احتمالاً از قبل می دانید که اگر می خواهید سالم و تناسب اندام داشته باشید ، Shakeology می تواند نقش کلیدی در دستیابی به این هدف داشته باشد.

این ترکیب با یک مکمل فوق العاده غذایی با پر کردن برخی از خلاءهای رژیم غذایی در رژیم غذایی شما با مواد تشکیل دهنده ای که می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد ، انرژی سالم را تقویت کند ، و به هضم شما کمک کند ، عمل می کند.

وقتی روزانه از Shakeology می نوشید ، می تواند به شما در ایجاد پایه تغذیه ای سالم برای مقابله با چالش های بزرگتر مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم کمک کند.

Shakeology شامل انواع مواد مغذی از جمله پروتئین ها ، کربوهیدرات ها ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، سازگار کننده ها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما احتمالاً با خود فکر می کنید ، “خوب ، همه اینها عالی به نظر می رسند ، اما قند چطور؟ ”

این یک س excellentال عالی است زیرا شواهد کافی وجود دارد که نشان می دهد شکر چیزهای شیرینی برای سلامتی شما انجام نمی دهد. بنابراین ، بله ، خوب است که میزان قند مصرفی روزانه خود را پیگیری کنید.

در اینجا 411 برای قند و شیکولوژی است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان انگلیسی طراحی شده است. برای مشاهده نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای قند Shakeology

Shakeology شامل هفت گرم شکر در هر وعده از ترکیبی از نیشکر ارگانیک و پودرهای میوه های مختلف از غذاهای فوق العاده است. (شکلات گیاهی وگان حاوی شش گرم در هر وعده است.)

برای این که این موضوع را در نظر بگیرید ، 14 گرم شکر در یک موز متوسط ​​و 19 گرم شکر در یک سیب متوسط ​​وجود دارد.

ما Shakeology را با استفاده از یک سیستم شیرین کننده با دقت انتخاب شده شامل نیشکر ارگانیک و یک شیرین کننده گیاهی بدون کالری ، استویا ، عصاره ای از برگهای گیاه استویا که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، فرموله کردیم.

این است.

شکر در مقابل شیرین کننده ها

شیرینی را می توان از طرق مختلف به دست آورد: اول ، شکر وجود دارد که می توانید آن را در لیست “قندها” در بخش کل کربوهیدراتها در برچسب-که شامل ترکیبات بر اساس قند و قندهای ذاتی سایر مواد گیاهی است-پیدا کنید. . در محصول

مواد تشکیل دهنده بر اساس قند در اشکال مختلف از جمله شکر نیشکر ، عسل ، ملاس و مواد بحث برانگیزتر مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) موجود است.

شکر را می توان در سایر اجزای محصول مانند پودر شیر بدون چربی که حاوی لاکتوز (قند شیر) و پودر میوه است که حاوی قند میوه (فروکتوز) است نیز یافت.

شکر در مقایسه با شیرین کننده های غیر غذایی دارای ارزش غذایی است ، به این معنی که حاوی کالری است ، این بدان معناست که ترکیباتی که طعم می دهند اما کالری کمی دارند یا کالری کمی دارند.

شیرین کننده های غیر غذایی شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و سوکرالوز و همچنین شیرین کننده های گیاهی مانند استویا هستند.

ساده ترین راه برای شیرین کردن این است که به سادگی شکر اضافه کنید ، اما این باعث افزایش کالری می شود ، که همیشه بهترین راه نیست.

در حالی که شیرین کننده های غیر غذایی مشکل کالری را حل می کنند ، اما تمایل دارند ویژگی ها و چالش های منحصر به فرد خود را داشته باشند.

بنابراین ، برای یافتن تعادل طعم ، شیرینی و تغذیه هوشمند ، اغلب استفاده از ترکیبی از شکر و شیرین کننده ها منطقی به نظر می رسد.

اطلاعات در مورد محتوای قند

برای مشاهده میزان قند یک محصول ، کادر اعلامیه تغذیه را در پشت برچسب ، که برای فهرست بندی قندهای یک محصول مورد نیاز است ، علامت بزنید.

برخی از محصولات در جلوی بسته ادعا می کنند “بدون قند اضافه شده”. اما این بدان معنا نیست که این محصولات کاملاً فاقد قند هستند. این بدان معناست که قندهای موجود در محصول “قندهای افزودنی” نیستند. بلکه قندها در ترکیبات دیگر ذاتی هستند.

شکر می تواند نام های زیادی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راه های دیگری را که می توان شکر را در لیست مواد مخفی کرد ، تشخیص داد:

  • کنسانتره آب میوه
  • آب نیشکر
  • با توربوشارژر
  • شربت مالت
  • جامدات شربت ذرت
  • دکسترین
  • کلماتی که به -o ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

در بخش “مواد تشکیل دهنده” برچسب مواد غذایی معمولی ، آنها در بزرگترین تا کوچکترین مقدار ذکر شده اند.

ردیف پایین

پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای قطع کامل قند نیست. با انتخاب غذای هوشمند ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

ویتامین C ، B6 و B12 به متابولیسم طبیعی تولید انرژی کمک می کند.

ǂ کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی کمک می کند.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *