ائتلاف اقدام چاقی از CMS می خواهد تا پوشش داروهای چاقی را گسترش دهد


ائتلاف اقدام چاقی، مشارکت برای ارتقای سلامت قلب و عروق و بیش از 40 سازمان مراقبت های بهداشتی و حمایتی از مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) می خواهند تا پوشش و دسترسی به سماگلوتید را برای درمان چاقی گسترش دهند.

ما تصمیم اخیر CMS برای پوشش داروهای چاقی برای بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی پرخطر را تحسین می کنیم، اما CMS باید اقدامات پیشگیرانه ای را برای گسترش پوشش داروهای مورد استفاده برای درمان چاقی انجام دهد تا تأثیر مثبتی بر سلامت میلیون ها آمریکایی بگذارد.

چاقی بیماری است که می تواند منجر به بیماری های جدی مانند بیماری قلبی، دیابت و غیره شود. چاقی به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد که علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است که مسئول حدود 700000 مرگ در سال است.

تحقیقات اخیر نشان داده است که سماگلوتاید می تواند یک درمان موثر برای چاقی باشد. ثابت شده است که به افراد در کاهش وزن کمک می کند و نشانگرهای مهم سلامتی مانند فشار خون، سطح کلسترول و کنترل قند خون را بهبود می بخشد. درمان چاقی فقط کاهش وزن نیست، بلکه در مورد بهبود سلامت کلی و کاهش خطر عوارض جدی مانند بیماری قلبی است.

ما معتقدیم که همه باید به ابزارهایی که برای مدیریت مؤثر سلامتی خود نیاز دارند، از جمله درمان‌های مؤثر چاقی، دسترسی داشته باشند، و از حمایتی که از گروه‌هایی مانند «مشارکت برای ارتقای سلامت قلب و عروق» دریافت کرده‌ایم که ارتباط مهم بین چاقی را درک می‌کنند، قدردانی می‌کنیم. بیماری قلبی و سایر شرایط سلامتی

CMS این فرصت را دارد که تغییرات مثبتی در زندگی مردم ایجاد کند و امیدواریم به فراخوان ما گوش دهد و گام‌های پیشگیرانه‌ای برای گسترش پوشش مراقبت جامع چاقی بردارد. با همکاری یکدیگر می توانیم آینده سالم تری را برای همه تضمین کنیم!

The post ائتلاف چاقی از CMS خواست تا پوشش داروهای چاقی را گسترش دهد اولین بار در ائتلاف اقدام چاقی ظاهر شد.



منبع