پیدا شد، انجمن پزشکی چاقی و ائتلاف اقدام چاقی با راه اندازی بورسیه پزشکی چاقی، گام هایی برای کاهش شکاف در مراقبت از چاقی برمی دارند.


  • بیش از 100 میلیون بزرگسال در آمریکا با چاقی زندگی می کنند، با این حال تنها 1٪ از ارائه دهندگان در زمینه پزشکی چاقی آموزش دیده اند، و بسیاری از بیماران را مجبور می کند برای اطلاعات و نسخه های پزشکی به منابع غیر متخصص مراجعه کنند.
  • برنامه بورسیه پزشکی چاقی، که توسط Found تامین می شود، شکاف مراقبت را پر می کند و پزشکان را تشویق می کند تا تاییدیه انجمن پزشکی چاقی آمریکا را دریافت کنند.
  • دو 5000 دلار بورسیه تحصیلی به ارائه دهندگانی اعطا می شود که گواهینامه ABOM را برای پوشش دوره بررسی آزمون و هزینه های آزمون مربوطه، هزینه های سفر و عضویت در OMA اعطا می کنند.

آستین، تگزاس، 16 فوریه 2024 /PRNewswire/ – یکی از بزرگترین برنامه های کاهش وزن با کمک پزشکی در ایالات متحده، امروز اعلام کرد که با انجمن پزشکی چاقی (OMA) و ائتلاف اقدام چاقی (OAC) برای راه اندازی بورسیه OMA و OAC Obesity Medicine شراکت دارد. برنامه این برنامه کمک می کند تا با ارائه منابع به ارائه دهندگان پزشکی که علاقه مند به دریافت گواهی نامه پزشکی چاقی آمریکا (ABOM) هستند، متخصصان بیشتری برای مراقبت از افراد نیازمند وجود داشته باشند. تامین مالی شده توسط Found، a 5000 دلار بورسیه تحصیلی به دو پزشک برای پوشش هزینه های ثبت نام ABOM برای شرکت در آزمون صدور گواهینامه، عضویت یک ساله در OMA، ثبت نام برای شرکت در کنفرانس سالانه OMA و دوره بررسی برای آزمون ABOM در آوریل 2024و کمک هزینه سفر.

بیش از 100 میلیون بزرگسال در آمریکا با چاقی زندگی می کنند، با این حال تنها 1٪ از ارائه دهندگان در زمینه پزشکی چاقی آموزش دیده اند، که چرخه ای از سوگیری ها و سوء تفاهم ها را ایجاد می کند که مانع از هر گونه پیشرفت می شود. هنگامی که افراد سعی می کنند از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود کمک بگیرند، ممکن است با قضاوت، نادیده گرفتن یا فرضیات بی اساس مواجه شوند که وزن آنها نتیجه کمبود اراده است. این محیط دریافت حمایت مورد نیاز را برای بیماران چالش برانگیز می کند و ممکن است بیماران را تشویق کند تا برای راهنمایی های پزشکی، اطلاعات دارویی و نسخه ها به منابع غیر متخصص مراجعه کنند. از طریق این تلاش مشترک، Found به تجهیز پزشکان بیشتری کمک می‌کند تا به دنبال آموزش تخصصی پزشکی چاقی باشند تا اطمینان حاصل شود که متخصصان چاقی بیشتری برای خدمت به جوامع کم‌نمایش و بهبود عدالت سلامت در دسترس هستند.

رئیس هیئت مدیره OMA گفت: «بین تعداد افراد مبتلا به چاقی و تعداد ارائه دهندگانی که برای مدیریت آن آموزش دیده اند، گسست فزاینده ای وجود دارد. آنجلا فیچ، MD، FACP، FOMA، DABOM. “برنامه بورسیه تعهد جمعی ما برای حل این مشکل با ارائه مسیری مناسب برای پزشکان است تا در پزشکی چاقی گواهینامه دریافت کنند تا بتوانیم دسترسی و کیفیت مراقبت های چاقی را در ایالات متحده بهبود بخشیم.”

پزشکی چاقی یک رشته چند رشته ای است که شامل طیف وسیعی از رویکردها، از جمله اصلاح سبک زندگی، دارو/داروسازی، گفتار درمانی و جراحی برای کمک به افراد برای دستیابی و حفظ وزن سالم است. در حالی که رکورد 1889 پزشک برای شرکت در آزمون گواهینامه ABOM 2023 درخواست داده اند، اما هنوز برای مراقبت و حمایت از میلیون ها بزرگسال مبتلا به چاقی کافی نیست. برنامه بورسیه پزشکی چاقی با از بین بردن موانع مالی شرکت در آزمون، این شکاف را پر می کند.

کریستال هارتمن OAC Chair گفت: “بدون آموزش مناسب در زمینه پزشکی چاقی، نادیده گرفتن نابرابری هایی که این مشکل را تداوم می بخشد، آسان است.” این برنامه کمک هزینه تحصیلی به ما کمک می کند تا به عرضه و تقاضای بیماران برای ارائه دهندگان رسیدگی کنیم، اما، به همان اندازه مهم، به ارائه دهندگان این خدمات در مورد نابرابری ها و نابرابری هایی که منجر به چاقی شایع ترین بیماری مزمن در ایالات متحده می شود، آموزش می دهد، بنابراین آنها می توانند شروع به درک و مراقبت از کل شخص کنید.»

دکتر گفت: “من افتخار می کنم که یکی از مبتکران آزمون پزشکی چاقی آمریکا هستم و این بورسیه تحصیلی یک گام نزدیک تر به بستن شکاف مراقبتی است که در پزشکی چاقی در حال افزایش است.” رخا کومار، مدیر ارشد پزشکی Found و مدیر سابق پزشکی هیئت پزشکی چاقی آمریکا. Found معتقد است که همه باید به مراقبت شخصی و با کیفیت برای وزن دسترسی داشته باشند، و با حمایت از برنامه بورسیه پزشکی چاقی OMA و OAC، ما کمک خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که ارائه دهندگان بیشتری برای مراقبت از میلیون ها آمریکایی که با چاقی و اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند، آموزش دیده اند.

برای درخواست بورسیه OMA و OAC Obesity Medicine، پزشکان می توانند از اینجا درخواست دهند.

درخواست پذیرش تا 15 مارس 2024، و برندگان بورسیه در تاریخ اعلام خواهند شد 29 مارس 2024.


درباره پیدا شد
Found یک پلت فرم مراقبت از وزن مبتنی بر شواهد است که بهترین های پزشکی مدرن را با تغییر رفتار پایدار، دسترسی به مربیگری شخصی و یک جامعه حمایتی ترکیب می کند. Found با تمرکز بر برتری بالینی، برنامه کاهش وزن، جامع و شخصی‌سازی شده توسط پزشک را برای اعضای خود فراهم می‌کند که نتایج طولانی‌مدت و پایداری را ارائه می‌دهد. اعضای Found توسط تیمی پشتیبانی می‌شوند که شامل ارائه‌دهندگانی می‌شود تا داروهای مؤثری را تجویز کنند که به علت اصلی چالش‌های وزن افراد، همراه با بهترین فناوری مصرف‌کننده برای ارائه مداخلات سلامت رفتاری ارائه شده از طریق برنامه ما برای راهنمایی در مورد تغذیه، حرکت، خواب، و سلامت عاطفی Found یکی از بزرگترین برنامه های کاهش وزن با کمک پزشکی در کشور است که تا به امروز به بیش از 200000 آمریکایی خدمات ارائه کرده است. برای اطلاعات بیشتر، به joinfound.com مراجعه کنید، اینستاگرام @joinfound و فیس بوک @joinfoundhealth را دنبال کنید.

درباره انجمن طب چاقی
انجمن پزشکی چاقی (OMA) بزرگترین سازمان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است که به پیشگیری، درمان و معکوس کردن بیماری چاقی اختصاص دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به obesitymedicine.org مراجعه کنید.

درباره ائتلاف اقدام چاقی
ائتلاف اقدام چاقی یک سازمان غیرانتفاعی ملی است که به ارتقاء و توانمندسازی افراد مبتلا به چاقی از طریق آموزش، حمایت و پشتیبانی اختصاص دارد. برای اطلاعات بیشتر به obesityaction.org مراجعه کنید.

منبع انجمن پزشکی چاقی





منبع