چهار تصادف در جاده‌های زنجان / ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد


به گزارش رکنا، حکمت‌اله‌ هاشمی اظهار کرد: صبح امروز گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر یک جاده ابهر – خدابنده توسط امدادگران ارائه شده بود. بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت قره‌آقاج برای امدادرسانی به مصدومان اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این تصادف که بر اثر برخورد مزدا با ال۹۰ رخ داده بود، ۶ نفر مصدوم شدند. سه نفر از مصدومان این حادثه پس از انجام کمک‌های اولیه توسط هلال‌احمر و سه نفر دیگر نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: سانحه دیگری در لاین جنوبی کیلومتر ۹۵ آزادراه زنجان – قزوین بر اثر برخورد لیفان با موانع اطراف جاده ثبت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این حادثه ساعت عصر امروز توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صنعتکار ابهر همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند. این سانحه رانندگی یک نفر را مصدوم کرد.

وی به سومین تصادف رخ داده امروز اشاره کرد و افزود: در کیلومتر ۹۰ جاده زنجان به ماهنشان ورودی روستای مادآباد در اثر برخورد پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت این سانحه رقم خورد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این سانحه نیز عصر امروز اتفاق افتاد و تیم‌های عملیاتی از لولک‌آباد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ماهنشان اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

هاشمی اضافه کرد: در این سانحه راکب موتور مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شد و عملیات امدادرسانی در این سانحه ساعت ۱۹:۲۷ پایان یافت.

وی یادآوری کرد: همچنین در لاین شمالی کیلومتر ۳۲ آزادراه زنجان – قزوین برخورد نیسان با کامیون ثبت شد که خوشبختانه بدون مصدوم حادثه از نوع خسارتی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.