مرد شیطان صفت برای چهارمین بار اعدام نشد / دختر 15 ساله را به دام خود کشید + جزییات


به گزارش خبرنگار رکنا، 29 دی ماه سال 1392 دختر 15 ساله ای به هنگام مراجعه از خانه به عنوان مسافر سوار بر خودروی پراید سفید رنگی شد که 2 جوان شیطان صفت در آن کمین کرده بودند.

2 جوان شیطان صفت در طول مسیر دختر نوجوان را با تهدید هدف نیت شیطانی خود قرار دادند و سپس دختر 15 ساله را در شرق تهران رها کردند.

دختر نوجوان به پلیس مراجعه کرد و بلافاصله برای معاینه به پزشکی قانونی فرستاده شد و پزشکان هم بنابر معاینات انجام شده تشخیص آزار و اذیت را تایید و مراتب را به مراجع قضایی اعلام کردند.

این پرونده از همان روزهای ابتدای مورد تحقیق و بررسی توسط کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه روز 29 خرداد 1395 گزارش بازداشت مرد جوانی با مشخصات متهم به جرم سرقت در پایگاه ششم پلیس آگاهی اعلام شد و از دختر جوانی که حالا 18 ساله شده بود خواستند تا برای شناسایی او به پلیس آگاهی تهران برود،مرد شیطان صفت از میان متهمان بازداشتی شناسایی شد و به جرم تجاوز و سرقت بازداشت شد.

دختر جوان از ماجرای اصلی آن روز تلخ گفت: وقتی برای رسیدن به خانه سوار پراید این مرد شدم، در میان راه متوجه تغییر مسیر ناگهانی ماشین شدم و وارد یکی از بزرگراههای اصلی شد از او خواستم تا ماشین را متوقف کنند تا من پیاده شوم، اما همان لحظه مردی که روی صندلی شاگرد نشسته بود، عقب ماشین آمد، اول با تهدید مجبورم کرد تا فریاد نزنم تهدیدم کرد و سپس مورد آزار و اذیت قرار داد و هنگامی که کار شیطانی اش تمام شد، راننده کنار اتوبان ایستاد و جایش را با او عوض کرد، اینقدر صدای ضبط بلند بود که صدای فریاد های من به هیچکس نمی رسید، راننده هم به اجبار و به زور به من تجاوز کرد بعد که کاراشان تمام شد کنار خیابان ایستادند و مرا رها کردند و در حالیکه ردی از آنها نبود به جرم سرقت دستگیر شدند.

پرونده در شعبه5 دادگاه کیفری مورد بررسی قرار گرفت و متهم اصلی پرونده که در صندلی عقب نشسته بود به اتهام تجاوز به زندان اعدام محکوم شد و همدستش به حبس محکوم شد که در ادامه این حکم در دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

این متجاوز شیطان صفت از همان سال تاکنون 3 بار پای چوبه دار رفت اما هر بار با استناد بر احکام قضایی، ابراز پشیمانی و بیان توبه موفق شد دستور توقیف اعدامش را بگیرد تا اینکه صبح امروز 29 فرودین 1403 او وقتی برای بار چهارم پای چوبه دار رفت و اجرای حکمش متوقف شد.