان ویتامین D به همراه دیگران سوال کنید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد نحوه ساخت تمام ویتامین های بدن بهتر است.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (آن ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند ما منابع مشابه دیگری داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است این دارو به شکل کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا با غنی سازی با ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) نیز دارای خواص ضد التهابی هستند تغذیه مناسب در ناباروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدما نیازی نداریم در مورد خواص امگا 3 زیاد صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا پس از 2-3 هفته و ماهی های روغنی معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و غیره نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید به نظر خوب میاد.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما دوست دارید از یک مشت حواله زیبا استقبال کنید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی. کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع مورد نیاز خود کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، سرقت می کند (هر دو هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد آفرین.

ویتامین C و B برای کاهش استرس مفید است. بخورید و شاد باشید (برای کاهش استرس ، می توانید به مقاله در مراجعه کنید یک سایت وجود دارد ، ببینید) ، اما صادقانه ، بیشتر آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید داره برمیگرده یوگا کار کن. ورزش. من به موسیقی گوش می دهم. یک کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. در آغوش گرفتن. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر منتظر باردار شدن اول هستید ، شروع کنید شما فرصت طلایی مصرف این مکمل را از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تولد تخمک در تخمدان خود فکر می کنیم ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم بودن !! خوب این یک تصور غلط بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک این حدود 3 ماه است و در این مدت انتخاب ها و روش های رژیم غذایی زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع تمام شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون وجود دارد).

زنا که از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح استفاده می کند آنها کمتر از دیگران در معرض مسمومیت بارداری هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین ، اگر قصد دارید در تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

این مکمل قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص مصرف کنیدبا تغذیه مشورت کنید. ما معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات تهوع مانند داشته باشد حتماً پس از مشورت با متخصص ، این روند را ادامه دهید و به آنجا بروید مصرف آن را به صورت تصادفی متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید به ویژه ، در حضور عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، تحت درمان قبل از مصرف داروهای لخته شدن خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید مشورت کردن.
ما به زودی سعی خواهیم کرد نشریه ای در زمینه مراقبت از غذا منتشر کنیم سلامت مایع منی مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی خوشبخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *