10 توصیه‌هایی درباره رژیم کتوژنیک استاندارد شما می‌توانید t استطاعت مالی از دست دادن

در هر رژیمی احساس نیاز به میان وعده به خوبی دیده میشود، در رژیم کتوژنیک نیز به همین صورت است که با هم میبینیم، پس اگر در بین وعدههای غذایی احساس گرسنگی کردید میتوانید از این موارد بهرهمند شوید. شاید انجام این کار برای یک فرد کار سختی باشه؛ ولی اگر افراد دارای مزاج بلغمی بتونن وعده ناهار رو حذف کنن، کمک زیادی به تسریع روند کاهش وزن خودشون انجام دادن. بدون کربوهیدراتها، بدن چربی و عضلات را به عنوان منبع انرژی می سوزاند ،و آخرین چیزی که دوست دارید انجام بشود این است که عضلاتی که به سختی به دست شان آوردید را بسوزانید.

رژیم کتوژنیک دکتر فرشته زمانی

رژیم کتوژنیک متناوب چرا که بدن شما قبلا به استفاده از غذاهای چرب و حذف تقریبا کامل کربوهیدرات ها عادت نکرده است. سوخت اصلی که بدن برای تامین انرژی خود استفاده می کند، کربوهیدرات ها یا همان گلوکز و قند می باشد. به این سوخت نیاز دارید تا در طول روز نیاز به سوخت شما را برآورده کند، مخصوصا اینکه در هنگام بیدار شدن کربوهیدارت بدنتان کم شده است. جواب این سوال، تا حد زیادی بستگی دارد این سوال را از چه کسی بپرسید، اما مصرف پروتین بیش از نیاز بهتر از این است که ریسک کنید و کمتر مصرف کنید. مصرف پروتین «وی ایزوله» پس از ورزش بسیار حیاتی است، زیرا بدن به آن نیاز مبرم دارد.

19) شرایط کتوزیس برای بدن خطر داره؟ این شیک به بدن تان این فرصت را می دهد مواد مغذی ضروری که در هنگام بازیابی به آن نیاز دارید را در اختیار داشته باشد، و خطر بی پروتین ماندن در طی نیمه شب را از بین می برد. بر اساس یافتههای این مطالعه مروری نظاممند، پیروی از این نوع رژیم غذایی میتواند از طریق کاهش وزن و کاهش مقاومت به انسولین (درمانهای اصلی PCOS) سبب بهبود علائم این سندرم، شامل بهبود نظم دوران قاعدگی، افزایش احتمال بارداری و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع دو شود.

گروه رژیم کتوژنیک

رژیم اصولی را باید طبق شرایط بدنی پزشک متخصص تنظیم کند. اغلب افراد متوجه نیستند که تقریبا در هر چیز فرآوری شدهای قند وجود دارد ،و باید شدیدا تلاش کنید در روز حداکثر در نهایت40 گرم مصرف کنید. به عبارتی دیگر وقتی مصرف کربوهیدرات را بهطور قابلتوجهی کم می کنید، تأمین قند خون بدن، که منبع اصلی انرژی برای سلولها است، محدود میشود. دلیلاش این است که باعث میشود غدد پانکراس تان انسولین بیشتری تولید کند.

خرما در رژیم کتوژنیک

شما باید آب بیشتری بنوشید. یک راه حل خوب این است که BMR را در 1.7 ضرب کنید ،بنابراین اگر میزان متابولیسم پایه شما بعد از محاسبه 2000 باشد، در واقع به عنوان یک بدنساز کالری مصرفی شما باید حدود 3400 باشد. در دوره کات، از دست دادن بخشی از عضلاتتان، در حالی که در کمبود کالری به سر می برید، اجتناب ناپذیر است، اما اگر فرایند کات به درستی انجام شود مقدار عضلاتی که از دست میدهید بسیار کمتر از مقداری خواهد بود که در دوره حجم بدست آوردهاید.

کربوهیدرات به عنوان بخشی از صبحانه شما کاملا ضروری است. به هر قیمتی شده باید از اینها پرهیز شود، اینها تمایل بالایی برای تبدیل شدن به چربی دارند و هرگز نباید بخشی از رژیم غذایی شما باشند. با این حال برخی قوانین وجود دارند که باید به موقع اجرا شوند؛ و گاهی در آن کربوهیدرات ها کاملا حیاتی هستند. وقتی رژیم کتو دارید، باید سعی کنید غذاهای کامل بخورید و از تکیه بر غذاهای فرآوری شده که ممکن است با کتو سازگار باشند، اما کمکی به تغذیه شما نمی کنند، خودداری کنید.

ثبت نام رژیم کتوژنیک دکتر کرمانی

با این حال برخی از بیماران صرعی نسبت به درمان مقاومت از خود نشان میدهند و در نتیجه از رژیم کتوژنیک برای این بیماران برای کاهش حملات صرعی استفاده میشود. کات و کم کردن درصد چربی هم به صورت دوره انجام میشود ، چون نیاز دارید بخش عمده از زمان را برای دورههای حجم صرف کنید. در زمان صرف غذا بیرون از خانه، بشقاب گوشت، ماهی یا تخممرغ را انتخاب کنید. اگر نسبت های 40،04،20 را برای پروتئین، کربوهیدرات و چربی، ثابت نگه دارید ،در این صورت، صرف نظر از مقدار کالری دریافتی میزان پروتین مصرفی تان مناسب خواهد بود.

پیشنهاد می کنم ابتدا 1000 کالری را امتحان کنید و به در کنارش مراقب درصد چربی بدن تان باشید، اگر چربی هایی که اضافه می کنید بیش از حد زیاد نبود، خوب است، همین مقدار را ادامه دهید. کربوهیدرات ها منبع انرژی بدن هستند. چربی ها کاربردی بسیار مشابه با کربوهیدراتها دارند، اما چربیها منبع انرژیای هستند که بسیار آهستهتر جذب میشود. راحت ترین منبع غذایی که این پروتئین را از آن میتوانید بگیرید، تخم مرغ است، که عالی است.

یعنی برایتان مشکل است که دقیقا بدانید چه وقت باید غذا بخورید و چه وقت باید از آن دست بکشید. اما برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید باید تا جای ممکن دقیقا قبل خواب آنها را مصرف کنید. پروتئین ِوی whey بهترین شروع برای روز است. پروتئین وِی ایزوله سریع الجذبترین نوع وِ یها است، و اجازه میدهد خیلی سریع عضلاتتان را پر کنید. در طول رژیم کتوژنیک شما اجازه دارید از مواد غذایی و دسرهایی با چربی بالا مانند بولت پروف استفاده کنید، اما این بدان معنا نیست که بتوانید همین رفتار غذایی را نسبت به قندها داشته باشید.

رژیم کتوژنیک راحت

این شیک پروتئینی اجازه میدهد سطح پروتئینهای موجود در بدن تان در هنگام استراحت، زمانی که بیشترین نیاز را به آنها دارید در بالاترین سطح حفظ کنید. قانون کلی این است که 500-1000 کالری در روز بیشتر از متابولیسم بدن تان بخورید. IF(( ، که در بخش تکنیک های پیشرفته بیشتر درباره شان صحبت میکنم. درنتیجه، این سؤال برایتان مطرح میشود که «چرا سایز کم میکنم اما وزن نه؟ معرق بوده و نوشیدن آن در شروع سرماخوردگی توصیه میشود. برای کاهش وزن در این برنامه، نیازی به ورزش ندارید، اما توصیه می کنیم که انجام دهید. قبل از ورزش یک یا دو لیوان مایعات را دو ساعت قبل از مسابقه یا تمرین بنوشند تا بخوبی هیدراته شوند.

جدول رژیم کتوژنیک

با زومیت همراه باشید تا برنامهی وعده غذایی کتو به مدت یک هفته را بررسی کنیم. اگر تازه ورزش را شروع کرده اید، در همان هفته اول به راحتی می توانید 4-5 کیلو وزن اضافه کنید. این اصل علمی نقض نشدنی است، اگر درست عمل کنید، و خودتان را در مورد مقداری که می خورید گول نزنید، بدون شک «باید» وزن و حجم اضافه کنید. بنابراین اگر متابولیسم بدن شما 3000 است، و شما 4000 کالری در روز مصرف کنید، باید بتوانید حدود 2 کیلوگرم در هفته وزن اضافه کنید.

یکی دو هفته بعد از اتمام دوره درمان، همه علایم برمی گشتند: این بار با شدت بیشتر! با یک دو دو تا چهار تای ساده میبینیم، که اغلب پروتئین ها بیش از 8 ساعت در بدن دوام نمیآورند، و بدنتان بیشتر پروتئینها را زمانی مصرف میکند که شما در حال استراحت و بازیابی هستید، مثلا هنگام خواب. با کاهش دادن میزان کربوهیدرات دریافتی، بدن ناچار به تامین انرژی خود از راههای دیگر است. روش دیگر محاسبه مقدار پروتئین مورد نظر این است که حداقل به 2 تا 3 گرم پروتئین به ازاء هر کیلوگرم از وزن بدن پروتئین نیاز دارید.

BMR( را محاسبه کنید. محاسبات دوره چربی سوزی ساده است، لازم است سطح کالری مصرفی خود را پایینتر از مقدار سوخت و سازتان BMR( نگه دارید. بعلاوه بخش مهمی از رژیم غذایی تان را تشکیل میدهد چون بدون چربیها سخت است که به مقدار کالری مورد نیاز برای سوخت روزانه تان دست یابید چون هر گرم چربی معادل 9 کالری است، در حالی که در کربوهیدراتها و پروتئین ها معادل 4 کالری هستند. دقیقاً مانند یک رژیم کتوژنیک سنتی (TKD)، رژیم لیزی کتو یک رژیم کم چربی و کم کربوهیدرات است، اما به طور کلی این رژیم سخت گیری کمتری دارد.

رژیم غذایی کتوژنیک نی نی سایت

آهستهتر کات کنید(، در طی این روند عضلات کمتری از دست میدهید. نکته اصلی که باید بدانید این است که هر پروتئینی صرفا پروتئین نیست .پروتئین انواع مختلفی دارد که نیاز است در زمانهای متفاوتی استفاده شوند. بدن تان برای ترمیم و بازسازی عضلانی، و همچنین ساخت عضلات جدید از پروتئین استفاده میکند نیازی نیست وارد بخش علمی و شیمیایی آن شویم، چیزی که نیاز است درک کنید این است که بدنتان به جریان پیوسته ای از پروتئین های آماده مصرف نیاز دارد. به عنوان راهنمایی کلی، غذاهایی مثل استیک و مرغ حاوی پروتئین هایی هستند که مدت دوام آن در بدن متوسط است.

رژیم کتوژنیک بر پایه Mct

کتونها به عنوان سوخت برای بدن استفاده میشوند. باعث افزایش کلسترول بد میشوند، و معمولا در نهایت به عنوان چربی در بدن ذخیره میشوند. این دستورالعملها، حتی در دهههای بعدی به عنوان چارچوبی برای مصرف کننده در ایالات متحده توسط جراح عمومی، CDC و بسیاری از سازمانهای دولتی دیگر استفاده مورد استفاده قرار گرفت. خوب مشخص است که دکمه بنزین را میزنید؛ چون میتوانید از سوخت جایگزین استفاده کنید. با توجه به اینکه سوخت و ساز بدن در راستای وجود دیابت تغییرات بسیاری دارد، افزایش قند خون می تواند سبب به وجود آمدن اختلالاتی در راستای عملکرد انسولین گردد. در رژیم کتوژنیک با خالی کردن ذخایر کربوهیدراتی بدن ،مطمئن می شویم که بیشترین مقدار ممکن چربی را بسوزانیم و کلا با انرژی چربی ها زندگی می کنیم.

کم کاری تیروئید و رژیم کتوژنیک

شاخص قند خونglycemic index ( در اصل به معنای کربوهیدراتهای دیر جذب است، و بخش کلیدی در هر رژیم غذایی است. همواره در مطالعات، میان رژیمهای وگان (در مقایسه با سایر رژیمهای غذایی) و دستیابی به وزن پایینتر و شاخص تودهٔ بدنی (BMI) کمتر رابطهای یافت شده است. برخی شرایط باعث میشود رژیم کتوژنیک برای کاهش وزن در کوتاه مدت موثر نباشد. رژیم کتوژنیک اساساً یک رژیم بدون کربوهیدرات است (فقط پروتئین و چربی) و عموماً به صورت دورهای هم کربوهیدرات مصرف میشود.

به این ترتیب، باید مطمئن شوید چربیهای مناسب مصرف میکنید و به طور خودکار کلسترول شما کنترل میشود. بله، مسلما با 8000 کالری مقدار عضلاتی که اضافه میکنید، بیشتر از 5000 کالری خواهد بود، اما با مقدار چربی اضافه ای که به بدنتان اضافه میکنید قدم زیاد مثبتی در جهت خوش اندام شدن بر نداشته ایدو به جای عضلانی تر شدن چاق خواهید شد. متمایل شدن به جلو تمرکز را بیشتر روی عضلات سینه قرار میدهد، اما هدف عمده ما از حرکت دیپ این است که بیشترین فشار را به پشت بازو ها وارد کنیم. This data has been wri​tten wi​th the he᠎lp of G​SA​ C on᠎te nt  G ener at or  DE MO!

یک دستگاه تکان‌دهنده برای کمک به شما در مورد رژیم کتوژنیک

انجام دهید، اما

نه بیش از حد(، و

بر روی مصرف کالری اضافی تمرکز میکنیم، که سعی می کنیم بیشتر آن کالری ها را به عضله تبدیل کنیم. تمرین جلوگیری کنید، با این حال تا حد زیادی به برنامه روزانه تان بستگی دارد، و اگر صبح ها تمرین می کنید، این قانون کاربردی ندارد. در کنار این روش، اگر برای تان مقدور باشد، مصرف بلغور جو دو سر نیز راهی سریع و آسان برای این کار است. اطلاعات ارائهشده در این مقاله عمدتاً در مورد رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD) است؛ البته بسیاری از این اصول برای نسخههای دیگر این رژیم نیز اعمال میشوند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با پیشنهادات برای رژیم کتوژنیک برای لاغری 1402 وب سایت خود باشید.