با OAC Community+ کمی بدهید، چیزهای زیادی بگیرید


 

ائتلاف اقدام چاقی (OAC) هیجان زده است که OAC Community+ را معرفی کند، شبکه ای از پشتیبانی در سفر شما با وزن و سلامت. چه در حال بررسی گزینه های مختلف درمانی باشید، چه به دنبال مشاوره از همتایان خود باشید، یا فقط به دنبال جامعه ای خوشامدگویی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود باشید، OAC Community+ مکان مناسبی برای شماست.

فقط با 25 دلار در سال، به این مزایای منحصر به فرد دسترسی خواهید داشت:

  • انجمن گفتگوی OAC: در بحث های معنادار در مورد وزن، سلامت و تندرستی با افراد همفکر شرکت کنید.
  • پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو: داستان‌های ویدیویی واقعی و صادقانه افراد را در حالی که وزن و سلامت خود را طی می‌کنند تماشا کنید و تجربیات خود را برای حمایت و الهام بخشیدن به دیگران به اشتراک بگذارید.
  • گفتگوی پشتیبانی OAC Health Talk: پس از هر سخنرانی سلامت، اعضای انجمن OAC می توانند به یک چت پس از رویداد بپیوندند تا در حین بحث در مورد موضوعات پرطرفدار وزن و سلامت، پشتیبانی پیدا کنند.
  • چت های پشتیبانی OAC Community+: در چت های پشتیبانی انحصاری با دیگر اعضای Community+ و افراد VIP OAC شرکت کنید تا راهنمایی پیدا کنید و ارتباطات معنادار برقرار کنید.
  • دسترسی کامل به کتابخانه منابع OAC: در این کتابخانه، بیش از 500 مقاله آنلاین و بیش از 40 ویدیو با سخنرانان کنگره های گذشته در مورد صدها موضوع برای کمک به شما در سفر با وزن و سلامت پیدا خواهید کرد.
  • چاپ مجله وزن مهم است اشتراک، ابونمان: یک اشتراک چاپی برای محبوب ترین نشریه OAC دریافت کنید، مجله وزن مهم استو از دسترسی کامل آنلاین به همه 80+ شماره گذشته لذت ببرید.
  • تخفیف های استثنایی و ثبت نام قبلی: از تخفیف های ویژه و دسترسی زودهنگام به ثبت نام برای رویدادهای حضوری و مجازی OAC لذت ببرید.
  • منابع آموزشی انبوه: امکان درخواست منابع آموزشی متعادل، جامع و علمی OAC به صورت عمده.

راه های جدیدی را برای کنترل وزن و سلامت خود کشف کنید. مهم نیست در کجای سفر خود هستید، OAC Community+ جایی است که می توانید به آن تعلق داشته باشید، متصل شوید و پیشرفت کنید.

امروز به OAC Community+ بپیوندید!

در اینجا اعضای OAC Community+ می گویند:

بخش مورد علاقه من در مورد عضویت در انجمن OAC این است که من افرادی را در زندگی ام دارم که می دانند زندگی با چاقی چگونه است. – ایمان

“من تصمیم گرفتم بخشی از انجمن OAC شوم زیرا می‌خواستم آموزش بدهم و مدافعی برای خودم و دیگران باشم. این مبارزه‌ای است که بسیار دشوار است و هیچ‌کس نباید به تنهایی از آن عبور کند.» – کوین

“بهترین چیز در مورد عضویت در انجمن OAC برقراری ارتباط مادام العمر با حامیان و شگفت انگیزانی است که همه در تلاش هستند همان کاری را انجام دهند که من انجام می دهم: بهترین و سالم ترین زندگی ممکن را داشته باشیم.” – شکینا

The post با OAC Community+ کمی بده، زیاد بگیر اولین بار در ائتلاف اقدام چاقی ظاهر شد.



منبع