دسترسی به مراقبت از چاقی به معنای سلامتی بهتر است: ائتلاف اقدام چاقی از معرفی مجدد قانون درمان و کاهش چاقی در کنگره استقبال می کند


تامپا، فلوریدا – ائتلاف اقدام چاقی (OAC) از سناتورهای تام کارپر (D-DE) و بیل کسیدی (R-LA) و نمایندگان براد ونستراپ (R-OH)، رائول روئیز (D-CA)، ماریانت میلر-میکس (R-IA) و گوئن مور (D-WI) (D-WI) به دلیل بازگرداندن قانون TreatthA8 (D-WI) به دلیل بازگرداندن قانون18 در کنگره تحسین می کند. . TROA یک لایحه دو حزبی است که مستقیماً به ذینفعان Medicare دسترسی به ابزارهای ایمن و مؤثر درمان چاقی، از جمله پوشش گسترده بازدید از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی متخصص در مراقبت از چاقی و داروهای ضد چاقی مورد تأیید FDA را فراهم می کند.

کنگره باید اقدامات فوری برای اولویت بندی درمان چاقی انجام دهد. بیش از 42 درصد از بزرگسالان 60 ساله و بالاتر ایالات متحده با چاقی و نزدیک به 6 درصد با چاقی شدید زندگی می کنند. بیماری های مرتبط با چاقی، مانند بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع دوم و انواع خاصی از سرطان، علل اصلی مرگ و میر قابل پیشگیری در TROA ایالات متحده هستند که با دادن ابزارهای بیشتر به بیماران با مدیکر و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سفر خود به سمت بهبود سلامت، شیوع این شرایط مرتبط با چاقی را کاهش می دهند. مردم مستحق دسترسی به مراقبت های چاقی هستند.

بسیاری از مردم به دلیل هزینه‌های بالا و گزینه‌های درمانی غیرقابل دسترس، از مراقبت برای چاقی محروم هستند. همه ما احتمالاً فردی را می شناسیم که با مراقبت های جامع چاقی، زندگی او تا حد زیادی بهبود می یابد. معرفی مجدد TROA این امید را ایجاد می کند که روزی شاهد جامعه ای باشیم که با دسترسی بهتر به مراقبت های چاقی، بهبود سلامت افراد چاق را در اولویت قرار دهد.”

OAC از زمان تأسیس خود در سال 2005 برای گسترش دسترسی به مراقبت جامع چاقی تلاش کرده است و بیش از ده سال برای از بین بردن TROA مبارزه کرده است. درباره TROA بیشتر بیاموزید و از نمایندگان خود بخواهید مراقبت از چاقی را در اولویت قرار دهند در ObesityAction.org/TROA.

برای سؤالات رسانه ای، لطفاً با کندال گریفی، مدیر ارتباطات OAC، به آدرس kgriffey@obesityaction.org تماس بگیرید.

ائتلاف اقدام چاقی (OAC)، یک سازمان غیرانتفاعی ملی با بیش از 75000 عضو، به بهبود زندگی افراد مبتلا به بیماری چاقی از طریق آموزش، حمایت و پشتیبانی اختصاص دارد.