انتخاب و ذخیره سازی

بخش برش کدو تنبل در بازار ژاپن

کدو تنبل را می توان به راحتی در بازار در طول سال در دسترس داشت. به جای قسمت های آن میوه کدو تنبل کاملاً توسعه یافته و کامل بخرید. به دنبال میوه های بالغ باشید که دارای نوار چوبی خوب در ضربه زدن ، سنگین در دست و ساقه تنومند باشد. از مواردی که سطوح چروکیده ، بریدگی و کبودی دارند خودداری کنید.

کدو تنبل رسیده و رسیده را می توانید هفته ها در خانه نگه دارید تا در مکانی خنک و با تهویه مناسب در دمای اتاق قرار گیرد. با این حال ، قسمت های بریده شده باید در داخل یخچال قرار داده شوند تا بتوانند چند روز به خوبی در آن نگهداری شوند.

روش های تهیه و سرو

برخی از انواع ترکیبی معمولاً تحت پودر حشره کش یا اسپری قرار می گیرند. بنابراین ، آنها را کاملاً زیر آب جاری بشویید تا خاک ، خاک و هرگونه حشره کش/قارچ کش باقی مانده را از بین ببرید.

انتهای ساقه را بریده و کل میوه را به دو نیم تقسیم کنید. ساختار شبکه ای داخلی را برداشته و دانه ها را کنار بگذارید. سپس گوشت را به اندازه دلخواه برش دهید. به طور کلی ، گوه های کوچک و یکنواخت در آشپزی ترجیح داده می شود.

تقریباً تمام قسمتهای گیاه کدو تنبل ؛ میوه ، برگ ، گل و دانه ها خوراکی هستند.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • کدو تنبل را می توان در انواع دستور العمل های خوشمزه یا پخته ، سرخ شده استفاده کرد. با این حال ، بهتر است بعد از پخت بخار بخورید تا حداکثر مواد مغذی را دریافت کنید. در چین ، برگ های کدو تنبل جوان و جوان به عنوان سبزی پخته یا در سوپ مصرف می شوند.

  • در شبه قاره هند جایی که به عنوان محبوب است “کادو یا سیتافال” کدو تنبل در تهیه “سبزی” ، غذاهای شیرین (حلوا) ، دسر ، سوپ ، کاری ، و غیره استفاده می شود.

  • میوه ای که در تهیه پای ، پنکیک ، کاستارد ، راویولی و غیره در اروپا و ایالات متحده استفاده می شود.

  • از کدو تنبل طلایی برای تهیه سوفله ، چاشنی ، سوپ و غیره استفاده می شود.

  • دانه های کدو تنبل (پپیتا) را می توانید به عنوان میان وعده میل کنید.

همچنین بخوانید ≻≻-

≺≺ حقایق تغذیه دانه کدو تنبلبه

≺≺ کدو بلوط حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ کدو اسپاگتی حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ بازگشت به سبزیجات از جانب کدو تنبلبه برای مشاهده لیستی چشمگیر از سبزیجات با توضیحات کامل در مورد حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی به اینجا مراجعه کنید.

ack بازگشت به صفحه نخست.

خواندن بیشتر:

  1. دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد صفحه سرطان- تغذیه برای کاهش خطر ابتلا به سرطان (پیوند در پنجره جدیدی باز می شود).

  2. پایگاه داده ملی تغذیه USDA.

  3. مراقب رشد باغ خود باشید-دانشگاه کشاورزی پسوند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *