آیا باید کلاژن مصرف کرد؟ – کیک هویج ‘N’


من دیروز حساب اینستاگرام خود را برای چند سوال باز کردم و سوالات عالی در مورد کلاژن دریافت کردم، بنابراین خواستم آنها را با شما به اشتراک بگذارم. یکی از موارد بزرگ این بود که … آیا باید کلاژن مصرف کرد؟

آیا باید کلاژن مصرف کرد؟

کلاژن یک راه عالی برای افزایش مصرف پروتئین است (خیلی راحت است)، اما به نظر می رسد سردرگمی زیادی در مورد آن وجود دارد. آی تی قطعاً یکی از آن دسته از واژه‌های کلیدی سلامتی است که همه جا را می‌سازد!

اما، برخلاف بسیاری از مکمل‌های “جادویی” موجود در بازار که ادعا می‌کنند زندگی شما را تغییر می‌دهند، کلاژن یکی از اصلی‌ترین مواد آزمایش شده و واقعی من است که سال‌ها به عنوان راهی برای افزایش مصرف پروتئین و کمک به حفظ سلامتی استفاده می‌کردم. پوست، مو، ناخن و سایر بافت های بدن من.

کلاژن دقیقا چیست؟

کلاژن اساسا “چسب” است که بدن ما را به هم متصل می کند. این یک پروتئین کلیدی است (۳۰ درصد پروتئین‌های بدن ما مبتنی بر کلاژن هستند) که انعطاف‌پذیری و قابلیت ارتجاعی بافت همبند ما از جمله پوست، استخوان‌ها و رباط‌ها را تضمین می‌کند.

با افزایش سن، به طور طبیعی شروع به تولید کلاژن کمتری می کنیم که مصرف مکمل را مهم می کند. برخی از عوارض جانبی کاهش تولید کلاژن عبارتند از: پوست نازک تر (معروف به چین و چروک)، استخوان های شکننده و از دست دادن کلی توده عضلانی.

چرا من عاشق کلاژن هستم

من سال ها پیش شروع به مصرف کلاژن کردم و خوشحالم که گزارش کنم که در ظاهر کلی پوستم بهبود یافته است. به عکس های خودم در اواسط 30 سالگی نگاه می کنم و فکر می کنم اکنون در 42 سالگی پوستم خیلی بهتر به نظر می رسد!

موها و ناخن های من نیز قوی تر، بسیار سالم تر و کمتر مستعد شکستگی هستند. به علاوه، منبع پروتئین اضافی در رژیم غذایی من ضرری ندارد، به خصوص به عنوان فردی که سبک زندگی فعالی دارد و می خواهد عضله بسازد و حفظ کند!

اگر شما هم مثل من هستید، زمان (و پول) زیادی را صرف جستجوی بهترین کلاژن با مواد تمیز کرده اید که هضم شما را از بین نبرد. مطمئناً، مواردی را پیدا کردم که دوست داشتم، اما نشد عشق

من قبل از کشف سال ها جستجو و جستجو کردم پودر پروتئین آبگوشت استخوان Paleovaley’s Grass Fed و حالا من عاشقم! این یک راه آسان برای رسیدن به هدف روزانه من 120 گرم پروتئین در روز است!

پودر کلاژن مورد علاقه من

را

را

من عاشق مواد ساده آن (بدون چیزهای خنده دار)، تقویت بیشتر پروتئین، و دوز سالم کلاژن حمایت کننده آن برای پوست، مو و ناخن هستم که می توانید آن را با غذاهای پخته شده، قهوه صبحگاهی (یخی)، اسموتی ها و موارد دیگر مخلوط کنید. بیشتر!

بچه ها، من به معنای واقعی کلمه آن را در همه چیز از قهوه سرد صبحگاهی گرفته تا سوپ و اسموتی تا سس و خیلی چیزهای دیگر قرار می دهم. فورا حل می شود و طعم یا بافت غذا را تغییر نمی دهد.

سوالات متداول پودر پروتئین آبگوشت استخوان علف فدرال

مزه اش مثل چیه؟

اگر قبلا آبگوشت استخوان خورده اید، می دانید که می تواند طعم ملایمی از گوشت گاو داشته باشد. پروتئین براث استخوان گراس فد طعم ملایمی دارد که وقتی به قهوه، اسموتی یا هر دستور غذایی اضافه شود، عملاً غیرقابل تشخیص است. طعم کمی آجیلی دارد که به نظر ما بسیار لذت بخش است! را

بهترین راه استفاده از آن چیست؟

من از این محصول به روش های مختلفی استفاده می کنم. آن را به آب داغ اضافه کنید و مخلوط کنید، آن را برای تقویت کلاژن به اسموتی های خود اضافه کنید، آن را به هر دستور غذایی که می توانید پروتئین اضافه کنید اضافه کنید… امکانات بی پایان است!! را

آیا در آب به خوبی مخلوط می شود؟

پاسخ “بله” است اما با کمی توضیح. اگر با کلاژن آشنایی دارید، می دانید که این محصولات کاملاً در آب مخلوط می شوند و کاملاً بدون طعم هستند. در حالی که ممکن است چیز خوبی به نظر برسد، مشکل این است که پردازش شدید مورد نیاز است. Paleovaley از هیچ گونه مواد شیمیایی یا پردازش خشن استفاده نمی کند. پروتئین آب استخوان آنها به آسانی و به طور کامل به اندازه یک محصول تجاری کلاژن در آب مخلوط نمی شود. با این حال، در یک شیکر یا مخلوط کن به طرز شگفت انگیزی در آب سرد یا گرم مخلوط می شود. را

چه چیزی پروتئین 100% Grass Fed Bone Broth را بهتر از سایر محصولات مشابه می کند؟

در حالی که محصولات کلاژن زیادی در بازار وجود دارد، فقط تعداد کمی از آنها از آبگوشت استخوان گرفته می شوند، اما Paleovaley’s به سه دلیل اصلی متفاوت است:

  1. این ماده از 100% علف تغذیه شده و استخوان های آماده به دست می آید، در حالی که بقیه از گاوهای غلات تهیه می شوند.
  2. این از استخوان ها مشتق شده است نه پوست. سایر محصولات کلاژن (مگر اینکه در غیر این صورت مشخص شده باشد) از پوست حیوان مشتق می شوند که نیاز به پردازش شدید دارد. وقتی کلاژن از پوست حیوان تامین می‌شود، تمام مواد مغذی اضافی و فواید ترمیمی استخوان‌ها را از دست می‌دهیم.
  3. حداقل پردازش می شود. در حالی که سایر محصولات کلاژن از پردازش شدید با استفاده از حلال‌های خشن، اسیدها و سایر مواد شیمیایی استفاده می‌کنند، ما از آب، استخوان و هیچ چیز دیگری استفاده می‌کنیم.

وقتی صحبت از مکمل‌های طبیعی و با منبع غذایی کامل و میان‌وعده‌های تمیز و غنی از مواد مغذی می‌شود، Paleovaley شرکت مورد علاقه من است. (من همچنین Essential C Complex آنها را به عنوان یک فرم کامل ویتامین C دوست دارم!)

را

اگر برای دریافت منابع باکیفیت *در واقع* به آشپزخانه خود به کمک نیاز دارید، قطعاً باید محصولات ارائه شده را در Paleovaley بررسی کنید.

در حال حاضر، شما می توانید 20٪ تخفیف و ارسال رایگان برای سفارش های بیش از 75 دلار دریافت کنید. !!

به من اعتماد کنید، نمی خواهید این معامله را از دست بدهید، به خصوص اگر مدتی است که به فکر امتحان پودر پروتئین PaleoValley هستید.

من عاشق پودر پروتئین آب پنیر (وانیل)، پودر پروتئین براث استخوان (بدون طعم)، کمپلکس اندام و خیلی چیزهای دیگر آنها هستم!