انتخاب و ذخیره سازی

کدو کابوچا ، از نوع زمستانه یا کدو سخت ، در فصل گرم رشد می کند و می تواند 3-4 ماه (تا زمستان) ذخیره شود.

کدو کابوچا از ماه اکتبر تا ژانویه در بازارهای کشاورزان موجود است. میوه هایی با اندازه متوسط ​​و دارای ساقه های خشک و سالم را انتخاب کنید. از افرادی که ساقه لکه دار/نرم/پوسیده ، آسیب دیده ، بریده/سوراخ شده و غیره دارند خودداری کنید.

در صورت نگهداری کابوچا در محل خنک ، خشک و تاریک ، 2 تا 4 ماه یا بیشتر نگهداری می شود.

با این حال ، بخش های برش باید در پخت زود هنگام استفاده شوند. اگر استفاده طولانی مدت (فقط 1-2 روز) را انتخاب کردید ، سپس آن را داخل یک پلاستیک در یخچال با رطوبت نسبی بالا قرار دهید.

روش های تهیه و سرو

کدو کابوچا سبزیجات محبوب زمستانی در ایالات متحده ، ژاپن و کانادا است. این را می توان در هر دستور العمل ای که برای کدو تنبل یا کدو تنبل استفاده می شود استفاده کرد.

کابوچا به خاطر گوشت بافت خشک خود شناخته می شود ، که شکل خود را به طور کامل در انواع پخته ، پر شده ، خورشت ها و کاری ها حفظ می کند. برای پخت ، سرخ کردن ، بخارپز کردن ، پر کردن ، جوشاندن و سرخ کردن مناسب است.

پوست آن سفت است و اگرچه خوراکی است ، برخی از سرآشپزها ترجیح می دهند قبل از مصرف پوست آن را بکنند.

همچنین می توان آن را به صورت حلقه یا مکعب خرد کرد و در طیف بی پایان دستور العمل هایی مانند سوپ ، سالاد ، خورشت ، گراتن ، ساندویچ و ریزوتو استفاده کرد.

کابوچا رنج می برد. چاشنی شامل نان ، بیکن ، سوسیس ، پیاز ، کرفس و گیاهان است. با احترام: تیم ایوانسون.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • Kabocha یک سبزی محبوب در ژاپن است که در سوپ ، سوشی و غذاهای تمپورا استفاده می شود.

  • از کابوچا خام که در سالاد زمستانی رنده شده استفاده می شود ، که باعث ایجاد یک ترد شیرین و ترکیبی از رنگ نارنجی می شود.

  • کابوچا را از وسط نصف کنید ، دانه ها را بردارید و با نان ، غلات ، بیکن ، گوشت ، پنیر ، قارچ و سبزیجات برگ دار و سبزیجات پر کنید و در فر بپزید.

  • از گراتن کدو حلوایی با سبزیجات مکمل یا سوسیس لذت ببرید.

  • کابوچا پوره شده یا پوره شده جایگزینی سالم برای پوره سیب زمینی است.

  • گوشت کابوچا پخته و پوره شده یا پوره شده می تواند به عنوان پر کننده امپانادا ، آنچیلادا و راویولی استفاده شود یا در دسرها ، پای ها ، پودینگ ها و نان استفاده شود.

  • کدوی کابوچا سوپ خامه ای خوشمزه ای درست می کند.

  • مغز کدو کابوچا را می توانید به عنوان میان وعده میل کنید. به سادگی دانه ها را در فر برشته کنید و لذت ببرید!

مشخصات ایمنی

واکنش های آلرژیک به کدو حلوایی نادر است. زنان باردار و نوزادان می توانند با خیال راحت از آن لذت ببرند. (سلب مسئولیت پزشکی).

شاید شما هم دوست داشته باشید بخوانید ≻≻-

کدو اسپاگتی ارزش غذایی.

کدو بلوط ارزش غذایی.

کدو حلوایی ظریف ارزش غذایی.

کدو حلوایی ارزش غذایی.

≻≻-بازگشت به سبزیجات از جانب اسکواش کابوچا تغذیه. برای مشاهده لیستی چشمگیر از سبزیجات با توضیحات کامل در مورد حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی به اینجا مراجعه کنید.

≻≻-بازگشت به صفحه نخست.

خواندن بیشتر:

  1. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  2. اسکواش Kabocha و Buttercup برای باغهای وسترن اورگان- خدمات فرعی دانشگاه ایالتی اورگان.

  3. مراقب رشد باغ خود باشید- Extension University of Illinois (PDF).



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *